kiwi Skrevet 19. juli 2002 #1 Skrevet 19. juli 2002 Nå sitter jeg her på jobb og skriver talen til min kjære, til vennefesten som vi skal ha i morgen. Jeg sitter her og tørker tårer for meg selv, for jeg blir så rørt av alle tanker som strømmer på. Tror talen blir veldig ok. Nå er problemet at jeg ikke får holde talen... Mannen min mener at siden vi bare skal ha en vennefest, og ikke et høytidelig bryllup, så er det malplassert med taler. Problemet er vel helst at han er redd for at det skal bli veldig mye fokus på ham, noe han misliker... Ville dere trosset hans ønske, og likevel holdt en tale? Dette er den sjansen jeg har til å reise meg opp og fortelle alle hvor glad jeg er i ham...men hvis han vil synes at det er pyton, er det da verdt det?
Gjest Jamila Skrevet 19. juli 2002 #2 Skrevet 19. juli 2002 Kjære kiwi- hold talen din! Hvis ikke høres det ut som om du kommer til å angre på at du ikke gjorde det. Jeg ville bare passet på at den ble introdusert på en skikkelig måte slik at den ikke koker bort i de andre samtalene rundt bordet, men at det blir en skikkelig tale. Lykke til! :D
Sonar Skrevet 19. juli 2002 #3 Skrevet 19. juli 2002 Vanskelig det der. Jeg tror ikke jeg ville ha holdt talen dersom min kjære ikke ønsket det. Men du kjenner din mann best, så gjør det du føler for du. Man vil jo så gjerne si høyt til alle hvor høyt man elsker sin kjære Lykke til!!
snowkid Skrevet 19. juli 2002 #4 Skrevet 19. juli 2002 Så klart at du kan holde talen Må si meg enig i at det er mer uformelt på et vennelag en i full familiefest, men det er vel ingen grunn til at du ikke skal kunne fortelle hele verden at du elsker mannen din. Jeg velger å tro at han blir glad for talen, bare pass på at den ikke blir for lang - vennefester kan være mere "fuktige" enn andre bryllup, og da kan det være vanskelig å holde oppmerksomheten lenge. Lykke til!
gleder meg! Skrevet 19. juli 2002 #5 Skrevet 19. juli 2002 Lykke til med talen! Han blir nok glad for det, syntes sikkert bare det er litt skummelt...
Gjest sandix Skrevet 19. juli 2002 #6 Skrevet 19. juli 2002 Hvis han har gitt beskjed om at han ikke ønsker denne talen, så ville jeg respektert det ønsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå