Migle90 Skrevet 19. juni 2016 #21 Skrevet 19. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei menn skal ikke drive på slikt. Det er tross alt uansvarlig og barnslig når menn gjør det. Anonymkode: 7aee5...4a1 De som mener det, mener nok det samme om kvinner som spiller.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #22 Skrevet 19. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei menn skal ikke drive på slikt. Det er tross alt uansvarlig og barnslig når menn gjør det. Anonymkode: 7aee5...4a1 Hvorfor mener du det? Anonymkode: da5b9...09d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #23 Skrevet 19. juni 2016 Min mann på 30 spiller spill. Jeg syntes at han klarer å kombinere spilling og forpliktelser på hjemmebasis veldig bra. Han spiller ikke mer enn det jeg bruker på mine hobbyer. Syntes at når spillingen kommer på det nivået at man ALLTID må spille, og aldri har tid til å hjelpe til i huset eller ta vare på hverandre som kjærester (eller være der for barna (vi har dog ikke barn)) så har ting gått for langt. Og dette kommer fra ei dame som hater å spille spill (uten om brettspill), og som ikke ser poenget i spill Anonymkode: d2d02...c23
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. juni 2016 #24 Skrevet 19. juni 2016 Dame over 30 her også som spiller. Forsøker å indoktrinere ungene så vi kan spille sammen. 😁
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #25 Skrevet 19. juni 2016 Mannen min på 30 spillee hver dag. Alt fra 30 min til "hele" dagen. Nå har vi fått barn så nå spiller han mest spill som har korte runder eller som kan pauses når det trengs. Han avslutta raidinga i wow når jeg ble gravid siden han selv så at det blei upraktisk å forplikte seg til spill flere timer på kvelden 3 ganger i uka. Når han ikke spiller så jobber han heltid, er med babyen og meg, deiver klatring og et par andre slike ting, er med venner og familie. Også leser han sjukt mye. Han får ihvertfall tid til mer nyttig enn meg så jeg unner han de timene med gaming, men det er kanskje fordi jeg har gama mye selv opp gjennom årene. Anonymkode: dd51e...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå