Ralu Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har allerede hatt 2 uker ferie og siden jeg begynner i ny jobb i august får jeg ikke mer ferie før på høsten. Hvor er det fortsatt muligheter for soling og bading i september/oktober uten å reise alt for langt? Helst direkte fly fra Norge. Takker for tips
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Hva med Malaga-området? Marbella f.eks. Fortsatt behagelige temperaturer på denne tiden av året. Går masse direktefly fra Norge til Malaga Anonymkode: ab388...861
Whoops Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Hele kysten i Spania har fortsatt sommer på den tiden. Mye mer behagelig temperatur enn i august, som er den varmeste måneden.
Purple Basil Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Jeg skal til Antibes på badeferie i september Rivieraen er flott på den tiden og så er det mindre folk der.
Ralu Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2016 Takk for svar Vurderer å dra til Kypros. Vært der tidlig i september måned før, og da har det vært veldig fin temperatur. Men i oktober vet jeg ikke hvordan det er. Kon gjerne med flere forslag 😊
Kristanna Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 2 minutter siden, Ralu skrev: Takk for svar Vurderer å dra til Kypros. Vært der tidlig i september måned før, og da har det vært veldig fin temperatur. Men i oktober vet jeg ikke hvordan det er. Kon gjerne med flere forslag 😊 Ville gått for Kypros Rhodos kan også være varmt. På de andre "syden"stedene kan været være ustabilt på den tiden. Men man kan også være heldig da. 1
Ralu Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2016 11 minutter siden, Kristanna skrev: Ville gått for Kypros Rhodos kan også være varmt. På de andre "syden"stedene kan været være ustabilt på den tiden. Men man kan også være heldig da. Det har vært sted å reise sent på sommeren/tidlig høst. Tenkte jeg skulle høre om det var noe annet spennende, men det blir nok Kypros igjen Trives best i Larnaca. Har også vært i Agia Napa, Limassol og Fig Tree bay.
Kristanna Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Et øyeblikk siden, Ralu skrev: Det har vært sted å reise sent på sommeren/tidlig høst. Tenkte jeg skulle høre om det var noe annet spennende, men det blir nok Kypros igjen Trives best i Larnaca. Har også vært i Agia Napa, Limassol og Fig Tree bay. Veldig fint på Kypros ja Tyrkia er også solsikkert og gode badetemperaturer, men det er jo litt urolig der for tiden, så mange vil ikke reise dit. Har vært på Kreta på høsten,det var varmt og fint på dagen. Men på kvelden ble det kjølig, og da ble badevannet for kaldt for en pyse som meg
Ralu Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2016 24 minutter siden, Kristanna skrev: Veldig fint på Kypros ja Tyrkia er også solsikkert og gode badetemperaturer, men det er jo litt urolig der for tiden, så mange vil ikke reise dit. Har vært på Kreta på høsten,det var varmt og fint på dagen. Men på kvelden ble det kjølig, og da ble badevannet for kaldt for en pyse som meg Aldri turt å dra til Tyrkia tidligere, så jeg er ikke mindre skeptisk i disse tider.. Hehe Kreta er vel litt mer usikkert på høsten, vil helst ha 25-30 grader. Er det så varmt i Kypros i slutten av september? Håper helst å få ferie enten 9-16 eller 16-23 september. Er så langt å reise utenfor Europa for bare 1 ukes ferie.. Eventuelt greie å strekke det til 8-9 dager. Hehe, kjæresten er også litt pysete når det blir for kaldt i vannet 😂
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #10 Skrevet 22. juni 2016 Litt usiker på oktober månded,men rundt september vil jeg anbefale Playa de palma på Mallorca Anonymkode: 8c287...51b
Kristanna Skrevet 22. juni 2016 #11 Skrevet 22. juni 2016 1 minutt siden, Ralu skrev: Aldri turt å dra til Tyrkia tidligere, så jeg er ikke mindre skeptisk i disse tider.. Hehe Kreta er vel litt mer usikkert på høsten, vil helst ha 25-30 grader. Er det så varmt i Kypros i slutten av september? Håper helst å få ferie enten 9-16 eller 16-23 september. Er så langt å reise utenfor Europa for bare 1 ukes ferie.. Eventuelt greie å strekke det til 8-9 dager. Hehe, kjæresten er også litt pysete når det blir for kaldt i vannet 😂 Jeg husker ikke eksakt temperaturen når vi var på Kypros i høstferien, men det var deilig vann, vi frøs ikke når vi kom opp av vannet og la oss på solsenga. Vi trengte heller ikke jakke, bukse o.l på kvelden. Gikk i sommerklær uten å fryse til vi la oss Det kom en regnskur en kveld, da ble det litt kjølig, men det var kortvarig.
Ralu Skrevet 22. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2016 7 minutter siden, Kristanna skrev: Jeg husker ikke eksakt temperaturen når vi var på Kypros i høstferien, men det var deilig vann, vi frøs ikke når vi kom opp av vannet og la oss på solsenga. Vi trengte heller ikke jakke, bukse o.l på kvelden. Gikk i sommerklær uten å fryse til vi la oss Det kom en regnskur en kveld, da ble det litt kjølig, men det var kortvarig. Tusen takk for hjelpsomme svar i hvert fall Det blir nok en tur til Kypros i år også! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 #13 Skrevet 22. juni 2016 Vi reiser til Rhodos i månedsskiftet september/oktober hvert år, og har alltid hatt veldig bra temperatur, både i vannet og i lufta. Opp mot 30 grader på dagen og sikkert 24-25 i vannet. Ikke kjølig om kveldene hellet, går fint å sitte ute med en cardigan på. Anonymkode: 58967...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå