AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Farget håret i mai hos frisør , sa jeg ikke ville at de skulle bruke ammoniakk. Men klarte å gjør det uansett.. "Det vsr så lite". Men på kvelden begynte det å svi litt i hodebunnen, og dagen etter var jeg rød. Men var kun rød i sideskille.? Er også blitt veldig hårsår. Vondt når jeg så vidt drar i håret. Men litt usikker på om det kan være allergi eller om det kan være sola? Da det har vert sol hver dag, og jeg er ute hver dag i flere timer. Har altså vært rød der jeg har sideskille i 1 mnd.. Noen her med hårfarge allergi som kan svare ? Hadde jeg ikke blir rød i hele hodebunnen om jeg hadde reagert? Må farge håret imorgen men er egentlig veldig redd for jeg skal reagere. Anonymkode: a8a56...cfa
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Du er ikke bare rød i sidenskillen dersom du reagerer på fargen, da er det sola som tar hodebunnen. Anonymkode: 063be...821 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Farget håret i mai hos frisør , sa jeg ikke ville at de skulle bruke ammoniakk. Men klarte å gjør det uansett.. "Det vsr så lite". Men på kvelden begynte det å svi litt i hodebunnen, og dagen etter var jeg rød. Men var kun rød i sideskille.? Er også blitt veldig hårsår. Vondt når jeg så vidt drar i håret. Men litt usikker på om det kan være allergi eller om det kan være sola? Da det har vert sol hver dag, og jeg er ute hver dag i flere timer. Har altså vært rød der jeg har sideskille i 1 mnd.. Noen her med hårfarge allergi som kan svare ? Hadde jeg ikke blir rød i hele hodebunnen om jeg hadde reagert? Må farge håret imorgen men er egentlig veldig redd for jeg skal reagere. Anonymkode: a8a56...cfa Det kan godt være allergi mot hårfargen du har selv om du reagerer bare eller mer ved sideskillet fordi det gjerne legger seg mer farge der som kommer i kontakt med hodebunnen. Hvis du reagerer ved sideskillen nå flere mnd etter forrige farging er det nok sola, du får neppe reaksjoner så lenge etterpå. Anonymkode: c37b3...9e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå