AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #21 Skrevet 22. juni 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Drikk ei flaske jæger og legg deg på stigende rus. Så snakkes vi i morgen, så får vi se da om du fortsatt ikke er fyllesyk Anonymkode: 1d961...879 Det tar seg godt ut på jobben. Anonymkode: bef52...284
Skelly Skrevet 25. juni 2016 #22 Skrevet 25. juni 2016 Jeg blir bare fyllesyk hvis jeg går nedover i gradene (f.eks. Hvis jeg drikker en shot tequila og så tar meg en lettøl). Kan jo være noe lignende. Noen blander jo som bare det og kanskje de ikke tåler det.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2016 #23 Skrevet 25. juni 2016 3 minutter siden, Skelly skrev: Jeg blir bare fyllesyk hvis jeg går nedover i gradene (f.eks. Hvis jeg drikker en shot tequila og så tar meg en lettøl). Kan jo være noe lignende. Noen blander jo som bare det og kanskje de ikke tåler det. Jeg har aldri blitt fyllesyk uansett hvor mye jeg har blandet av både det ene og det andre Anonymkode: c5e1b...43c
The Kitten Skrevet 26. juni 2016 #24 Skrevet 26. juni 2016 Den 20. juni 2016 at 13.45, AnonymBruker skrev: Fyllesyke er et godt tegn for da kvitter kroppen seg med giften selv om det føles vondt. Anonymkode: b2fe1...9ab Joda, men kroppen kvitter seg jo med alkoholen hos alle. Selv om man ikke må lide for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå