AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Har fått skikkelig pigmentbart samt mange store pigmentflekker i panna de siste to årene. Legen min mente at t-sonen i fjeset er utsatt for pigmentforandringer når man går på hormonspiral eller andre prevensjonsløsninger med hormoner... Jeg synes jeg ser 10 år eldre ut med disse pigmentansamlingene, og "barten" gjør at jeg sliter med selvtilliten i forhold til utseendet mitt.. Enten må jeg prøve å fjerne spiralen - hva er da alternativene i forhold til prevensjon?? Som har minst mulig eller ingen hormoner.. Kondom er uaktuelt, da gir jeg heller opp sex for godt.. Eller så må jeg finne en eller annen behandling/krem e.l som fjerner misfargingen i huden.... Noen som har tips?? Anonymkode: 3eafe...80b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jeg har også fått pigmentbart. Har ikke spiral. Tips for å fjerne/bleke det? Anonymkode: 1e576...676
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Be om henvisning til hudlege og be om resept på blekekrem. Vær aldri utendørs uten solfaktor, bruk Dagkrem med faktor. Du kan få flekker også ved sol gjennom vinduet hvis du er inne. . Ikke sol deg aktivt, bruk faktor 50 og sitt i skyggen. Anonymkode: c4b39...759
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå