Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg har endlig møtt en mann jeg liker, som også liker meg. Men etter bare en måned med dating flyttet han fra byen vi har bodd i, jeg flytter ca 4 uker etter han, men vi kommer til å tilbringe mesteparten av sommeren i samme område før vi flytter videre til ulike kontinenter. Jeg kjenner på mye frustrasjon rundt det å endelig finne en jeg ser på som kjærestemateriale når timingen blir så elendig. 

Første gangen vi hadde sex var første gangen jeg hadde sex på omtrent ett år, og det og komme over den kneika og være tilbake "i gamet" vekket en sterk lengsel etter sex hos meg, tror jeg har kommet inn i en "mye vil ha mer"-fase og nå som han er borte har jeg omtrent lyst å hoppe på alle menn som gir meg to blikk. Grunnen til mitt lange sølibat er at jeg var lei av ONS, følte de ikke ga meg noe og det dermed var like greit å vente til jeg fant en jeg virkelig ville ha sex. Han fant jeg, men mistet så fort at nå har jeg plutselig lyst på ons bare for å ha sex. Samtidig er jeg rammet av samvittighet og føler jeg bør spare meg til jeg reiser hjem og får møte flammen min igjen. 

Vet ikke helt hva jeg egentlig vil med dette innlegget, føler det er mest det å lufte tanker osv. Men om noen har innspill så tar jeg gjerne imot.

Anonymkode: 8a75f...dbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om dere skal bo på forskjellige kontinenter så kommer det jo ikke til å bli noe forhold uansett. Da er det vel bare å pule hvem du vil om dere ikke har avtalt å være eksklusive, dere vet jo at dere ikke kommer til å bli sammen.

Anonymkode: 5ed7b...d7d

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt ikke noe lurt å innlede forhold når dere skal bo på hvert deres kontinent. Hadde dere vært sammen en stund tidligere kunne jeg skjønt det, men her går dere jo inn i et avstandsforhold med åpne øyne fra begynnelsen. Jeg ville enten flyttet i nærheten av han eller avsluttet det nå før forholdet har egentlig begynt.

Anonymkode: e5755...c7d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvsagt ikke noe lurt å innlede forhold når dere skal bo på hvert deres kontinent. Hadde dere vært sammen en stund tidligere kunne jeg skjønt det, men her går dere jo inn i et avstandsforhold med åpne øyne fra begynnelsen. Jeg ville enten flyttet i nærheten av han eller avsluttet det nå før forholdet har egentlig begynt.

Vi er enige om at det er slutt i august, spørsmålet er bare hva med juli? Og så tenker jeg mye på hva med etterpå? Han blir i Amerika frem til jul, så drar han tilbake til Bergen (der vi begge har bodd frem til nå) og er ferdig der i juni 2017. For min del er det snakk om ett år (men hjemme i Norge i ferier). Så om ett års tid er vi begge ferdigutdannet uten bånd eller planer videre. 

For meg er det uaktuelt å flytte etter han. Jeg har ikke søkt studier der, har ingen interesse av å flytte etter en mann jeg såvidt har blitt kjent med (spesielt ikke for bare fire måneder).

innlegget mitt ar nok mest frustrasjon over at når jeg endelig finner noen, så passer det ikke

TS

Anonymkode: 8a75f...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Når det skal bli slutt i august, trenger dere vel ikke være eksklusive nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...