AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Rett før han kom spurte jeg pent om han kunne gå ned på meg fordi jeg også ønsket en orgasme, men da ble han helt rar og stoppet opp og nå ligger han og snorker til jeg må vekke han så han rekker jobb. Om det er mulig å føle seg mer som et kjøttstykke så vet ikke jeg. Noen? Anonymkode: aa0cd...af1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 Er dette en ONS, knullekompis eller kjæreste? Anonymkode: 9a1b4...020 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Sikker på at han ikke pulte deg i søvne? Å sovne med en skikkelig erekt en, som var "rett før å komme", ville ikke jeg klart å sovne med. Anonymkode: 98f4d...b36
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Han ble nok sur fordi du forventet å få ditt du og. Umoden liten mann du har fått deg. Anonymkode: 1a1b6...4ba 6
herremann Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Er jo vanlig at menn mister ereksjonen etter dem kommer. Samtidig som vi blir såre på stringen på tunga om vi slikker for lenge. Du har ikke en vibrator eller dildo han kan bruke på deg neste gang?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Som jeg skrev så var dette før han kom. Det er kjæreste/date. Holder han på date til han blir litt mer moden. Og nei han pulten meg ikke i søvne. Anonymkode: aa0cd...af1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev så var dette før han kom. Det er kjæreste/date. Holder han på date til han blir litt mer moden. Og nei han pulten meg ikke i søvne. Anonymkode: aa0cd...af1 Har han slikket deg før? Har dere vært inne på temaet? Det kan jo hende dette er noe han rett og slett synes er litt ekkelt, og at det fikk ham til å miste tenningen helt. Anonymkode: 9a1b4...020 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Han har slikket meg mange ganger før, og alltid overøst meg med komplimenter om hvor deilig det er å slikke meg og hvor godt jeg smaker og hvor mye han elsker det. Denne gangen klaget han på at det tar så lang tid og at hans orgasme er fort gjort i forhold til min. Han ble skikkelig sint før han la seg. Og jeg er frustrert. Oh sweet love. Anonymkode: aa0cd...af1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev så var dette før han kom. Det er kjæreste/date. Holder han på date til han blir litt mer moden. Og nei han pulten meg ikke i søvne. Anonymkode: aa0cd...af1 Du bitcher med sex'en og holder han på date til han blir mer moden, serr? Har du avertert etter en sub? Anonymkode: 4fbcf...c69 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #10 Skrevet 20. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har slikket meg mange ganger før, og alltid overøst meg med komplimenter om hvor deilig det er å slikke meg og hvor godt jeg smaker og hvor mye han elsker det. Denne gangen klaget han på at det tar så lang tid og at hans orgasme er fort gjort i forhold til min. Han ble skikkelig sint før han la seg. Og jeg er frustrert. Oh sweet love. Anonymkode: aa0cd...af1 Og dette gidder du å fortsette med... Anonymkode: 44994...3a8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #11 Skrevet 20. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har slikket meg mange ganger før, og alltid overøst meg med komplimenter om hvor deilig det er å slikke meg og hvor godt jeg smaker og hvor mye han elsker det. Denne gangen klaget han på at det tar så lang tid og at hans orgasme er fort gjort i forhold til min. Han ble skikkelig sint før han la seg. Og jeg er frustrert. Oh sweet love. Anonymkode: aa0cd...af1 Hvordan tror du sexlivet deres blir om 10 år, når de fleste har stagnert, når han allerede i datingfasen synes det tar lang tid i sengen og tenker kun på egen nytelse? Våkn opp. Anonymkode: 44994...3a8 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #12 Skrevet 20. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bitcher med sex'en og holder han på date til han blir mer moden, serr? Har du avertert etter en sub? Anonymkode: 4fbcf...c69 Hva? Anonymkode: aa0cd...af1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #13 Skrevet 20. juni 2016 Jeg lovte han å kjøpe meg en vibrator i dag. Så da er vel sexlivet reddet allikevel? Anonymkode: aa0cd...af1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #14 Skrevet 20. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lovte han å kjøpe meg en vibrator i dag. Så da er vel sexlivet reddet allikevel? Anonymkode: aa0cd...af1 Kanskje. Kan hende du blir fortere ferdig da, så kan du bare dytte han av og si god natt Anonymkode: 6a63f...3b5 9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #15 Skrevet 20. juni 2016 Jaja,det hadde ikke jeg giddet,men hver sin smak. Tror ikke han forandrer seg etter at dere har vært sammen en stund heller. Anonymkode: c8a8c...0f9 1
Gjest Sly Skrevet 20. juni 2016 #16 Skrevet 20. juni 2016 Var ikke det en litt rar ting å spørre om rett før han kom?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #17 Skrevet 20. juni 2016 Hadde ikke giddi dette. Anonymkode: 2d8b8...2a0 1
Gjest UhuruPeak Skrevet 20. juni 2016 #18 Skrevet 20. juni 2016 Høres ut som en kjip fyr. Det er viktig at begge er tilfredsstilt. Som noen sa her, hvis det er slik allerede blir det neppe bedre. Jeg likte rådet om å kaste han av når du er tilfredsstilt. Så kan han ta ansvar for sin orgasme sånn det forventes at vi kvinner skal Poenget ditt kommer ihvertfall klart frem da.
visp Skrevet 20. juni 2016 #19 Skrevet 20. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Rett før han kom spurte jeg pent om han kunne gå ned på meg fordi jeg også ønsket en orgasme, men da ble han helt rar og stoppet opp og nå ligger han og snorker til jeg må vekke han så han rekker jobb. Om det er mulig å føle seg mer som et kjøttstykke så vet ikke jeg. Noen? Anonymkode: aa0cd...af1 Jeg hadde også blitt rar og stoppet da. 2
petterm Skrevet 20. juni 2016 #20 Skrevet 20. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lovte han å kjøpe meg en vibrator i dag. Så da er vel sexlivet reddet allikevel? Anonymkode: aa0cd...af1 Hvis dere trenger hjelp av vibrator for å redde sexlivet allerede nå så er jeg redd dere får problemer når dere har vært sammen litt lenger. Mulig han har hatt en dårlig dag? Han kunne sikkert fått sin utløsning først, og så hjulpet deg etterpå, men man blir ikke sur og forbanna når kjæresten spør pent om hjelp. Hvis han synes det tar for lang tid for deg å komme så ville jeg tenkt meg om to ganger om hvor vidt dette var mannen jeg ville dele de neste årene med. Selv om du kommer vha en vibrator så begrenser det ganske mye hvis du skal være avhengig av en den. Hva er da vitsen med å ha sexy sammen? Tømmestasjon for han?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå