AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #21 Del Skrevet 18. februar 2018 On 2/12/2018 at 6:35 AM, AnonymBruker said: Som skrevet i innlegg ovenfor, så er det funnet et meget ulovlig / farlig stoff i iGlow. Styr unna, og spre dette, slik at ingen blir skadet. Jeg skulle gjerne visst om/ når vippene kom tilbake på peronen som, i likhet med meg, mistet 1/3 av vippene etter å ha sluttet med serumet. Anonymkode: f15b8...f21 Jeg mistet 2/3 av vippene etter å ha brukt serumet en stund og de begynte vel å komme tilbake ca. en måned etter at jeg sluttet. Så måtte de jo vokse helt ut da, og det tok kanskje 6-8 uker tror jeg. Anonymkode: 193ec...f24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #22 Del Skrevet 18. februar 2018 På 12.2.2018 den 23.13, AnonymBruker skrev: Var inne og kikket på innsendte bilder der nå fra fornøyde brukere, og hjelpe meg hvor misfarget mange av dem var på etter-bildene!! Anonymkode: 89943...718 Ja, se på manipulerte bilder og tenk at de viser sannheten? IGlow har faktsik måttet stenge ned virksomheten sin en periode fordi de drev ulovlig. Hva sier det deg? Om de nå driver mer lovlig kan en jo spørre seg om. Anonymkode: 4c226...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #23 Del Skrevet 18. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er prostaglandiner, som flere nevner over her. Anonymkode: 193ec...f24 Ok, takk for svar, visste ikke at det var det stoffet Anonymkode: abf7f...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #24 Del Skrevet 18. februar 2018 bare misfarging i begynnelsen, men det opplyser de om at er en bivirkning. Jeg har hooded eyes, så øyenlokkene syns ikke uansett, så for meg var ikke det en grunn til å slutte. Har oppnådd ønsket effekt så nå bruker jeg den bare som vedlikehold to ganger i uka og misfargingen er borte. Anonymkode: 254c8...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #25 Del Skrevet 18. februar 2018 https://www.iglow.no/iglow_long_lashes_serum/ Nå har de endretmpå bruker teksten sin, ser jeg. Mer dere særlig at produktet ikke skal brukes av gravide og heller ikke av personer på cellegift. Så kan dere jo tenke litt selv; noe som påføres utenfor øynene er så helseskadelig at det kan skade et forster, tror dere det er problemfritt å bruke for en ikke gravid også? Anonymkode: 4c226...524 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #26 Del Skrevet 4. februar 2019 Som sagt, jeg mistet øyevippene HELT på ca 1/3 av øyet etter å ha sluttet med Iglow. (som jeg hadde kjempe god effekt av da jeg brukte den hver dag) Sluttet for 1,5 år siden. Vippene mine kom aldri ut igjen, og de vippene som er igjen er uuurtynne og spinkle. Jeg hadde mye finere vipper før jeg startet med dette Helv.. serumet. Noen tips for å få vippene tilbake mottas med stor takknemlighet. Ser faktisk syk ut med vipper kun på 1/3 av øyelokket... Anonymkode: f15b8...f21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #27 Del Skrevet 4. februar 2019 Vippene mine vokste 2-3 mm og jeg var konstant rød lags vippekanten så sluttet. Sved ikke og var ikke rød på selve øyet. Man får ikke generelt dårlig hud fordi man bruker en liten stripe serum på vippekanten så det kommer nok av andre ting TS. Hvis du reagerer som du gjør på øynene ville jeg sluttet med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #28 Del Skrevet 4. februar 2019 På 10.2.2018 den 13.20, Arabella skrev: Til deg og alle andre som har plager: Les bruksanvisningen! Der står det klart at dette middelet skal påføres om kvelden, det vil si før dere går til sengs og skal sove. Dette er selvfølgelig forat det ikke skal renne noe ned i øynene. For å gjøre det enda klarere (mine ord): Dere som har nattarbeid, påfører selvfølgelig dette middelet når dere kommer hjem om morgenen, før dere legger dere for å sove. Jeg brukte det bare på kvelden men noe av stoffet kommer da inn på selve øyet selv om man ligger i senga. Det spiller da ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. februar 2019 #29 Del Skrevet 5. februar 2019 Tråden er ryddet for verving av intervjuobjekter. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2021 #30 Del Skrevet 2. september 2021 Er der virkelig så farlig? Kan noen anbefale meg serum uten prostaglandiner? Anonymkode: 5ea50...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #31 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2018 den 20.35): STOR ADVARSEL HERFRA! Jeg ville ha holdt meg langt unna øyeserum med prostaglandiner. Jeg har ikke brukt IGlow, men to andre varianter med prostaglandiner, og aldri mer. Jeg fikk stygge misfarginger rundt øynene og såre øyne, men det verste var at jeg ble "huløyd" - altså fettet på øyelokket forsvant/ble redusert, og det ser absolutt ikke bra ut, kan jeg love. Dette er en kjent bivirkning av prostaglandiner - det er bare å google. Øyelokkene har gradvis blitt bedre, men de er fortsatt ikke bra - 2 1/2 år etter at jeg sluttet med disse forferdelige serumene. Styr unna, folkens. Jeg holdt faktisk på å begynne å bruke IGlow fordi de bedyret at deres serum ikke inneholdt prostaglandiner - helt til de ble tatt med buksene nede av Helsekontrollen på TV2. Maken til useriøst firma skal man lete lenge etter. De burde ha vært stanset for lenge siden. Anonymkode: ea147...76d Når belndu huløyd? Det står etter lengre bruk blir man det. Jeg bruker iglow. Anonymkode: 5ea50...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #32 Del Skrevet 3. mars 2022 Noen? Anonymkode: 5ea50...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #33 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.2.2018 den 11.56): Stemmer det at serum ofte inneholder et middel som brukes i dråpene man får hvis man har begynt å utvikle grønn stær? Og da vil det være vanskelig å påvise stær på tester pga at man har små doser med middelet i kroppen? Anonymkode: abf7f...3fc Ikke grønn stær, men lilla kråke. Anonymkode: 73589...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #34 Del Skrevet 19. mars 2022 Iglow ble tatt i en test fordi de brukte prostaglandiner i serumet sitt. De påsto det var en feil, og at det nå var ryddet opp i. Men de har fremdeles dette skadelige innholdet i: Isopropyl Cloprostenate er synonymt med prostaglandiner!!! Hold dere unna iglow. Tror faktisk ikke det finnes vipperesum som virker UTEN prostaglandiner dessverre. Mine vipper er helt ødelagte. Anonymkode: f15b8...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #35 Del Skrevet 19. mars 2022 Arabella skrev (På 10.2.2018 den 13.20): Til deg og alle andre som har plager: Les bruksanvisningen! Der står det klart at dette middelet skal påføres om kvelden, det vil si før dere går til sengs og skal sove. Dette er selvfølgelig forat det ikke skal renne noe ned i øynene. For å gjøre det enda klarere (mine ord): Dere som har nattarbeid, påfører selvfølgelig dette middelet når dere kommer hjem om morgenen, før dere legger dere for å sove. Det vil jo uansett renne ned til øynene. Anonymkode: 1cf12...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #36 Del Skrevet 19. mars 2022 Hva har dette å gjøre med prostaglandiner? Anonymkode: f15b8...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #37 Del Skrevet 19. mars 2022 Er jo prostataglandinene som gjør at serumet funker. Anonymkode: 73589...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #38 Del Skrevet 19. mars 2022 Ja? Og prostaglandiner er svært skadelige for øynene! Les om skadene ved å bruke vippeserum med prostaglandiner, så vil du nok slutte å bruke det på dagen. Men, ditt valg. Anonymkode: f15b8...f21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shang Lu Skrevet 8. april 2024 #39 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.2.2018 den 20.35): STOR ADVARSEL HERFRA! Jeg ville ha holdt meg langt unna øyeserum med prostaglandiner. Jeg har ikke brukt IGlow, men to andre varianter med prostaglandiner, og aldri mer. Jeg fikk stygge misfarginger rundt øynene og såre øyne, men det verste var at jeg ble "huløyd" - altså fettet på øyelokket forsvant/ble redusert, og det ser absolutt ikke bra ut, kan jeg love. Dette er en kjent bivirkning av prostaglandiner - det er bare å google. Øyelokkene har gradvis blitt bedre, men de er fortsatt ikke bra - 2 1/2 år etter at jeg sluttet med disse forferdelige serumene. Styr unna, folkens. Jeg holdt faktisk på å begynne å bruke IGlow fordi de bedyret at deres serum ikke inneholdt prostaglandiner - helt til de ble tatt med buksene nede av Helsekontrollen på TV2. Maken til useriøst firma skal man lete lenge etter. De burde ha vært stanset for lenge siden. Anonymkode: ea147...76d Jeg fikk også det samme som deg etter 1 månedsbruk av iGlow. Ble livredd da jeg oppdaget at hudene rundt øyne er skikkelig såre og jeg hadde tåkete syn...panikken slo meg om jeg hadde ødelagt begge øynene mine. Jeg ble urolig, og sluttet etter 1 måned. Etter 2 uker uten er jeg fortsatt rød, og irritert rundt øynene. Har kjøpt øyekrem fra apoteket og krysser fingrene at øynene kommer tilbake til normalen igjen. Når jeg ser meg i speilet så ser det ut som om jeg er blitt 10 eldre, og ikke fått sovet på lenge p.g.a huden under øyne er blitt rynkete og misfarget. Det som er ille er at dattera mi bruker det samme, og hun ser rød ut på begge øyne (Snakket med henne om det men hun ville ikke høre på mora). HOLD DEG UNNA DETTE PRODUKTET!!! Bedre korte vipper enn å utsette seg for fare. Endret 8. april 2024 av shang Lu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå