Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som et menn over 30 som spiller spill online. Hvor mye spiller dere hver dag? Hva spiller dere? Hva annet gjør dere om dagene?

Anonymkode: 6917e...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig mange menn som er over 30 som spiller spill på spillkonsoller?:fnise:

Skrevet

Jeg er i full jobb og har forpliktelser både som far, ektemann og sønn. Jeg har ansvar for hus, leiligheter og hytte. Når alt dette har fått sitt, hender det jeg spiller. Ofte opplever jeg det som mer spennende enn å se på tv eller film. 

Men jeg velger spill som kan spilles når det passer meg. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Når jeg var i forhold spilte jeg i snitt 60-90 min hver dag. litt kosetid alene på kvelden.
Ho så minst like mye på tvn hver dag som jeg spilte.
Full jobb, trening på gym 3-4 ganger i uka, lage middag med dama, møte kompiser for ei pils, frisbeegolf, kveldstur med dama,
Er mye annet jeg brukte tia mi på. Men det er godt å koble litt av!

Endret av herremann
  • Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Er det virkelig mange menn som er over 30 som spiller spill på spillkonsoller?:fnise:

Jupp, 30-35 er den aldersgruppen som spiller mest. 

http://venturebeat.com/2014/04/29/gaming-advocacy-group-the-average-gamer-is-31-and-most-play-on-a-console/

Gaming advocacy group: The average gamer is 31, and most play on a console

Gamers are getting older, and more of them are women than ever before.

Industry advocacy group the Entertainment Software Association, which operates the Electronic Entertainment Expo tradeshow and lobbies on behalf of publishers and developers, revealed a number of facts and figures about the gaming industry today. The report finds that 59 percent of Americans play games and that the average household in the U.S. has at least two gamers.

“People of all ages play video games,” Gains Through Gaming Lab co-director Jason Allaire said in regard to the report. “There is no longer a ‘stereotypical game player,’ but instead a game player could be your grandparent, your boss, or even your professor.”

The ESA’s report reflects that sentiment throughout.

The average age of someone who plays games is 31 years old. In fact, more gamers are over the age of 36 than between the ages of 18 to 35 or under the age of 18. They are also mostly men, but by a slimming margin. Men make up 52 percent. From 2012 to 2013, the number of women gamers over the age of 50 grew by 32 percent.

• Liker 4
Skrevet

Bra dere har et liv utenom også, så er det mulig å gjøre begge deler :P

Skrevet

Jeg er ei "dame" på over 30 og spiller online mellom 4 og 8 timer hver dag avhengig av når jeg kommer hjem etter jobb. Og i helgene blir det alltid minst like mye eller det dobbelte.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Linituss skrev:

Jeg er ei "dame" på over 30 og spiller online mellom 4 og 8 timer hver dag avhengig av når jeg kommer hjem etter jobb. Og i helgene blir det alltid minst like mye eller det dobbelte.

:daane:

Har du ikke famile og venner eller??

Skrevet
Et øyeblikk siden, EvaLena skrev:

:daane:

Har du ikke famile og venner eller??

Jo? Må man slutte med underholdning når man får seg venner?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet om en fyr som er over 40 år enda spiller mye til tross for at fruen hans er fly forbanna på spillingen hans. De har en unge sammen og har vært gift i 12 år....

Nevnte jeg at fruen hans var min elskerinne i 9 år....

Anonymkode: cedef...019

AnonymBruker
Skrevet

Omg menn over 18 som spiller. TURN OFF. 

Anonymkode: 164ea...6ef

Skrevet

Vi er begge over 30 og spiller. Hvor mye varierer veldig - ikke alltid det blir hver dag engang, men 1-2 timer kanskje? Før babyen kom kunne vi lett spille "hele dagen", men livet med baby er ganske annerledes! :ler: 

AnonymBruker
Skrevet

Hva spiller dere da?

Anonymkode: 6917e...7a2

Skrevet

Så lenge man ikke forsømmer familie, partner, hus og jobb er det da ikke noe verre å bruke en time av dagen på å spille enn å bruke en time på lesing/strikking/tvtitting?

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg spiller aldri online.

Men jeg spiller spill.

Kanskje 1-2 timer i uka.

Men vet du hva vist det er galt at jeg spiller spill bare fordi jeg er over 30 så skal jeg være ærlig det gir jeg blaffen i. Jeg liker og spille og kommer til å forsette med det og hva folk tenker om det er meg totalt likegyldig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ♥Missy♥ skrev:

Eh, ja? Det er også mange kvinner (selv om menn er i overtall). Jeg ser ikke helt hva som er problemet så lenge det ikke går utover jobb, venner og eventuelt familieliv. 

Anonymkode: da5b9...09d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ja? Det er også mange kvinner (selv om menn er i overtall). Jeg ser ikke helt hva som er problemet så lenge det ikke går utover jobb, venner og eventuelt familieliv. 

Men vet du ikke at når kvinner gjør det så er det greit.

Anonymkode: 7aee5...4a1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stan skrev:

Jeg er i full jobb og har forpliktelser både som far, ektemann og sønn. Jeg har ansvar for hus, leiligheter og hytte. Når alt dette har fått sitt, hender det jeg spiller. Ofte opplever jeg det som mer spennende enn å se på tv eller film. 

Men jeg velger spill som kan spilles når det passer meg. 

Hvordan er andre spill, f.eks Arkham Asylum? Kommer det en figur på skjermen som roper på deg: "Stan, nå må du komme og spille, da"? Kan ikke si jeg har opplevd det, men. 

Anonymkode: 5b126...868

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vet du ikke at når kvinner gjør det så er det greit.

Det er da også greit når menn gjør det så lenge det ikke er slik TS skisserer. Det er jo heller ikke greit for kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er da også greit når menn gjør det så lenge det ikke er slik TS skisserer. Det er jo heller ikke greit for kvinner. 

Nei menn skal ikke drive på slikt. Det er tross alt uansvarlig og barnslig når menn gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...