Gå til innhold

Ser det teit ut å skrive på iPad?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har iPad mini, med Word, og Bluetooth-tastatur. Vurderer å bruke den til å ta notater i forelesninger. Men av en eller annen grunn er jeg overbevist om at det kommer til å se teit ut. Vet ikke hvorfor, men har denne rare ideen om at folk kommer til å tenke at det ser helt dust ut! 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 7b92b...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det samme. Hvem bryr seg?

Anonymkode: ad704...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iPad mini, med Word, og Bluetooth-tastatur. Vurderer å bruke den til å ta notater i forelesninger. Men av en eller annen grunn er jeg overbevist om at det kommer til å se teit ut. Vet ikke hvorfor, men har denne rare ideen om at folk kommer til å tenke at det ser helt dust ut! 

Hva tenker dere?

Anonymkode: 7b92b...fbe

Du må gjøre det som er best for deg - uavhengig av om andre kanskje syns det ser helt dust ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke dumt ut. På jobben min bruker alle iPad, noen har tastatur. Mye mer praktisk enn laptop

Anonymkode: 26732...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar på mitt übertullete spørsmål! :) 

TS

Anonymkode: 7b92b...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ikke dumt ut. På jobben min bruker alle iPad, noen har tastatur. Mye mer praktisk enn laptop

Anonymkode: 26732...61f

På hvilken måte er det mer praktisk? Jeg har ikke iPad, så jeg er selv ikke kjent med dette. 

Anonymkode: 120f5...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er det mer praktisk? Jeg har ikke iPad, så jeg er selv ikke kjent med dette. 

Anonymkode: 120f5...13d

Den er mindre og lettere å frakte. Passer i en litt stor håndveske.

Anonymkode: 878e5...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ipad med tastatur innebygd i mappe. Er kjempelett å ha i veska, lett å bære, lett å skrive på. Bryr meg ikke om hva andre skriver på eller med, eller hva de synes er teit eller ikke. På forelesning er de fleste ikke opptatt av andre enn professoren. 

Anonymkode: 24cc9...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt meg en macbook air i stedet, så jeg ikke så så teit ut!

Anonymkode: 77c74...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón

Hvorfor skulle det se teit ut? Utrolig hva folk bekymrer seg for.. Gjør det, det er da helt vanlig og ikke minst praktisk. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tastatur til iPaden min, men liker det ikke now godt. Bruker i stedet et program som heter noyability, og skriver for hånd rett på power pointene på iPaden. Det er seriøst helt genialt. Kan selvfølgelig bruke tastaturet i det samme programmet, opprette flere ark osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nettopp ferdig med tre år på høgskolen i oslo og akershus, er  veldig mange som brukte iPad med tastatur istedet for mac/PC på forelesinger. Så ser absolutt ikke teit ut! ;) Ka bli slitsomt når det skal skrives større oppgaver mtp str på tastaturet, men i forelesing er det gull ;) 

Anonymkode: 4432e...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilket program skriver dere forelesningsnotater? 

Anonymkode: 90864...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...