AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Hei dere! Vi tenkte å gi foreldrene våre et kort med et dikt i for å fortelle at vi er gravide, men står litt fast! Til nå har jeg tenkt veldig enkelt; Roser er røde Fioler er blå Vi skal bli foreldre/få en baby/ Men hva kan vi avslutte med? Noen som er gode på rim som kan hjelpe? Anonymkode: 1996f...af4 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Rosene er raude Filoane er blå Vi skal bli foreldre Og ein baby me skal få sånn forøvrig så syns eg de kan laga eit heilt nytt dikt. Dikt er grådig enkelt. Eit tips er rimord.no
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 5 minutter siden, Stjerner og planeter skrev: Rosene er raude Filoane er blå Vi skal bli foreldre Og ein baby me skal få sånn forøvrig så syns eg de kan laga eit heilt nytt dikt. Dikt er grådig enkelt. Eit tips er rimord.no At vi ikke kom på det!😂 Tusen takk! Er veldig lite kreativ, så selv om det sikkert hadde blitt finest så tar jeg det tryggeste valget! Anonymkode: 1996f...af4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Roser er røde. Fioler er blå Dere skal bli besteforeldre, før dere blir grå. Anonymkode: 1996f...af4 Anonymkode: 780df...530
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Roser er røde, fioler er blå vi skal få baby, og den blir helt rå. Anonymkode: a15f7...744
Dr. A. Kula Skrevet 19. juni 2016 #6 Skrevet 19. juni 2016 Roser er røde Fioler er blå I <måned> skal jeg føde, Et barn vi skal få! --- Erstatt <måned> med faktisk måned for termin. Ellers er jeg ganske fornøyd med hvordan vi fortalte våre foreldre om førstefødte. Vi inviterte til ettermiddagskaffe og serverte denne/te i nyinnkjøpte krus med påskriften "Bestemor"/"Bestefar" ( mulig det var prefikset med "verdens beste", men husker ikke helt) Til slutt vil jeg bare gratulere dere begge med nyheten. Dr. A. Kula 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #7 Skrevet 19. juni 2016 Roser er røde, fioler er blå, dere er foreldre, og snart er vi det å (ikke helt korrekt gramatisk, men for å få det til å rime så går det vel) Anonymkode: 32d19...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #8 Skrevet 19. juni 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 780df...530 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Roser er røde, fioler er blå vi skal få baby, og den blir helt rå. Anonymkode: a15f7...744 41 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Roser er røde Fioler er blå I <måned> skal jeg føde, Et barn vi skal få! --- Erstatt <måned> med faktisk måned for termin. Ellers er jeg ganske fornøyd med hvordan vi fortalte våre foreldre om førstefødte. Vi inviterte til ettermiddagskaffe og serverte denne/te i nyinnkjøpte krus med påskriften "Bestemor"/"Bestefar" ( mulig det var prefikset med "verdens beste", men husker ikke helt) Til slutt vil jeg bare gratulere dere begge med nyheten. Dr. A. Kula 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Roser er røde, fioler er blå, dere er foreldre, og snart er vi det å (ikke helt korrekt gramatisk, men for å få det til å rime så går det vel) Anonymkode: 32d19...6c5 Herregud så flinke dere er! Bestemor og bestefarkopp er allerede gjort i familien, så svigermor får det, men måtte finne noe annet til mine foreldre😊 Tusen takk Dr. A. Kula, og tusen takk for rim dere andre!😘 Anonymkode: 1996f...af4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå