Gå til innhold

Flate brystvorter.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt flate brystvorter, og har egentlig ikke brydd meg så veldig mye før de siste årene.. Kjenner virkelig at det tærer på selvtilliten, og har storee problemer med å ta av meg bh´en i ulike situasjoner.  Så da er spørsmålet, har dere noen tips for å få ordnet dette? Tenker da på kremer osv, da jeg synes operasjon er litt drastisk.

Jeg er IKKE interressert i å høre at jeg må godta meg for den jeg er, og at jeg må lære meg og akseptere det osv..

Anonymkode: 294a9...ec3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ønsker å endre brystvortene dine må du nesten legge deg under kniven. Du trenger jo ikke å bestemme deg for det enda, men det kan jo være en idé å ta kontakt med en rekke klinikker for å høre om mulighetene dine. Det er mange som har gratis konsultasjonstime. 

Anonymkode: c2933...608

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil noen ha utstående brystvorter? Det skjønner jeg ikke. Har flate selv. 

Anonymkode: a4234...6c5

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil noen ha utstående brystvorter? Det skjønner jeg ikke. Har flate selv. 

Anonymkode: a4234...6c5

Personlig synes jeg det er finest med utstående brystvorter. Jeg bryr meg ikke om jeg ser andre med flate brystvorter, men jeg vil ikke ha det selv.  Brystene mine blir fastere, og de henger ikke så mye når brystvortene er stiv.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde selv jeg hadde såkalte flate brystvorter, til jeg så det som står under: 

You can determine whether or not your nipples are flat or inverted by doing a "pinch" test. Gently compress your areola (the dark area around the nipple) about an inch behind your nipple. If the nipple does not become erect, then it is considered to be flat. If the nipple retracts, or becomes concave, it is considered to be inverted. It should be noted, too, that true inverted or flat nipples will not become erect when stimulated or exposed to cold. If the nipple becomes erect during the "pinch" test, it is not truly inverted and does not need any special treatment.

Brystvortene mine blir stive ved berørelse og hvis det er kaldt. Ellers er puppene mine allerede faste og henger ikke, og de står rett ut. 

Anonymkode: aab54...f84

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde selv jeg hadde såkalte flate brystvorter, til jeg så det som står under: 

You can determine whether or not your nipples are flat or inverted by doing a "pinch" test. Gently compress your areola (the dark area around the nipple) about an inch behind your nipple. If the nipple does not become erect, then it is considered to be flat. If the nipple retracts, or becomes concave, it is considered to be inverted. It should be noted, too, that true inverted or flat nipples will not become erect when stimulated or exposed to cold. If the nipple becomes erect during the "pinch" test, it is not truly inverted and does not need any special treatment.

Brystvortene mine blir stive ved berørelse og hvis det er kaldt. Ellers er puppene mine allerede faste og henger ikke, og de står rett ut. 

Anonymkode: aab54...f84

Følte meg faktisk litt bedre når jeg leste dette. Brystvortene mine er ikke flate når de blir berørt eller når det er kaldt, men de vises jo ikke sånn ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...