AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #1 Skrevet 17. juni 2016 Jeg er over 30 og kronisk singel. Har ikke så mye som kyssa noen på 2 år. Finner ingen motivasjon til å date nå, treffer sjelden menn jeg synes er interessante. Vil jo egentlig ha en kjæreste, eller i det minste litt flørting, men jeg er liksom helt ute av det nå. Hvis jeg treffer noen jeg synes er kjekk gir jeg opp med en gang, gidder ikke å prøve ordentlig, regner med at han ikke hadde vært interessert uansett. jeg kommer selvfølgelig ingen vei når jeg er sånn, men er desillusjonert og tror ikke på at jeg kan finne meg en mann. Noen som har tips for å snu tankegangen og føle motivasjon igjen? Anonymkode: 2fea2...80a 3
FayFerner Skrevet 17. juni 2016 #2 Skrevet 17. juni 2016 Kanskje du bare kan tillate deg selv å være litt laidback en stund, tillate deg selv å ikke ha så mye motivasjon. Rett og slett. Det er jo ikke noe problem å være 30 år og singel, med mindre du gjør det til et problem. Det er ikke noe å stresse med. Det er helt vanlig i dag. Vær glad og fornøyd sånn du har det akkurat nå. Plutselig en dag står han kanskje der, vettu;-)
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2016 #3 Skrevet 17. juni 2016 1 minutt siden, FayFerner skrev: Kanskje du bare kan tillate deg selv å være litt laidback en stund, tillate deg selv å ikke ha så mye motivasjon. Rett og slett. Det er jo ikke noe problem å være 30 år og singel, med mindre du gjør det til et problem. Det er ikke noe å stresse med. Det er helt vanlig i dag. Vær glad og fornøyd sånn du har det akkurat nå. Plutselig en dag står han kanskje der, vettu;-) Har alltid vært laidback, aldri stressa med å finne noen, men har i det minste kunnet tenke at det var verdt å prøve å flørte litt. Får kanskje bare se om det går over av seg selv, men jeg er ikke ei sånn som menn kaster seg etter, må nok pent legge inn en innsats hvis det skal skje noe. Anonymkode: 2fea2...80a 2
FayFerner Skrevet 17. juni 2016 #4 Skrevet 17. juni 2016 Hvis du innerst inne har lyst på en kjæreste og føler at du er klar for det, så kan du jo begynne å jobbe litt mer for det, hvis det er det du ønsker. Eller så kan det jo være et mål at du først starter litt med flørting. Flørting er gøy! Legg litt jobb i utseende, klær, sminke osv som vi damer liker å stashe oss opp med, da vil du kanskje føle deg bedre, noe som igjen vil øke motivasjonen din. At du er blid og glad er jo like viktig som å se pen ut, hvis det er flørting som står på agendaen. Men som sagt, du må først og fremst finne ut hva du virkelig ønsker. Halvhjertet flørting er ikke noe stas. Og motivasjon kommer heller ikke rekende på en fjøl. Lodotter er det eneste som kommer av seg selv, alt annet må man jobb for! Husk: If it is important to you, you will find a way. If not, you will find an excuse! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 #5 Skrevet 18. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har alltid vært laidback, aldri stressa med å finne noen, men har i det minste kunnet tenke at det var verdt å prøve å flørte litt. Får kanskje bare se om det går over av seg selv, men jeg er ikke ei sånn som menn kaster seg etter, må nok pent legge inn en innsats hvis det skal skje noe. Anonymkode: 2fea2...80a Selv er jeg mann og ikke en kvinner kaster seg over, men kommer likevel et godt stykke med innsats. Selv er jeg ikke spesielt glad i å sjekke damer så forstår deg godt. Har forresten en venninne som også er kronisk singel og ikke en menn kaster seg etter, men hun finner jo gleden i å sjekke menn likevel selv om hun sjeldent kommer lenger enn kortvarig flørt. Tror det handler litt om å se det positive i det, sette pris på de kortvarige flørtene og ikke ta så tungt når de tar slutt. Ha det gøy på veien til å få kjæreste som faktisk er målet hennes. Nå har ikke jeg klart å få den psyken hun har, men prøver i hvert fall å ha det i baktankene. Anonymkode: fae0f...5fc 2
John_Felipe Skrevet 18. juni 2016 #6 Skrevet 18. juni 2016 En makeover hjelper så mye på selvtilliten og får deg til å shine, ta med deg ei venninne på en shoppingtur/kosetur Litt som @FayFerner nevner, nye klær og noe så enkelt som en hårklipp/ny frisyre kan gjøre at du føler deg mye bedre! Du får garantert xtra oppmerksomhet når du gjør en xtra innsats på utsendet Så får bare kjemien og personligheten komme rett etter om det blir kjæreste matriale eller ikke. Lykke til ts, OPP MED HUMØRET 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå