AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Skrevet 16. juni 2016 Jeg begynte på min første p pille første dag med mensen, en fredag. Nå har jeg glemt å ta to-tre av sukkerpillene og har også glemt hvilken dag som var den første med sukkerpillen. Men det blir vel riktig at i dag er siste dagen med sukkerpille, og i morgen begynner jeg på nytt brett? Slik at man alltid starter nytt brett på den samme dagen? Anonymkode: 51ce7...235
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. juni 2016 #2 Skrevet 16. juni 2016 Sukkerpillene er det ikke så farlig med de er der for å hjelpe deg med med å huske dagene. Stemmer det du sier sist der ja. Siste dag med sukkerpille, starte på nytt brett dagen etter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Skrevet 16. juni 2016 Det spiller ingen rolle om du tar sukkerpillene eller ikke. Men ja, du må begynne på nesten brett innen 7 dager etter siste hormonpille, altså må du starte igjen i morgen. Har du ikke klistrelapp på pillebrettet ditt med ukedagene? Mine piller (yasmin) kommer med klistremerker. Hver remse er er en lang streng med ukedagene, så når jeg begynner på et brett på en tirsdag, klistrer jeg en lapp øverst på brettet som viser tir, ons, osv. Da er det jo veldig lett å se hvor mange piller du har glemt, og hvor på brettet du skulle vært. Om du glemmer sukkerpiller, er det likevel lett å se hvor mange du skulle tatt, og når du skal begynne på nytt brett. Anonymkode: de038...83a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå