Gå til innhold

Det ble litt ... søl etter analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når han trakk ut penisen så var det en klump med avføring som hang på. Han brakk seg gjentatte ganger, sa "æsj" og sprang ut i dusjen. Jeg er så lei meg. Skikkelig flaut, og jeg holdt på å brekke meg også. :( Har noen andre opplevd slik? Er det vanlig? Vi har ikke snakket om det etterpå, men jeg vet ikke om jeg kommer til å klare å ha analsex igjen. Føler meg skitten og grisete. :spy:

Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden. :( Jeg er bare lei meg i dag, og lurer på om dette har skjedd med noen andre?

Anonymkode: d34d9...93c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vask/skyld tarmen først.

Anonymkode: 9bdd8...af9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke litt av greie med analsex at det skal være skittent? 

Anonymkode: d192c...5fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vask/skyld tarmen først.

Jeg visste ikke at vi kom til å ha det. Han sa at han ville stappe den inni der fordi det er trangere enn fitta. Jeg bare angrer nå i ettertid for at jeg ikke sa nei. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke at vi kom til å ha det. Han sa at han ville stappe den inni der fordi det er trangere enn fitta. Jeg bare angrer nå i ettertid for at jeg ikke sa nei. TS

er sånn som skjer er ingen ting og skamme seg over eller angre på. mange syntes det er litt æsj den/de første gangene. men nå er du jo en erfaring rikere.  

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han selv valgte å ha spontan analsex, så er det jo hans egen skyld! Han vet vel at det er bæsj analen er lagd for?

Du trenger ikke føle deg skitten. 

• Liker 41
Skrevet

Sånn skjer. Jeg har opplevd verre, og det må man tåle når man vil ha analsex.

• Liker 4
Skrevet

Var Jo han som blei skitten.. men ja.. Vil man dytte bæsj. Så må man jo regne med att man muligens kommer borti litt bæsj..

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

fortell!

Anonymkode: 208c1...3da

• Liker 1
Skrevet

Når du ikke har fått vasket deg så ber man rett og slett om bæsj på pikken. For en umoden guttunge.

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Detaljer?

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klyster før analsex er fint, det er og veldig godt og er et fint forspill. Men man skal kunne det for ellers kan man ødelegge tarmen, men verdt å lære seg hvis man liker anal.

Anonymkode: 1e57b...9bd

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fortell!

Anonymkode: 208c1...3da

23 minutter siden, DizzyRonson skrev:

Detaljer?

Why?
Det er da ikke vanskelig å forestille seg at man kan oppleve verre ting enn litt bæsj på kuken før man kjapt hopper i dusjen.

Uansett er poenget at man må forvente at slikt kan skje når man knuller noen i rumpa. Selv synes jeg det er ganske kjipt når hun har litt igjen på fingeren etter hun har lekt med meg, men det er også slikt som kan skje.

Det holder som regel at man har gått på do 20-30 min i forveien, og kjenner at man har tømt seg godt. Det er bare ikke alltid man tenker på slikt i kampens hete! :D

AnonymBruker
Skrevet

Syns synd på deg ts. Men selvsagt skal du ikke føle deg ekkel eller noe slikt! Slik kan skje når man har sex analt, og i alle fall når det er spontant. Synes det er kjempe barnslig av gutten, og jeg håper nesten at det ikke er kjæresten din.

Anonymkode: 74a52...33a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Hvalen skrev:

Når du ikke har fått vasket deg så ber man rett og slett om bæsj på pikken. For en umoden guttunge.

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns synd på deg ts. Men selvsagt skal du ikke føle deg ekkel eller noe slikt! Slik kan skje når man har sex analt, og i alle fall når det er spontant. Synes det er kjempe barnslig av gutten, og jeg håper nesten at det ikke er kjæresten din.

Tusen takk :klem: . Han er ikke kjæresten, men en "pulekompis" (hater det ordet). Jeg er 22 og han 34 så han er ikke umoden liksom. TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :klem: . Han er ikke kjæresten, men en "pulekompis" (hater det ordet). Jeg er 22 og han 34 så han er ikke umoden liksom. TS

Så klart er han umoden selv om han er 34 år. 

Anonymkode: 28930...c86

• Liker 20
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er det hans egen feil! :) Dette er sånn som kan skje, om man ikke er nøye på å vaske seg selv.. Har hatt en del spontan analsex selv, og det er ikke alltid like behagelig etterpå. Heldigvis har vi dusj, og ingen blir skadet for livet! :)

Jeg håper du prøver det igjen, da bare vask deg nøye er først! :)

Endret av kattepusen
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig bra at det der ikke er din kjæreste! Slik som en ab sa over, han er umoden selv om han er 34 år. Skikkelig umoden :S Har han sagt noe i ettertid? Beklagd seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...