Gå til innhold

Hvordan tar dere initiativ til sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvordan gjør dere det? Eventuelt hva sier dere? 

Er bare nysgjerrig på hva som er "normalt", selv om det sikkert varierer veldig fra forhold til forhold. Er det berøring (evt hvor?), kyss og klem, sexy klær osv, eller hender det at dere bare spør rett ut "er du kåt?" og går rett på sak? 

Anonymkode: 3998b...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker å bare spørre, det fant jeg ut når jeg spurte retorisk.

Men å kysse og foreslå at man flytter seg til en plass der det er mulig å ha sex er vanligvis en bra start. Hvis dere allerede er i sengen er det vel bare å begynne å kle av hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger sender jeg en sexy sms enten tekst eller bilde (altså hvis vi ikke er samme sted). Andre ganger starter jeg å kline med han. Noen ganger setter jeg meg overskrevs over han og kysser han der jeg vet han liker det. Andre ganger igjen åpner jeg døra til soverommet og sier at det er leggetid med et lurt flørtende smil. Hvis vi ligger i senga på morgenen kryper jeg intil han og kjærtegner han og kysser han. 

Nja.. det er vel vanligvis det som skjer... Han gjør omtrent det samme når han tar initiativ. De fleste gangene er det liksom ingen som tar initiativ, et kyss blir bare til klining som utvikler seg videre. 

Anonymkode: b6662...8dd

Skrevet

Min signaturinvitasjon er tafsing og stryking under klærne. Alltid overkroppen først. 

Skrevet

Spørs veldig. Har vi god tid setter jeg meg på han, begynner å tafse og kose litt.

Har vi dårlig tid og vil ha en kjappis, spør jeg bare om "pule?" før jeg flasher titsa :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger har vi kåtet hverandre opp med smser på vei hjem. Om vi alt er hjemme er det gjerne berøring. Når han har på en joggedress er det jo lett å se når det passer for ham, skal ikke tafse så mye på låret hans før man ser noe skjer i buksa hehe. Om jeg tar initiativet blir det vel egentlig alltid noe av, om han tar blir det nesten alltid noe av. 

Anonymkode: 967db...9ca

Skrevet

Ta hardt tak i nakken/håret/rundt midjen/rundt rumpa og dra henne inntil meg.
Kysse henne grådig, bite i leppene.
Bite i øreflippen, stønne i øret, dra henne inntil meg.
Føre henne mot soverommet.
Bite og kysse i nakken.
Tar tak i henne, river av henne klærne.
Smyger meg bak henne, omfavner henne og lar hendene mine forsyne seg av kroppen hennes.

Alt mulig rart.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...