Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bunadskjorta og duker til jul :P mannen stryker dresskjorta si to ganger i året selv

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker å stryke, så jeg stryker omtrent alt :fnise:. Da står jeg og nyter utsikten, hører på podcaster og lydbøker og nyter livet.  

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg strøk noe. Juleduken kanskje.

Jeg stryker aldri noe til hverdags. Kunne ikke falle meg inn å stå og stryke for mannfolket. Skal noe strykes for han jaggu meg gjøre det selv. Men han bryr seg ikke om litt småkrøllete skjorter, og driter i å stryke noe. Jobbskjortene hans ser ut til å være sånne anti-krøll-stoff skjorter, for de ser like fine ut og uten skrukker om man bare passer på å henge de opp straks vaskemaskina har avsluttet programmet.

Sengetøy strykes ikke. Henges opp med en gang maskina er ferdig, det også, da unngår man skrukker hvis man henger det glatt og pent på stativet. Det beste hadde vært utendørs tørkesnor, da kan man strekke sengetøyet helt ut uten bretter, så det tørker glatt og fint. Og så lukter det så himmelsk godt av det som er tørket ute etterpå, men utendørssnor har jeg ikke.

Selv har jeg lite som må strykes. Dropper stort sett sånne klær for stryking er gørr kjedelig. Jeg har et par kjoler som jeg strekker og glatter på med hendene mens de er våte, og da blir de akkurat sånn at jeg slipper å stryke.

Skrevet

Pentøy. Gardiner og duker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...