Gå til innhold

Veldig flaut!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med at jeg tisser på meg etter jeg har drukket alkohol, jeg er en gutt på 21 år og jeg har tatt meg en del fester.
Det her startet for 1år siden, jeg våknet opp av at jeg hadde tisset ut meg, og jeg skjønte veldig fort at jeg hadde gjort dette for at jeg hadde drukket meg alt for full. 
Tenkte dette var et engangstilfelle helt til det skjedde en annen gang, da begynte jeg og skjerpe meg på alkohol inntaket. og jeg drakk meg ikke alt for full. og det funket fint.. Men i det siste igjen så har det startet på, jeg drikker meg ikke dritings men fortsatt så skjer det.
Sist i dag hendte det, jeg møtte noen venner for å grille og kose oss. jeg drakk 5glassflasker øl og drakk litt tyrker. Ble bare godformen, men våknet klokken 5 i dag tidlig til at jeg hadde tisset meg ut.. og det er noe som begynner og plage meg veldig, med tanke på at jeg har sluttet og drikke så veldig mye som jeg gjør. 
Jeg har virkelig ikke lyst til å slutte og drikke, men det virker som om det er noe jeg må gjøre om det ikke fins noe jeg kan gjøre. 

Anonymkode: 58c21...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli voksen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare en ting å gjøre. Ikke drikk deg full

Anonymkode: 9d71b...8bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, EvaLena skrev:

Bli voksen

Ser tydelig hvem som trenger å bli voksen her. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du selv leser i innlegget er det noe jeg ikke har gjort. 

AnonymBruker
Skrevet

Gå til legen. 

Anonymkode: edf61...2b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil, der er minst tre ting å gjøre. Slutte å drikke, begynne å bruke urininkontinens bleier etter inntak av alkohol eller dra til legen og bli undersøkt for om her er et underliggende problem. 

Anonymkode: 2c6d5...7cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du selv leser i innlegget er det noe jeg ikke har gjort. 

Du må begrense alkoholinntaket i enda større grad. 

Anonymkode: 9792f...b06

Skrevet

Jeg tror du vil gjøre lurt i å snakke med legen om dette. Forstår det kan være flaut, men bør jo sjekke ut om det kan være et underliggende problem som ab over her nevner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...