Gå til innhold

Fettsuging av venusberget

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle dere. Etter alt av søk på nettet, finner jeg ingen som har vært åpen om erfaringer rundt det å fettsuge venusberget. Jeg vet det er ett inngrep som er tilgjengelig og blir gjort nå i 2016 på de fleste klinikker, og jeg vil så gjerne få en pekepinne på hvor jeg burde henvise meg. Jeg har vært hos en kirurg på konsultasjon, men han hadde ingen før og etter bilder å vise meg av tidligere pasienter. selv om han sa han hadde gjort operasjonen mange ganger. Jeg valgte å vente litt, tenke mer og finne flere i min situasjon, og de som har vært igjennom denne situasjonen. Jeg er 21 år gammel, og det ekstra fettet mitt over venusberget er noe som ødelegger hverdagen min. Ser ikke bra ut i trange bukser, skjørt, tights, undertøy, og for å ikke snakke om bikiniskrekken på sommeren...!! Jeg har en godt trent kropp, og er ellers veldig fornøyd med kroppen min. Er det noen her ute som kunne ha delt sine erfaringer? Jeg har skjønt at dette ikke er noe som går bort ved hjelp av trening ... :icon_frown:

Anonymkode: d0a95...ca5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

liposuction / lift mons pubis. Da finner du bilder

Anonymkode: 5cfb1...835

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

liposuction / lift mons pubis. Da finner du bilder

Anonymkode: 5cfb1...835

Ja, jeg finner bilder.. Men ikke fra operasjoner som er gjort i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er sexy det da. Alle menn syns det. 

Anonymkode: ac7c6...16e

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo revnende likegyldig hva "alle menn" mener. Det avgjørende er hvordan TS selv ser på det. Hun kan lære seg å akseptere det eller så kan hun legge seg under kniven. 

Anonymkode: 665e9...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo revnende likegyldig hva "alle menn" mener. Det avgjørende er hvordan TS selv ser på det. Hun kan lære seg å akseptere det eller så kan hun legge seg under kniven. 

Anonymkode: 665e9...1c7

På en måte. Men hva hvis hun møter en mann eller flere som virkelig elsker bollemus da? Ooops liksom? 

Anonymkode: 36a0a...ba2

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

På en måte. Men hva hvis hun møter en mann eller flere som virkelig elsker bollemus da? Ooops liksom? 

Anonymkode: 36a0a...ba2

Om jeg møter en mann som liker det, og jeg evt har operert det bort, så er ikke det mitt problem. Jeg vil bare være fornøyd med meg selv :-) 

Gjest HappyWaffle
Skrevet (endret)
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snodig at du med en gang går til en konklusjon om at TS elsker menn.... Tenk om hun er lesbisk? Nå står det jo rett over her at TS snakker om å møte en mann, men hele kommentaren er litt dum. 

Endret av HappyWaffle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...