Gå til innhold

Kvinner, tenner dere på yngre menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Vause
Skrevet

Bare fordi jeg kjeder meg i natten og ble en smule inspirert av en annen tråd.

Her må man ta sin egen alder i betraktning. Selv er jeg i begynnelsen av 20-årene og syns for eksempel en 18-åring ser for ung ut, samme gjelder faktisk menn på min egen alder. Jeg foretrekker menn som er eldre, da rundt 30-årene eller midten av 30-årene. Eldre enn det blir litt for mye for meg, kanskje. Det kan hende tankegangen min forandrer seg når jeg passerer 40 år og jeg begynner å syns at 20 år gamle karer er stas, men det får tiden vise. Så, dere andre kvinner, hva tenker dere? Hvor går deres grense? Har du fantasert om å ha sex med en 18-åring når du selv kanskje er dobbelt så gammel? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35, og foretrekker mannfolk på min egen alder. 
Jeg har prøvd både yngre og eldre, og det funker bare ikke i lengden. 

Skrevet

Jeg er 18, så jeg har ikke så mye å gå på der, kan godt ligge med en på 17, men kan liksom ikke gå så mye mer bakover enn det. :P

Skrevet (endret)

Jeg får automatisk en slags moderlig omsorg for menn fra sånn 23 år og nedover. Kunne aldri ha ligget med en, hadde følt meg litt som en overgriper :ler:

Endret av kisskissbangbang
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg er 25 og menn som er yngre enn meg begynner å se ordentlig voksne ut nå! Ville ikke gjort noe med en som er yngre enn meg. Når jeg treffer en jeg synes er litt kjekk og det viser seg at han er 19, så forsvinner all interesse med en gang og jeg ser på ham som et barn. Kan til nød bli interessert i menn på egen alder, men foretrekker en god del eldre. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok dette er mer snakk om litt eldre damer enn dere på 25-.
For det er utrolig mange damer på 35+ som helt klart tenner på yngre gutter, de liker lekenheten, energien og lysten.
Men det er så klart mange som ikke liker det også, som alt annet.

Skjønner ikke helt hva som er så uklart her...

Anonymkode: d773e...79c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og har bare hatt lengre forhold med yngre gutter og sliter rett og slett med å tiltrekkes av (og tiltrekke meg) gutter/menn på egen alder. Det er faktisk begynt å bli noe jeg synes er leit og vanskelig-

Jeg er selv så barnslig og "umoden" og er mentalt mer på bølgelengde med gutter i begynnelsen/midten av tjueårene. I tillegg ser jeg en del yngre ut enn jeg er, så det er ofte disse gutta som legger an på meg også.
Samtidig føler jeg presset om å finne noe seriøst, varig. Jeg vil kanskje ha barn og må jo begynne å ta avgjørelser rundt dette. Det er ikke så farlig for meg om det ikke blir barn, men jeg vil gjerne gifte meg.

Yngre gutter er så gode og fine, både fysisk og emosjonelt. De er ikke bitre og gir mye positiv oppmerksomhet, har optimisme og livsglede- jeg identifiserer meg ofte mye med disse guttene. Jeg mener ikke at ALLE eldre gutter er bitre eller ikke galante, altså. Det er bare så mye med de yngre jeg tiltrekkes av, og det er jeg flau for.

Anonymkode: da92c...018

• Liker 1
Skrevet

Aldri yngre enn 20. Er 25.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan jeg gjøre hvis jeg synes de er attraktive. 

Anonymkode: 4b054...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34,og synes nok at de rundt 20 er litt for umodne. 25+ er jeg litt tja til. Det kommer helt an på fyren.

Stort sett går jeg for de som er litt(6-7 år) eldre enn meg,men noen ganger har de mistet den lekenheten og virker dessverre litt gubbete til tider. Det henger vel sammen med at jeg har endel interesser som flere yngre har og jeg er åpen og nysgjerrig på livet. Akkurat det synes jeg mange,både menn og kvinner,mister og blir sittende fast i den der trygge A4-bobla.

Anonymkode: c5fa4...300

AnonymBruker
Skrevet

En 18åring?! Aldri i livet. Nå er jeg nylig fylt 45 og  jeg ser ikke for meg å ha et forhold til noen som er så ung at jeg kunne vært mora. Kunne kanskje akseptert en på 39 år. Kanskje.

Anonymkode: 511e2...8af

Skrevet

Vil sikkert synest at en som er noen år yngre er helt greitt når jeg blir en 10-20 år eldre, men nå er det ganske uaktuelt med mer enn et år.

Gjest Vause
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok dette er mer snakk om litt eldre damer enn dere på 25-.
For det er utrolig mange damer på 35+ som helt klart tenner på yngre gutter, de liker lekenheten, energien og lysten.
Men det er så klart mange som ikke liker det også, som alt annet.

Skjønner ikke helt hva som er så uklart her...

Anonymkode: d773e...79c

Trenger noe å være uklart da? Det var et genuint åpent spørsmål stilt kun for nysgjerrigheten sin del. Man skal ikke komme til enighet eller kritisere andres preferanser, kun dele sin egen mening, sine egne preferanser og eventuelt stille andre spørsmål. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og kan tenne på menn i et ganske stort aldersspenn. Jeg kunne aldri hatt et forhold til noen andre enn min mann, men hvis det gjelder å finne en vi bare skulle ha sex med, kan jeg godta ganske mange aldre. Vi er ikke så store, så det måtte være en som ikke var så stor, og en som synes sex er gøy og godt, og som vi har god kjemi med. 18-25 er sikkert kroppslig voksne nok, men jeg ser for meg at kjemien er litt utfordrende. (Jeg har absolutt fantasert om å vise en jomfru hvor godt sex kan være, men jeg vil nok helst ha en som er sikker på seg selv og ser på sex som gøy) 25-45 ser jeg som mest aktuelle, men ønsker meg aller helst noen som er så nærme oss som mulig.

Anonymkode: f22fa...438

AnonymBruker
Skrevet

Menn fra 20 -30 for sex. Menn fra 30-50 for forhold. Hilsen dame på 43

Anonymkode: 9d852...b66

AnonymBruker
Skrevet
Den 6/19/2016 at 3.24, Vause skrev:

Bare fordi jeg kjeder meg i natten og ble en smule inspirert av en annen tråd.

Her må man ta sin egen alder i betraktning. Selv er jeg i begynnelsen av 20-årene og syns for eksempel en 18-åring ser for ung ut, samme gjelder faktisk menn på min egen alder. Jeg foretrekker menn som er eldre, da rundt 30-årene eller midten av 30-årene. Eldre enn det blir litt for mye for meg, kanskje. Det kan hende tankegangen min forandrer seg når jeg passerer 40 år og jeg begynner å syns at 20 år gamle karer er stas, men det får tiden vise. Så, dere andre kvinner, hva tenker dere? Hvor går deres grense? Har du fantasert om å ha sex med en 18-åring når du selv kanskje er dobbelt så gammel? 

Vi i Yngre menns forening må nå beskytte oss siden vi dagstøtt får sextilbud fra eldre damer.

Anonymkode: c359d...bcd

Gjest New Girl
Skrevet

Er over 30 og foretrekker menn rundt min egen alder. Ikke under 30 og helst ikke mye over 35. 

En 18-åring hadde vært fullstendig uaktuelt. Ser på de som barn, hvert fall ikke voksen nok for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 8 år yngre så ja

Anonymkode: ea52b...a20

Skrevet

Spørs hva du mener med tenner på. Rent seksuelt? Ja, seff kan jeg det. Mange flotte, unge menn der ute. Utover rent seksuelt? Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 44 og har hatt sex med en i 20-årene. Jeg tenker ikke alder egentlig, men mest om jeg "kobler" med personen og det er ikke så ofte uansett alder. Forhold blir vanskeligere tenker jeg.

Anonymkode: b97da...02a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...