AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #21 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har aldri likt den type sammenkomster, men jeg drar dit alltid likevel. Jeg synes det er svært viktig at barnet mitt skal føle at jeg engasjerer meg i dets hverdag, og jeg tror også personalet legger merke til hvilke foreldre som kommer/ikke kommer. Har aldri vært spesielt utadvendt selv, men drar dit som sagt likevel for ungens del. Anonymkode: 9e223...7fd
Gjest Fjotteri Skrevet 21. juni 2016 #22 Skrevet 21. juni 2016 Jeg stusser litt. Jeg skjønner at sosiale sammenkomster er vanskelig for noen med angst, eller som er svært introverte. Men jeg blir overrasket over at så mange er fullstendig uengasjert i barnas hverdagsliv? Er dere så uinteresserte når det gjelder fritidsaktiviteter også? Eller hvordan barna deres danner vennskap og relasjoner i barnehage/skole? Jeg skjønner bare ikke hvorfor sammenkomster hvor barna er i fokus oppleves så bortkastet? Greit nok for de som har vært på tusen stykk siden en har 3+barn oppi alderen- men altså. Synes dette virker litt kjipt på vegne av ungene som faktisk har et helt liv på en arena mange her virker gi smått blaffen i.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #23 Skrevet 21. juni 2016 Jeg liker det egentlig ikke, men jeg møter opp av hensyn til barna og etter hvert som barna blir eldre, og jeg kjenner flere foreldre, er det heller ikke så kjedelig/vanskelig. Men jeg registrerer at enkelte aldri er der, og at andre alltid er der men ser sur/innesluttet ut. Anonymkode: 8cb39...13b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå