Gå til innhold

Hva gir man i mastergave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søsteren min har fullført master. Jeg har gitt henne litt typiske karrieregaver tidligere etter bachelor, årsstudium o.l., men nå er jeg litt blank. Noen som har gode tips?

Hun er lillesøsteren min, og foreldrene våre er narkomane så de har liksom ikke fulgt henne opp. Derfor har jeg lyst til å gjøre litt stas på henne når hun har fullført utdanning. :)

Anonymkode: abf47...cc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta henne med ut på middag, konsert etc...?!

Anonymkode: 18ac2...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En opplevelse som dere kan dele sammen :) Koksertbilletter, ferietur.. You name it! 

Anonymkode: 30212...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempefine tips! En jobbveske eller dokumentmappe høres smart ut, hun trenger noe annet enn den slitte skoleveska når hun begynner i ny jobb! :)

Anonymkode: abf47...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noe som heter mastergave?

Anonymkode: cdd04...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noe som heter mastergave?

Anonymkode: cdd04...ee5

Nei, det er selvsagt ikke det. Men som jeg skriver har ikke lillesøster blitt fulgt opp, og jeg synes det er stort at hun har greid dette på tross av alt. Og derfor synes jeg at hun fortjener en oppmerksomhet. Dette må da være vel så god grunn for en oppmerksomhet som mye annet, det ligger jo mye hard jobbing bak.

Men du hadde ingen tips?

Anonymkode: abf47...cc6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ei fin klokke? Ei klassisk ei med et design som er stilrent og "evigvarende"

(jeg ga ei fin og litt dyr klokke til mannen min da han var ferdig spesialist, han satte innmari pris på den gaven og bruker klokken hver dag)

Jeg synes forøverig det er flott at du følger opp lillesøsteren din og heier henne frem, viser at du følger med henne og tar del i livet hennes. Det står respekt av dere begge to, oppveksten deres kan umulig ha vært noe særlig god med to narkomane foreldre :blomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, skruf skrev:

Hva med ei fin klokke? Ei klassisk ei med et design som er stilrent og "evigvarende"

(jeg ga ei fin og litt dyr klokke til mannen min da han var ferdig spesialist, han satte innmari pris på den gaven og bruker klokken hver dag)

Jeg synes forøverig det er flott at du følger opp lillesøsteren din og heier henne frem, viser at du følger med henne og tar del i livet hennes. Det står respekt av dere begge to, oppveksten deres kan umulig ha vært noe særlig god med to narkomane foreldre :blomst:

Takk for tips! :) Ikke dumt det heller, og det er jo også noe hun kan trenge!

Anonymkode: abf47...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...