Gå til innhold

Bivirkninger ved iGlow


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har brukt iGlow i rundt et halvt år nå, og det har funket helt fantastisk! Vippene mine er blitt kjempelange og mye mørkere.

Men har merket noen bivirkninger, og er nysgjerrig på om alt kommer fra serumet. Ser jo at noen opplever allergiske reaksjoner, men sikter ikke til dem.

HER ER MINE:

- Jeg har fått hårvekst i den innerste øyekroken. Det er visst ikke så vanlig, men fant et par personer via google som har fått hårvekst på samme sted (ikke fra iGlow). De sier at de har prøvd å nappe dem ut, men at det er det mest smertefulle de noen sinne har opplevd, og anbefaler ingen å gjøre det samme :rolleyes::bond:

- Røde øyne. Det er mest andre som har kommentert dette. La ikke like fort merke til det selv. Liker ikke at det ser ut som om jeg har grått, så nå bruker jeg serum kun på kvelden - og morgener der jeg ikke skal være mye sosial på dagtid.

- Mørke ringer rundt øynene! Jeg ser kjempesliten ut :P Aner ikke om dette kommer fra serumet, men siden det kom ikke lenge etter at jeg begynte med serumet og jeg aldri har hatt mørke ringer rundt øynene får, blir jeg mistenksom.

- Dårlig hud. Sliter litt med uggen hud for tiden. Dette har sikkert ikke noe med serumet å gjøre, men sjekker her om det er flere som har opplevd det samme ;)


Hva er dine bivirkninger, om du har noen? : )


(Orker ikke "lærepenger" fra bedrevitere her inne som har ei venninne som har ei venninne som... Hold det for deg selv)

Anonymkode: e82d7...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det nå, men har kun brukt det i 3 uker, så ser ikke så veldig stor forskjell på vippene mine enda. Men en bivirkning jeg har fått er at jeg bli rødlig og litt hoven på øvre vippekanten. Ser ikke særlig pent ut, men kan dekkes til med sminke. Ellers har jeg ikke merket noen bivirkninger

Anonymkode: 4d388...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iGlow sverger jo på at middelet er uten bivirkninger. Ser ofte i kommentarfeltene deres at noen skriver om røde linjer eller hovne øyne, og får bastante svar tilbake at det ikke kommer fra deres produkter fordi de har aldri fått noen tilbakemeldinger på det. Så, send gjerne tilbakemelding til iGlow med erfaringene dine. Skriv gjerne også på Facebook-siden deres så andre kanskje kan lese og vurdere om de skal kjøpe eller ikke.

Anonymkode: e1ddd...df6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet nesten alle vippene mine etter å ha brukt det i 8 måneder. Først fikk jeg røde øyne men det brydde jeg meg ikke om og så begynte de å falle ut ved roten. Aldri mer vippeserum!

Anonymkode: 7f676...557

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått veldig gode resultater av serumet! Men jeg har også fått laaange vipper i øyekroken, sykt irriterende! Ellers tror jeg ikke jeg har fått andre bivirkninger. Ble litt rød og svidde litt de to-tre første gangene jeg brukte det, men det gikk fort over. Har brukt det i rundt 2 mnd. :)

Anonymkode: 6250a...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hadde også bra resultat etter bruk av iGlow,men sluttet da testet viste at det inneholdt det forbudte stoffet/ prostaglandinet kloprostenol . Et stoff podusentet BEDYRET ikke fantes i deres serum😡

I tillegg mistet jeg nesten alle vippene en tid etter at jeg sluttet. Noen som har erfaring med det? Og når vil de evnt komme tilbake??? Noen andre råd????

 Ser helt merkelig ut med nesten null vipper. Er rimelig fortvilet..Takk nemlig for raskt svar.😃

Anonymkode: f15b8...f21

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røde øyne, rødlilla kant rundt øynene både oppe og nede selv om jeg bare brukte serumet oppe, mistet to tredjedeler av vippene etter ca. 6 mnd. Jeg blir sjokkert når jeg ser på bilder fra da jeg brukte serumet. Da la jeg ikke merke til hvor trøtte og rødsprengte øynene mine så ut fordi jeg var så opphengt i lengden på vippene, men nå ser jeg det jo. Aldri mer!

Anonymkode: 193ec...f24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2016 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Jeg har brukt iGlow i rundt et halvt år nå, og det har funket helt fantastisk! Vippene mine er blitt kjempelange og mye mørkere.

Men har merket noen bivirkninger, og er nysgjerrig på om alt kommer fra serumet. Ser jo at noen opplever allergiske reaksjoner, men sikter ikke til dem.

HER ER MINE:

- Jeg har fått hårvekst i den innerste øyekroken. Det er visst ikke så vanlig, men fant et par personer via google som har fått hårvekst på samme sted (ikke fra iGlow). De sier at de har prøvd å nappe dem ut, men at det er det mest smertefulle de noen sinne har opplevd, og anbefaler ingen å gjøre det samme :rolleyes::bond:

- Røde øyne. Det er mest andre som har kommentert dette. La ikke like fort merke til det selv. Liker ikke at det ser ut som om jeg har grått, så nå bruker jeg serum kun på kvelden - og morgener der jeg ikke skal være mye sosial på dagtid.

- Mørke ringer rundt øynene! Jeg ser kjempesliten ut :P Aner ikke om dette kommer fra serumet, men siden det kom ikke lenge etter at jeg begynte med serumet og jeg aldri har hatt mørke ringer rundt øynene får, blir jeg mistenksom.

- Dårlig hud. Sliter litt med uggen hud for tiden. Dette har sikkert ikke noe med serumet å gjøre, men sjekker her om det er flere som har opplevd det samme ;)


Hva er dine bivirkninger, om du har noen? : )


(Orker ikke "lærepenger" fra bedrevitere her inne som har ei venninne som har ei venninne som... Hold det for deg selv)

Anonymkode: e82d7...dad

Om du ikke orker, så får du likevel lese linken - for ditt eget beste. Om noen år så kan du få mer enn øyeproblemer på grunn av din forfengelighet. Hva skal du da med dagens påståtte effekt av det middelet du her har laget reklame for? 

https://www.nrk.no/vestfold/kvinner-kan-sminke-seg-sykere-1.13498143

Anonymkode: ee600...357

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2016 den 10.52, AnonymBruker skrev:

iGlow sverger jo på at middelet er uten bivirkninger. Ser ofte i kommentarfeltene deres at noen skriver om røde linjer eller hovne øyne, og får bastante svar tilbake at det ikke kommer fra deres produkter fordi de har aldri fått noen tilbakemeldinger på det. Så, send gjerne tilbakemelding til iGlow med erfaringene dine. Skriv gjerne også på Facebook-siden deres så andre kanskje kan lese og vurdere om de skal kjøpe eller ikke.

Anonymkode: e1ddd...df6

Kanskje du skal begynne å se på hvilket "røverfirma" som lager og selger denne typen produkter slik TV2 Hjelper deg gjorde? Reklame har alltid fenget mennesker, enten reklamen er god elelr dårlig. 

Anonymkode: ee600...357

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2016 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Hallo!

Jeg har brukt iGlow i rundt et halvt år nå, og det har funket helt fantastisk! Vippene mine er blitt kjempelange og mye mørkere.

- Røde øyne. Det er mest andre som har kommentert dette. La ikke like fort merke til det selv. Liker ikke at det ser ut som om jeg har grått, så nå bruker jeg serum kun på kvelden - og morgener der jeg ikke skal være mye sosial på dagtid.

Anonymkode: e82d7...dad

Til deg og alle andre som har plager: Les bruksanvisningen! Der står det klart at dette middelet skal påføres om kvelden, det vil si før dere går til sengs og skal sove. Dette er selvfølgelig forat det ikke skal renne noe ned i øynene. For å gjøre det enda klarere (mine ord): Dere som har nattarbeid, påfører selvfølgelig dette middelet når dere kommer hjem om morgenen, før dere legger dere for å sove.

 

Endret av Arabella
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mitt bare 3 kvelder. Og jeg ble tydelig rød, hoven og sår med en gang. Det var en sånn solbrent utseende og følelse der linjen var påført -etter bare 3 gangers bruk. Så også det hvite i øyeeplet ble litt rosa, mulig jeg vare innbilte meg det, men de var ikke hvite som de pleier. 

 

Nå har den ligget i sminkeskuffen min siden i fjor høst. 

 

Skjønner ikke hvorfor jeg reagerer så kraftig på slikt, men om jeg gjør det, vil det jo være skadelig å fortsette. Rar noen ikke merker noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet i innlegg ovenfor, så er det funnet et meget ulovlig / farlig stoff i iGlow. Styr unna, og spre dette, slik at ingen blir skadet.

Jeg skulle gjerne visst om/ når vippene kom tilbake på peronen som, i likhet med meg, mistet 1/3 av vippene etter å ha sluttet med serumet. 

Anonymkode: f15b8...f21

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme reaksjoner som deg, altså røde, blodsprengte øyne, mørke ringer rundt øynene, ømfintlig hud der den ble påført, men øyenvippene ble veldig fine. Jeg sluttet etter å ha brukt det en stund, kanskje litt for lenge. Huden rundt øynene ble rett og slett misfarget. Har også kjent igjen flere av symptomene andre har fått - og skrevet om i kommentarfelt. 

Anonymkode: dc50f...959

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et fint lag med tynne hvite dunhår under øynene! Sluttet på dagen, da jeg oppdaget det. Hårene er borte.

Øyenvippene ble lange, men tynne. Men at det virker, er det ingen tvil om :)

Anonymkode: 91d9f...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som skrevet i innlegg ovenfor, så er det funnet et meget ulovlig / farlig stoff i iGlow. Styr unna, og spre dette, slik at ingen blir skadet.

Jeg skulle gjerne visst om/ når vippene kom tilbake på peronen som, i likhet med meg, mistet 1/3 av vippene etter å ha sluttet med serumet. 

Anonymkode: f15b8...f21

Nå er 4 mnd siden jeg sluttet, og de lange vippene er borte. Imidlertid har det voks ut nye, og de er faktisk tettere enn før 🤔

Anonymkode: 91d9f...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... 

Var  det du som mistet vippene etter bruk av serumet, som nå har fått de tilbake??

Jeg mistet jo 1/3 av mine og er bekymret for om/ når de kommer tilbake. Er egentlig kjempe oppgitt over det, ser helt merkelig ut. Vil bare ha mine naturlige vipper tilbake slik de var før jeg startet på dette jæv.... vippeserumet!! 😫

Anonymkode: f15b8...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var inne og kikket på innsendte bilder der nå fra fornøyde brukere, og hjelpe meg hvor misfarget mange av dem var på etter-bildene!! 

Anonymkode: 89943...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOR ADVARSEL HERFRA!

Jeg ville ha holdt meg langt unna øyeserum med prostaglandiner.

Jeg har ikke brukt IGlow, men to andre varianter med prostaglandiner, og aldri mer. 

Jeg fikk stygge misfarginger rundt øynene og såre øyne, men det verste var at jeg ble "huløyd" - altså fettet på øyelokket forsvant/ble redusert, og det ser absolutt ikke bra ut, kan jeg love. Dette er en kjent bivirkning av prostaglandiner - det er bare å google. Øyelokkene har gradvis blitt bedre, men de er fortsatt ikke bra - 2 1/2 år etter at jeg sluttet med disse forferdelige serumene. Styr unna, folkens.

Jeg holdt faktisk på å begynne å bruke IGlow fordi de bedyret at deres serum ikke inneholdt prostaglandiner - helt til de ble tatt med buksene nede av Helsekontrollen på TV2. Maken til useriøst firma skal man lete lenge etter. De burde ha vært stanset for lenge siden.

Anonymkode: ea147...76d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at serum ofte inneholder et middel som brukes i dråpene man får hvis man har begynt å utvikle grønn stær? Og da vil det være vanskelig å påvise stær på tester pga at man har små doser med middelet i kroppen?

Anonymkode: abf7f...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer det at serum ofte inneholder et middel som brukes i dråpene man får hvis man har begynt å utvikle grønn stær? Og da vil det være vanskelig å påvise stær på tester pga at man har små doser med middelet i kroppen?

Anonymkode: abf7f...3fc

Ja, det er prostaglandiner, som flere nevner over her.

Anonymkode: 193ec...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...