AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #1 Skrevet 18. juni 2016 Av alt man skal lure på... Hadde dusjet, bøyde meg over og så tilfeldigvis rumpesprekken min i speilet bak meg og bestemte meg for å sjekke ut den delen av kroppen min siden jeg aldri har tatt en titt bak der før. Jeg har en rød linje mellom rumpeballene. Går fra toppen av sprekken ned til hullet. Ikke sårt, ikke ømt, ikke fuktig. Bare rødt. Er det vanlig? Føler ikke jeg kan spørre folk ansikt til ansikt om de har rød rumpesprekk eller om de kan ta en titt på min og svare på om de har sett det på andre. Det er ikke på rumpeballehuden men på huden i sprekken. Anonymkode: 3dc7e...f0c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Har bare hår der så tvilsomt at jeg ser streker. Anonymkode: ebf26...b35
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #3 Skrevet 18. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare hår der så tvilsomt at jeg ser streker. Anonymkode: ebf26...b35 Så svaret på mitt spørsmål er at du har hår der? Snålt svar. Anonymkode: 3dc7e...f0c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #4 Skrevet 18. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så svaret på mitt spørsmål er at du har hår der? Snålt svar. Anonymkode: 3dc7e...f0c Jeg er litt snål. Men er det ikke logisk at det er en strek der da? Blir som når du bretter et papirark - det blir jo en strek der, og ofte ser den mørkere ut enn resten av arket. Anonymkode: ebf26...b35
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 Helt normalt, noen har rød, noen har brun og på noen vises det ikke i det hele tatt Anonymkode: 8948c...fce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå