Gå til innhold

Hvorfor slo dere opp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vokste fra hverandre? Utroskap? Krangling? 

Hvor lang tid tok det fra det begynte å gå dårlig til dere slo opp, gikk det? 

Anonymkode: 1c30d...23c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap fra hans side.

Skrevet

Vi kranglet mye fordi jeg hadde mistanke om at han hadde følelser for en annen, og jeg hadde rett. Han dumpet meg tilslutt for henne.

AnonymBruker
Skrevet

Vold.

Anonymkode: f621c...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Vold, utroskap, dårlig kommunikasjon, altfor unge, eneste som holdt oss sammen var kjærlighetsbåndet. Var greit at det tok slutt for det ble kvalmende.

Anonymkode: 4bce7...a78

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet ham fordi jeg var lei av å være den eneste som dro lasset hjemme. Han er lat, prioriterte ikke hus/hjem/forhold. Når jeg forklarte ham at jeg trengte at han ble mer hensynsfull, tok mer av husarbeidet (jeg jobbet turnus, vi har et barn), rett og slett tok seg sammen og bidro litt, skjedde ingenting. Annet enn at han oftere prøvde å klå på meg. Denne samtalen var en 'hva gjør vi for at forholdet skal holde' samtale. Når jeg to mnd senere ikke så endring, sa jeg at jeg ville flytte. Hans reaksjon var 'jammen jeg har jo prøvd å være mer god mot deg'. Han evnet ikke å forstå hva jeg og barnet trengte, til tross for at han fikk det lagt frem i klartekst type 'rydd bordet og kast matrester etter dere når jeg er på seinvakt' og 'når oppvaskmaskinen er ferdig, tøm den'.

Nå har jeg barnet 100 % og føler meg friere og mer lykkelig enn jeg noen gang gjorde sammen med ham :) 

Anonymkode: 411b4...f47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne ikke elske meg fordi jeg var overvektig og han ikke tente på meg. Men han ville være sammen med meg fordi jeg hadde så bra personlighet og jeg var bra for han. Så jeg slo opp. Skulle aldri blitt sammen med fyren, den mest bortkasta tiden i livet mitt.

Anonymkode: a83e0...761

• Liker 3
Skrevet

Første seriøse forhold. Hun stjal penger fra jobben sin, ble tatt på fersken og fikk sparken på øyebliklet. Løy til meg om det ("Jeg stjal ikke de pengene, jeg hadde akkurat tatt de ut av minibanken!"). Det var jo blank løgn, men hun sto på sitt i lang tid. Dette var begynnelsen på slutten. Hvis jeg skal begynne å ramse opp alt som var galt i det forholdet, så blir jeg sittende i dag. Om ikke annet, så lærte jeg mye om hvordan jeg ikke vil ha det i et forhold, og har blitt flinkere til å si i fra når det er noe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun dumpet meg for å pule rundt.

Anonymkode: 4a4e0...6c7

AnonymBruker
Skrevet

Det var mange faktorer som ledet til slutten, men etter mange år sammen ble vi mer venner enn kjærester. Vi lurte oss selv til å tro at vi var mer like enn vi var, og at vi ønsket det samme. Vi var sammen i seks år, og det begynte nok å skrante for alvor det siste halve året. Jeg ble forelsket i en annen, og istedenfor å trekke meg unna så dyrket jeg forelskelsen (uten å faktisk gjøre noe med hen). Fra jeg tenkte alvorlig på å gjøre det slutt første gang til jeg faktisk gjorde det slutt tok vel tre måneder.

Anonymkode: b0be2...8fc

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun dumpet meg for å pule rundt.

Høres ut som en bitter eks :P

Ble slutt fordi vi ikke passet sammen. Hadde helt ulike meninger og ønsker for livet og greide ikke å kommunisere om noe. Jeg merket at jeg mistet meg selv i forholdet, jeg fikk ikke lov av ham å gjøre det jeg ønsket (reise f.eks.), og det er helt greit at han ikke ville at jeg skulle gjøre det, men da måtte det nesten bli slutt.
Har ikke angret et sekund, spesielt ikke med tanke på hvor bitter han var etterpå. Fikk slike meldinger som dette om at jeg sikkert knulla rundt og oppførte meg som en hore og masse annet. 

Anonymkode: 0b566...2a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en bitter eks :P

Mener det helt bokstavelig. Hun sa det, og hun gjorde det. Nå er det ny mann hver helg.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener det helt bokstavelig. Hun sa det, og hun gjorde det. Nå er det ny mann hver helg.

Da bør du være glad det er over

Gjest Tamsi
Skrevet
Den 20.6.2016 at 9.23, AnonymBruker skrev:

Det var mange faktorer som ledet til slutten, men etter mange år sammen ble vi mer venner enn kjærester. Vi lurte oss selv til å tro at vi var mer like enn vi var, og at vi ønsket det samme. Vi var sammen i seks år, og det begynte nok å skrante for alvor det siste halve året. Jeg ble forelsket i en annen, og istedenfor å trekke meg unna så dyrket jeg forelskelsen (uten å faktisk gjøre noe med hen). Fra jeg tenkte alvorlig på å gjøre det slutt første gang til jeg faktisk gjorde det slutt tok vel tre måneder.

Anonymkode: b0be2...8fc

Akkurat samme her. Tre år her, men det holdt.

AnonymBruker
Skrevet

Slo opp pga psykisk vold. Tok lang tid før jeg innså det selv, selvom alle fortalte meg det. Når jeg først innså det selv så gikk det nesten 2 år før jeg klarte å komme meg ut av det. Jeg var så redd for hva han kom til å gjøre hvis jeg fortalte at jeg ikke ville mer. Det hender jeg angrer på at jeg ikke gikk før, men det er ikke noe jeg får gjort noe med så jeg tenker ikke for mye på det.

Anonymkode: 3a3ae...371

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slo opp pga psykisk vold. Tok lang tid før jeg innså det selv, selvom alle fortalte meg det. Når jeg først innså det selv så gikk det nesten 2 år før jeg klarte å komme meg ut av det. Jeg var så redd for hva han kom til å gjøre hvis jeg fortalte at jeg ikke ville mer. Det hender jeg angrer på at jeg ikke gikk før, men det er ikke noe jeg får gjort noe med så jeg tenker ikke for mye på det.

Anonymkode: 3a3ae...371

Samme med meg, men kom meg bort litt før. 
Klem :klem:

Anonymkode: 85398...128

• Liker 1
Skrevet

Exen min sa når det ble slutt at "han ville bare ha det han ikke kunne få, når han fikk det ville han ikke ha det mer". Da hadde han brukt 6 måneder på å vinne hjertet mitt og trygla å ba. Etter 6 måneder med "avstand" fra min side ga jeg til slutt etter og falt helt for han. Sa opp studieplass og flytteplaner fordi han sa jo "vi kunne jo studere sammen når han var ferdig sersjant neste høst" . Han beskrev seg selv som verdens lykkeligste når han vant meg. 2 måneder etterpå sa han altså at han ville bare ha det han ikke kunne få (meg) . Så der satt jeg med katta i sekken :P noen er bare duste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...