AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Jeg har kjøpt sofa i mørk grå og en stol i en blå/grønn farge. Hvilke farge ville du da hatt på gulvteppet? Blått eller en lys farge? Eller hva? Takk for hjelp ☺ Anonymkode: c3b79...c3b
Zienna Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 Det spørs jo hvilken stil og hvilke farger du har ellers i rommet. Hvilken farge er det på veggene? Er det hvitt eller grått på veggene, så ville jeg valgt et fargerikt gulvteppe i turkis og blåfarger. Velger du hvitt eller grått vil jo alt gå i ett.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 Hvite vegger og lyst gulv ( laminat) Tenker mest på et teppe som er lyst i bunn med grå/blå mønster/toner i. Anonymkode: c3b79...c3b
Zienna Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Den 18.06.2016 at 0.15, AnonymBruker skrev: Hvite vegger og lyst gulv ( laminat) Tenker mest på et teppe som er lyst i bunn med grå/blå mønster/toner i. Anonymkode: c3b79...c3b Det tror jeg vil bli pent, men du bør få inn en komplimentærfarge for å unngå at rommet blir kjedelig. Gult passer både til blått, grått og hvitt. Kremmerhuset har puter i en nydelig gulfarge 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 58 minutter siden, Zienna skrev: Det tror jeg vil bli pent, men du bør få inn en komplimentærfarge for å unngå at rommet blir kjedelig. Gult passer både til blått, grått og hvitt. Kremmerhuset har puter i en nydelig gulfarge Ja, skal ha noen få sofaputer i gult og øitt sånn vaser og stæsj i gult og blått. Tror du teppe i gult kan bli fint? Eller blir det litt mye? this HTML class. Value is http://m.ikea.com/no Anonymkode: c3b79...c3b
Zienna Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, skal ha noen få sofaputer i gult og øitt sånn vaser og stæsj i gult og blått. Tror du teppe i gult kan bli fint? Eller blir det litt mye? this HTML class. Value is http://m.ikea.com/no Anonymkode: c3b79...c3b Nei, jeg synes ikke det blir for mye gult. Tvert i mot, teppet vil friske opp. Om du nå setter en sort vase, eller sort brett på bordet, så har du det! Plukk blomster fra veikanten og sett i vasen. Blir personlig og kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå