Gå til innhold

Å trives på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en dame midt i 40-årene som har vært sånn passe fornøyd med de siste jobbene jeg var hatt. Nå titter jeg litt igjen, men kjenner at jeg egentlig har lyst til å gjøre alt annet enn å sitte på kontor. Jeg er lei av det. Aller helst kunne jeg tenkt meg å jobbet ute, (HE HE IKKE HELE ÅRET) eller i hvertfall være i bevegelse. Noen andre som har det sånn? Og tips tas imot med takk. Har ingen formell utdannelse, men tom det kunne vært villig til å gjøre noe med. Hvis man kunne jobbet litt redusert en stund😊.

Anonymkode: 36a41...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med støttekontakt? Da tar du jo brukere med på ulike aktiviteter :) 

Anonymkode: cd76f...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med støttekontakt? Da tar du jo brukere med på ulike aktiviteter :) 

Anonymkode: cd76f...614

Ja, men det blir vel ikke som en fulltidsstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en dame midt i 40-årene som har vært sånn passe fornøyd med de siste jobbene jeg var hatt. Nå titter jeg litt igjen, men kjenner at jeg egentlig har lyst til å gjøre alt annet enn å sitte på kontor. Jeg er lei av det. Aller helst kunne jeg tenkt meg å jobbet ute, (HE HE IKKE HELE ÅRET) eller i hvertfall være i bevegelse. Noen andre som har det sånn? Og tips tas imot med takk. Har ingen formell utdannelse, men tom det kunne vært villig til å gjøre noe med. Hvis man kunne jobbet litt redusert en stund😊.

Anonymkode: 36a41...a0d

Pleieassistent på syke/aldershjem? Renholder eller stuepike? Vekter? Gartnerassistent? Barnehageassistent. Jobbe på cafe/kantine/restaurant/catering? Vaktmester, maler, snekker. Butikkmedarbeider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange terminaler som ser etter lagermedarbeidere, med eller uten truck. Evt et mer serviceyrke som resepsjonsmedarbeider, flyvert, security på flyplass, assistent av noe slag. :-)

Anonymkode: 1a5c9...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...