Gå til innhold

Anspent

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for tiden sinnsykt anspent i kjeven. Jeg biter sammen tennene hele tiden, selv om det ikke er like hardt hele tida. Jeg burde jo ikke være stressa eller noe nå, for jeg er ferdig på skolen og har ferie, så jeg vet ikke hvorfor det har blitt verre akkurat nå. Jeg prøver å unngå å gjøre det når jeg merker at jeg gjør det, men det er ikke alltid jeg klarer å la være. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Jeg har forsøkt å ha noe i munnen å bite på, men da får jeg ikke puste etter en stund (er tett i nesa).

Anonymkode: 6027e...e93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til tannlegen. De har sånn biteskinne, som man kan sove med. De er dyre, men kanskje det hjelper for deg. Alternativ to er avslapningsøvelser. Her kan man finne mye nyttig og bra på internett.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Olaug Olsen skrev:

Ta en tur til tannlegen. De har sånn biteskinne, som man kan sove med. De er dyre, men kanskje det hjelper for deg. Alternativ to er avslapningsøvelser. Her kan man finne mye nyttig og bra på internett.

Har dessverre ikke råd til å gå til tannlegen. Får prøve å google slike avslapningsøvelser :)

Anonymkode: 6027e...e93

Skrevet

jada her er en: 

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt med det samme. Noe av det som faktisk hjelper, er å bevisst gape. Spesielt når du har lagt deg til å sove, så gjør du et stort gap og prøver å sovne med åpen munn. Jeg prøvde å gjøre en del ulike øvelser, men følte aldri at det hjalp. Jeg tror problemet er at det blir en vane å bite tennene hardt samme, og vet å gape blir man mer bevisst på hva man gjør.

Anonymkode: bbc26...459

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...