AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 For omtrent en måned siden var jeg på besøk av hos en venninne i en annen by. Jeg er singel og hun viste meg noen bilder av noen bekjente gutter av henne, og jeg synes en av dem virket veldig interessant. Både utseende, og beskrivelsen venninnen min ga av han. Venninnen min sendte han en melding og spurte om han var i byen, at grunnen til at hun sendte han melding var pga en venninne som ville møte han. Han var dessverre ikke hjemme den dagen, men sa at hun skulle kontakte han igjen når venninnen (altså jeg) var på besøk neste gang. Han spurte ikke om navn eller andre ting, så han vet ikke hvem jeg er. Nå skal jeg altså til venninnen min igjen i helgen, 5 uker senere. Jeg husker selvsagt den kjekke gutten og vil at vi skal kontakte han. Han har antageligvis glemt hele greia. Burde vi sende han en ny melding? Og hva burde vi i så fall skrive? Føler meg helt fjortis nå, men jeg er altså nærmere 30 år. Vil jo ikke virke helt stalker heller👀 Anonymkode: 6b599...c1b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Er han rik/kjent? populær? eller er han helt normal Anonymkode: 76b79...f39
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Kunne ikke hun invitere til en liten samling og noen glass vin hjemme hos seg med flere venner, inkl. ham? Det vil føles mer naturlig og mindre "arrangert". Samt du er jo der for å treffe din venninne og tilbringe tid med henne og. Anonymkode: e778b...966
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Nei han er ikke kjent, bare en helt vanlig gutt😊 Anonymkode: 6b599...c1b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne ikke hun invitere til en liten samling og noen glass vin hjemme hos seg med flere venner, inkl. ham? Det vil føles mer naturlig og mindre "arrangert". Samt du er jo der for å treffe din venninne og tilbringe tid med henne og. Anonymkode: e778b...966 Enig. Det blir bare pinlig om hun skal spørre han om å møte deg. Anonymkode: d16f7...bd8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei han er ikke kjent, bare en helt vanlig gutt😊 Anonymkode: 6b599...c1b Da er det bare til å spørre helt vanlig om å henge da ingen fare Anonymkode: 76b79...f39
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Jeg ser for meg at det blir pinlig uansett.. Hadde håpet at noen hadde noen gode ideer uten at det blir kleint det er dessverre ikke naturlig for henne å invitere han, da de ikke har noen felles venner. Han er bare en bekjent fra noen år tilbake, ingen felles venner ol. Anonymkode: 6b599...c1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå