Ungmamma21 Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Hei alle vakre mennesker! Jeg fødte for første gang, en sønn, for to måneder siden. Jeg fikk lite informasjon på sykehuset om hva som skjer med underlivet, hva man må trene opp osv.. Knipe øvelser har jeg visst om fra før og dette gjør jeg enda, hver dag. Da jeg kjenner på innsiden av underlivet mitt, er det akkurat som at "veggen" mot magen forsvinner, så det blir veldig stort. Kommer veldig lett luft inn. Det er som å ta i løse luften da jeg kjenner, "innmaten" er liksom borte.. Livmortappen er også veldig øm, og det gjør vondt om min kjære treffer(treffer ganske ofte) da vi har sex.. Er dette noe som blir bedre med tiden, eller er dette noe som man må trene opp? Synes det er helt forferdelig..
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #2 Skrevet 18. juni 2016 Sannsynligvis går det seg til mer eller mindre av seg selv. Det er bare to mnd siden fødselen, gi det litt mer tid og fortsett med knipeøvelser (forsikre deg om at du gjør dem riktig). Om det ikke er bedring i løpet av et knapt år så kan du ta en tur til gynekolog for å sjekke at alt er som det skal være. Anonymkode: e6bc4...a83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå