Gå til innhold

Å pisse ute i naturen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som synes det er ekkelt? Hvorfor gjør folk det? Det er jo bare å holde seg! Æsj!

Anonymkode: 7d332...30e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du får sette opp en dass midt i skogen da. blir ikke billig det. gidder ikke og holde meg en hel dag, vist jeg må piss så pisser jeg på baksiden av et tre 

Anonymkode: 887f9...dbe

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor det er ekkelt. Så TS, hvorfor er det ekkelt sånn helt egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Urin stinker, det kan komme andre mennesker og ta på det en annen har pisset på. Kvalmende og ekkelt, rett og slett!

• Liker 1
Skrevet

Så når du er ute og camper i telt eller på tur generelt, så går du aldri på do med andre ord?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes det er ekkelt? Hvorfor gjør folk det? Det er jo bare å holde seg! Æsj!

Ja, holde seg 1 uke i fjellet går lett som bare det:)

Anonymkode: 39228...27a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Så når du er ute og camper i telt eller på tur generelt, så går du aldri på do med andre ord?

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, holde seg 1 uke i fjellet går lett som bare det:)

Anonymkode: 39228...27a

Lengste jeg har vært borte er fire døgn, ja jeg holdte meg! Det var forferdelig vondt men heller det enn å ødelegge naturen med avføringen sin!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

plukke blader og henge stumpen over en grein/stokk og legge kabel går helt fint det og

Anonymkode: 887f9...dbe

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lengste jeg har vært borte er fire døgn, ja jeg holdte meg! Det var forferdelig vondt men heller det enn å ødelegge naturen med avføringen sin!

Du tisset ikke på fire døgn? Hvordan mener du at avføring ødelegger naturen?

Anonymkode: 273e5...9e1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man ødelegger ikke naturen med det. Dyrene bruker ikke akkurat bleier eller toaletter de heller. Og bøndene bruker kuskit til gjødsel om våren. Det er bare noe som er nødvendig for alle.

• Liker 2
Skrevet

Mennesker er det eneste på denne planeten som pisser og driter, alt det andre lever bare på luft :sarkasme: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å pisse litt rundt om kring gården her.. markerer territoriet mitt å holder naboene unna..

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, Chibi skrev:

Mennesker er det eneste på denne planeten som pisser og driter, alt det andre lever bare på luft :sarkasme: 

:fnise::fnise::fnise:

• Liker 1
Gjest Spiderman
Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig elsker jeg å gjødsle naturen. Det får meg til å føle meg som et grønt menneske i disse tider hvor vi må sortere søppelet vårt. Føler jeg må kompensere litt siden jeg ikke gidder å ha flere søppelbøtter.

Tisse gjør jeg bare for å vaske unna fugledritt på offentlige benker. You're welcome.

Endret av Plaskebrus
Skrevet

Synes det er skikkelig deilig å tisse ute i frisk luft, jeg.

AnonymBruker
Skrevet

At man "ødelegger" naturen ved å gjøre fra seg ute, er vel bare piss preik...

Dette kan faktisk være bra for insekter, krypdyr og sånn. 

I tillegg fungerer det faktisk som en slags gjødsel for trær, mose og sånne ting...

Anonymkode: 421d7...060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...