Gå til innhold

Gift, men trekant med et annet par?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er jeg forberedt på slakt, men jeg trenger et sted å lufte tankene mine:

Jeg er gift og har barn. Godt og trygt ekteskap, fint samliv med mannen min.

Samtidig har jeg et kollegaektepar som er veldig tydelige på at de ønsker å ha trekant med meg. De er veldig seksuelt frigjorte, og begge har veldig lyst på meg. Jeg har alltid fantasert om trekant, men vet at både jeg og mannen min hadde blitt sjalu om vi skulle gjennomført det i praksis, så det har vi slått fra oss.

Jeg anser derfor dette som en once in a lifetime sjanse. Jeg skal på avslutningsfest med jobben neste helg, før disse to kollegaene mine skal jobbe i utlandet i et halvår etter ferien sin. Vi kommer derfor til å få plenty av tid til å få hendelsen på avstand. Mannen min skal uansett borte den helga, så han kommer ikke til å merke at jeg overnatter hos dem.

Så - hva er deres synspunkt på dette? Det er jo utroskap. Samtidig er dette noe jeg alltid har drømt om, og noe han aldri kommer til å finne ut av. Jeg er ikke forelsket i noen av kollegene mine, men de er vakre og veldig direkte/seksuelle mennesker. Jeg anser dette som en sjanse til å få levd ut en fantasi, og til å få være med ei dame én gang i livet, før jeg går tilbake til de trygge, vante rammene i ekteskapet mitt, og fortsetter livet som før.

Anonymkode: b6dc7...0ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får sikkert mange svar motsatt av dette. 

Men jeg sier kjør på, man lever bare en gang og in the end så angrer man mer på alt man ikke gjorde enn det man gjorde. 

Regner med at du har tenkt gjennom dette, tenkt på muligheten for skyldfølelsen etterpå, sålenge det involverer andre personer er det en mulighet for at det kan komme ut. 

Men regner med at de ikke har noen interesse av å ødelegge for deg heller, de vil bare nyte med deg. 

Anonymkode: 596c4...c2c

• Liker 2
Gjest Fjotteri
Skrevet

Det som er den store ulempen her om du ser bort fra din partner som ikke ønsker dette er at det er snakk om kollegaer som faktisk bare er borte et halvår. Det anser jeg som litt sånn potensiale for tull, og stress hos deg når de kommer tilbake.

Dette er ikke once in a lifetime chance, som kvinne har man et LASS av muligheter for trekant med normalt attraktive par. Det er bare til å lage en profil på et hvilketsomhelst nettsted, og du blir nedrent av forespørsler. 

Jeg har ikke de aller største moralske kvalene med dette her, men jeg ser at mannen din kan ha et helt annet syn på det - og dersom han får vite det så er du muligens langt mer ille ute enn du hadde tenkt på forhånd. Du kan risikere at det blir krise i forholdet, og at han går fra deg. 

Realiteten er liksom alltid litt mindre sexy enn fantasien, spesielt for deg som har potensielt veldig høy negativ konsekvens.

Du kan jo vurdere spørre igjen og bare si det gjelder et konkret tilfelle? Worst case scenario er jo at han sier nei igjen. 

Gjest Coolaid
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig har jeg et kollegaektepar som er veldig tydelige på at de ønsker å ha trekant med meg. De er veldig seksuelt frigjorte, og begge har veldig lyst på meg. Jeg har alltid fantasert om trekant, men vet at både jeg og mannen min hadde blitt sjalu om vi skulle gjennomført det i praksis, så det har vi slått fra oss.

Jeg anser derfor dette som en once in a lifetime sjanse. Jeg skal på avslutningsfest med jobben neste helg, før disse to kollegaene mine skal jobbe i utlandet i et halvår etter ferien sin. Vi kommer derfor til å få plenty av tid til å få hendelsen på avstand. Mannen min skal uansett borte den helga, så han kommer ikke til å merke at jeg overnatter hos dem.

Så - hva er deres synspunkt på dette? Det er jo utroskap. Samtidig er dette noe jeg alltid har drømt om, og noe han aldri kommer til å finne ut av. Jeg er ikke forelsket i noen av kollegene mine, men de er vakre og veldig direkte/seksuelle mennesker. Jeg anser dette som en sjanse til å få levd ut en fantasi, og til å få være med ei dame én gang i livet, før jeg går tilbake til de trygge, vante rammene i ekteskapet mitt, og fortsetter livet som før.

Jeg anser det som en sjanse til å få levd ut vondt i magen på grunn av dårlig samvittighet, gå bak ryggen og såre uendelig den mannen som du er gift og har barn med, og som du selv sier du har et godt og trygt ekteskap, fint samliv med. Kanskje du til og med mister ham?

Du nevner også en god del unnskyldninger/ begrunnelser for at dette skal gå bra, men få gode grunner til å ikke gjøre det - det er tydelig hva du ønsker å gjøre mest. 

Det er helt greit å ha fantasier og alt det medfører. Kos deg med tanken at andre har lyst å på deg men la det bli med det. Skal du sette noe som helst av dette ut i livet så bør du involvere mannen din fra dag en. 

Jeg forstår at en slik situasjon er fristende. Tenk på dette som en anledning du har til å ta en riktig avgjørelse for ekteskapet ditt og det som betyr mest i livet ditt, barna og mannen din. Alle mennesker blir fristet men ikke alle ender opp med å gjøre det som er riktig.

Du trenger ikke forberede deg på slakt, jeg håper du blir møtt på en god og fin måte av folk her inne.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt ligger til rette for at du får oppfylt din langtidsfantasi, Go for it! Livet er for kort til å ikke gripe en slik sjanse! Kos deg!

• Liker 2
Skrevet

Om du føler at det er ok å gå bak ryggen til mannen min, også lyve til ham resten av livet.. sure, go for it. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Fordelen med å "bruke" dette paret er at jeg kjenner dem, er trygg på dem og har god kjemi med dem, jeg kan være trygg på hygiene, kjønnssykdommer osv. Bakdelen er selvsagt om noe går skeis, og jeg må forholde meg til dem i overskuelig framtid når de kommer tilbake til Norge på nyåret.

Kanskje jeg skal legge ut en ny tråd og spørre om dette med trekantleting på nett. 

Har tenkt lenge på dette med samvittighet, men det tror jeg skal gå bra. Har vært betatt av/flørtet med andre før også, og det har jeg ikke slitt med i ettertid. (Vet jeg høres kvalmt usympatisk ut her nå, men jeg spør jo om ærlige synspunkt, så da bør vel jeg også være ærlig.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte ting er bedre å fantasere om enn å faktisk gjennomføre!

Tenk på den dårlige samvittigheten du går på... Og er dette realt mot han? Hva hadde du tenkt om du fant ut at han hadde hatt trekant med et par kolleger bak din rygg? Du skal gjøre mot din neste som du vil din neste skal gjøre mot deg....

Men la oss si at du er sånn frigjort og syns det er greit at han går bak ryggen din, det betyr ikke at det er mer rett for det.... for dersom han er av den trofaste typen, så er dette et stort svik!
Du kan heller lufte tanken med han - kanskje dere heller kan dele opplevelsen sammen, gruppesex, dere fire? 
Du trenger ikke nevnte at du faktisk har fått tilbudet da.. men lufte litt fantasier. Om det virker som han er tent på ideen, kan du jo nevne dette paret...

Da har dere liksom en hemmlighet sammen - og dette kan føre dere nærmere hverandre!
I stedet for at du har en hemmelighet bak hans rygg.... 

Anonymkode: 70ef9...2f4

• Liker 2
Skrevet

Ville du unnet han den samme opplevelsen? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, melly666 skrev:

Ville du unnet han den samme opplevelsen? 

Jeg ville i allefall aldri, aldri ha ønsket å få vite om det. Det er jo det som er grunnen til at vi ikke vil invitere med oss ei ekstra jente også: at vi kommer til å bli sjalu av synet/tanken på at den andre er borti en annen.

Samtidig tenker jeg at det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av. Vi skal være sammen for bestandig, men samtidig lever vi kun én gang. Dersom dette skal kunne kombineres med å leve ut diverse drømmer og ønsker, må jo kanskje noe av dette foregå i skjul.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du burde gjøre det og samtidig holde det skjult for mannen din. Den samvittigheten vil du gå med for resten av livet, og hva skjer om han får vite om det? Hvis du virkelig har så lyst bør du heller spørre mannen din om hva han synes om det, forklar ham at du ikke vil gjøre dette fordi det mangler noe mellom dere, men at dette er en fantasi du ønsker å oppleve nå når du har sjansen. Hvis han ikke liker det, ikke gjør det. Dere har lovet hverandre evig troskap. For å ha det gode samlivet du påstår dere har, må dere være ærlige med hverandre.

Jeg har selv en fantasi om å ha sex med en annen mann, da jeg aldri har hatt noen andre enn mannen min. Vi har også barn og et fantastisk forhold. Dette har vi snakket mye om, han forstår det, men jeg er enda usikker på om han ville ha tillatt det om jeg hadde fått sjansen til å ligge med en annen. Jeg hadde følt meg forferdelig grusom om jeg gikk bak ryggen hans og gjorde det, det er utroskap og IKKE greit! Å spørre først og få tillatelse derimot, det er noe annet. Får du et nei bør du akseptere det og fortsette å leve med fantasien din.

Anonymkode: a58c9...976

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville i allefall aldri, aldri ha ønsket å få vite om det. Det er jo det som er grunnen til at vi ikke vil invitere med oss ei ekstra jente også: at vi kommer til å bli sjalu av synet/tanken på at den andre er borti en annen.

Samtidig tenker jeg at det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av. Vi skal være sammen for bestandig, men samtidig lever vi kun én gang. Dersom dette skal kunne kombineres med å leve ut diverse drømmer og ønsker, må jo kanskje noe av dette foregå i skjul.

Du skal vite en ting, trekant er en av formen for sex de fleste blir skuffet over

Det kan fort bli til at du prøver ut en fantasi som kan bli en kjedelig eller kjip opplevelse samtidig som du har stukket en kniv i partneren din

Uansett så setter du en kniv i partneren din om du gjennomfører det

• Liker 2
Gjest Fjotteri
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Fordelen med å "bruke" dette paret er at jeg kjenner dem, er trygg på dem og har god kjemi med dem, jeg kan være trygg på hygiene, kjønnssykdommer osv. Bakdelen er selvsagt om noe går skeis, og jeg må forholde meg til dem i overskuelig framtid når de kommer tilbake til Norge på nyåret.

Kanskje jeg skal legge ut en ny tråd og spørre om dette med trekantleting på nett. 

Har tenkt lenge på dette med samvittighet, men det tror jeg skal gå bra. Har vært betatt av/flørtet med andre før også, og det har jeg ikke slitt med i ettertid. (Vet jeg høres kvalmt usympatisk ut her nå, men jeg spør jo om ærlige synspunkt, så da bør vel jeg også være ærlig.

Du trenger forsåvidt ikke lage en ny tråd, det er bare å gå på Cupido det. Eller liknende steder.

Det er stor forskjell på å være betatt av og flørte med og på å ha sex sånn på ordentlig. 

Om du skal gjøre dette så krever de oppegående at de får treffe deg først, og endel vil ikke være med på utroskap(selv om flertallet nok ikke bryr seg). 

Men om du egentlig bare ønsker sex med andre så er vel enkleste bestilling å få mannen med på at du har sex med en annen kvinne? 

Og ja, det greiene med venner som får vite at du er utro mens mannen din er intetanende er jo litt kjip når dere alle møtes. Han blir nok ikke mye blidere av det, liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser for meg svarene i denne tråden om kjønnene var byttet om...

Anonymkode: 8c2a2...7b7

• Liker 2
Skrevet

Du vet at det er utroskap ..... Synes ikke vi skal trenge å fortelle deg noe som helst mer da, jeg. 

Hadde du snakket med mannen din og han var on board hadde det vært noe annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ditt moralske valg må du stå for selv, og det virker jo som du har rettferdiggjort dette allerede. Det virker heller ikke som om det vil bli et problem med samvittigheten din. Hvorfor skal du da høre på andre sine oppfatninger om samvittighet og moral. Du er voksen, du kan stå for dine egne valg her i livet og du har tilsynelatende tenkt mye over dette. Spør du meg er det kun to praktiske spørsmål som gjenstår, hvordan komme ut av det så ikke mannen eller andre finner ut av det, og hvordan ikke få det til å gå skeis, som du sier det. Du har sikret det første. Så, for at det ikke skal gå skeis, vær ærlig med partnerne så det ikke går skeis ved å si at "Dette er et engangstilfelle og jeg vil ikke forholde meg til dere vedrørende denne episoden hvis det skulle gå skeis".

Der, problem løst. Stå på, og lykke til.

Anonymkode: 6ab43...24b

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt i å være utro

Din mann har garantert vært utro ( alle er utro. de vil bare ikke innrømme det ). 

Anonymkode: d0c15...51b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting galt i å være utro

Din mann har garantert vært utro ( alle er utro. de vil bare ikke innrømme det ). 

Anonymkode: d0c15...51b

????

Det er faktisk ganske mange som ikke er utro.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 18. juni 2016 at 12.02, AnonymBruker skrev:

Sett bort fra det moralske her:

-Du planlegger utroskap. En, to, tre, TI deltagere er ikke så jævlig nøye. Du planlegger å gå bak ryggen på mannen din. 

-Ja, det er kompromisset de fleste må forholde seg til når de gifter seg, eller på andre måter inngår en avtale om GJENSIDIG respekt og trofasthet. Man kan ikke i alle tilfeller få utløp for alle fantasier, og leve i et forhold som skal ha livets rett samtidig. 

-Du lever bare en gang. Vil du være den som ga avkall på tryggheten og samlivet fordi underlivet ditt bestemte?

-Du er en hykler, som lager forskjellige regler for deg selv og mannen din. Hadde du enda sagt at han kunne gjøre det samme, eller forlate deg, hadde han også hatt noe å si. Du mangler den nødvendige respekten for mannen din, så gjør HAM en tjeneste, og gå fra ham, så han får sjansen til å leve med en som er fornøyd med ham. 

Sorry, men jeg hater backstabbing, og dette er et kroneksempel på det. 

Anonymkode: 5c501...eff

• Liker 6
Skrevet

Trekantsex kan anbefales. Men det er ett par vennlige råd under som du kanskje kan ta med i betrakningen.

For det første tror vi ikke så mye på "prøve en gang siden vi lever kun en gang" tankegangen. Om du skulle ha sansen for dette vil det være vanskelig å ikke følge opp med flere ganger og da er galleien i gang. Steget er også tatt og det kan gjenta seg. Man åpner dører ved å prøve noe som kan definere dine seksuelle relasjoner på nytt. Er du lykkelig gift kan du da skape en prefferanse distanse til din mann. Dere begynner å fantasere til forskjellige retninger. Uten å vite om hverandre. For du finner krydderet med andre. Gjerne etterhvert han også.

Det faktum at du må gå bak ryggen på din mann kan sette en demper for potensiale i opplevelsen og du kan da bli frarøvet en av dine preferanser fordi utgangspunktet var feil. Dermed muligens en ødelagt opplevelse. Skap heller en perfekt setting og nyt. 

Vårt tips er. Om du virkelig vil ha det godt seksuelt. Prat med din partner om dine lyster. Hva med å foreslå en ekstra jente med dere? De fleste menn ville fått blodet til å bruse av ett slikt forslag. Om du ikke ønsker å dele ham, vell da kan dette være en forutsetning for deg. Kanskje han åpner seg opp og har fantasier som f.eks å dele deg? Vi har erfaring med folk og kan avsløre at få er A4 når de først letter på sløret.

Vi har vært i ett forhold i lange tider hvor vi har en ekstra jente med. Det fungerer fordi alt er veldig gjennomsnakket og fordi forholdet vårt er preget av respekt og ærlighet. Om mulig vil vi anbefale deg  gå den veien da dette (ett godt forhold) er bedre enn den beste sexen. Spennende sex bruker vi til å gjøre ett godt forhold enda bedre. Om du er sammen med en konservativ mann eller kun tenner på situasjoner hvor han ikke er inkludert er det deres seksuelle potensiale som ikke er godt nok sammen. Da blir situasjonen mer kompleks. Men det beste er å bruke sex til å bygge relasjon istedenfor distanse. Om mulig.

Kjempe spennende opplevelser har du i vente. Forhåpentligvis akkurat slik du ønsker å ha det med din spesielle utkårede ved din side. Hvis dette er umulig og håpløst å få til så vil da også det at du må leve ut deg selv på egenhånd være mer forståelig. Da er dere kanskje ikke perfekt for hverandre på akkurat det område men du har vært ærlig med deg selv og med ham. Men vi ville begynt der. Prøv å realisere deg gjennom forholdet ditt. Da blir det moro :)

Lykke til

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...