AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Del Skrevet 16. juni 2016 Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir? Anonymkode: 296ad...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 16. juni 2016 #2 Del Skrevet 16. juni 2016 Menn ønsker problemfritt damehold. Vært en problemfri dame. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Del Skrevet 16. juni 2016 Hvis man krampeholder på en mann, vil han kjempe for å komme fri. Gi han tillit og frihet og han vil bli. Anonymkode: 8687b...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #4 Del Skrevet 16. juni 2016 Det går ikke. Siden menn ser på kvinner som forbruksvarer og bytter de ut når de er lei. Menn respekterer ikke kvinner. Anonymkode: 15a89...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #5 Del Skrevet 16. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke. Siden menn ser på kvinner som forbruksvarer og bytter de ut når de er lei. Menn respekterer ikke kvinner. Anonymkode: 15a89...017 respekt går begge veier. Anonymkode: d6588...04e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 16. juni 2016 #6 Del Skrevet 16. juni 2016 Er bare å løfte han opp i armene dine og holde han det. Gjerne nærme puppene. Gi han litt pupp når han først er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 16. juni 2016 #7 Del Skrevet 16. juni 2016 Vær noe mer enn bare pen og villig. Hvis sex er alt man har, og du er kjedelig å bruke tid på ellers, blir det mer fristende med PC, hobbyer og venner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vause Skrevet 16. juni 2016 #8 Del Skrevet 16. juni 2016 Vise han kjærlighet? Får inntrykk av at de aller fleste som er utro er det på grunn av mangel på nærhet og intimitet i forholdet. Jeg har også sett flere ulykkelige par rundt meg som har savnet å være mer sammen med kjæresten sin og som føler seg ensom/alene i forholdet. Om det derimot er hemmeligheten vet jeg ikke. Dette er da par som har vært sammen i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metalcharted Skrevet 16. juni 2016 #9 Del Skrevet 16. juni 2016 Problemfri, Psykisk stabil, feminin, selvsikker og pen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #10 Del Skrevet 16. juni 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: respekt går begge veier. Anonymkode: d6588...04e Menn respekterer ikke damer og ser på de som tømmehøl. Ingen damer er bra nok for dere menn,utro er dere uansett.. Til og med Michelle Keegan som ble kåret til verdens vakreste dame ble utsatt for utroskap. Beviser at ingen damer er bra nok. Anonymkode: 15a89...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. juni 2016 #11 Del Skrevet 16. juni 2016 Det er dessverre ikke en enkel løsning på dette. Kjærlighet, gjensidig respekt og kommunikasjon kan hjelpe, men det er aldri garantier dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 16. juni 2016 #12 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Sex. Mat. Armslag. Tillit. Humor. *tilfeldig rekkefølge* Endret 16. juni 2016 av toothfairy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #13 Del Skrevet 16. juni 2016 Ved å være seg selv, enkelt og greit. Man bør ikke ha i tankene at man skal "holde på en mann", det bare skjer jo av seg selv når man trives sammen. Gjensidig kjærlighet, tillit og respekt. Verre er det ikke. Anonymkode: 63042...8ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klopp Skrevet 16. juni 2016 #14 Del Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn respekterer ikke damer og ser på de som tømmehøl. Ingen damer er bra nok for dere menn,utro er dere uansett.. Til og med Michelle Keegan som ble kåret til verdens vakreste dame ble utsatt for utroskap. Beviser at ingen damer er bra nok. Anonymkode: 15a89...017 Eneste damene jeg ikke respekterer er de som ikke kan respektere menn tilbake men forventer at de selv skal bli respektert, de som syter og klager over menn hele jævla tiden, de som driver med sexnekt, de som er alt for jålete og tror utseendet betyr alt. Klager på at de aldri er pen nok. Må fikse på kroppen sin for å bli "pen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #15 Del Skrevet 16. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er hemmeligheten? Hva gjør at menn blir? Anonymkode: 296ad...55f Det viktigste for meg er at vi spiller på lag. Har vært i forhold og datet der damer tester og forsøker og rive meg ned. Jeg vil at vi skal bygge noe sammen. Hvis det kommer problemer på veien vil jeg snakke om det og fokusere på løsningene. Hvis hun spiller mot meg, så går jeg lei etter hvert. Det tar mye energi som jeg kunne brukt på noe fornuftig og produktivt. Anonymkode: 64201...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 16. juni 2016 #16 Del Skrevet 16. juni 2016 2 timer siden, amativeReflection skrev: Menn ønsker problemfritt damehold. Vært en problemfri dame. Punktum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #17 Del Skrevet 16. juni 2016 Menn som ønsker problemfritt damehold, bør damer holde seg unna, da dette er menn som stikker hver gang det dukker opp problemer, og sånne menn vil ikke damer ha. Det er et dårlig karaktertrekk. Alle møter på problemer innimellom, og de blir ikke borte når man ignorerer dem/stikker av, da blir de faktisk større... Så man bør satse på en mann som kan stå i en storm! Hilsen dame Anonymkode: e4d01...c31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 16. juni 2016 #18 Del Skrevet 16. juni 2016 Jeg har to lange forhold (gift nå), og kan ikke akkurat si at dette gjelder for alle menn. Men disse mennene setter pris på Min selvstendighet At jeg tar i et tak med snekring og maling, osv, og samtidig har høyere utdanning. Tjener mine egne penger. Tar vare på kroppen ved å trene og spise litt sunt. Forteller hva jeg liker og ikke liker under akten og er opptatt av at det skal være bra for begge. Går sjelden ned da jeg ikke liker smaken og synes det egentlig er ... - forventer heller ikke at han skal gå ned på meg. Liker å variere og prøve nye ting, så det ikke blir kjedelig. Vil heller ha sex enn bling (medfører selvfølgelig at han tar sin del av huset og barna). Synes det er litt stas at jeg blir forsøkt sjekket opp og at disse mennene blir avvist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #19 Del Skrevet 16. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn som ønsker problemfritt damehold, bør damer holde seg unna, da dette er menn som stikker hver gang det dukker opp problemer, og sånne menn vil ikke damer ha. Det er et dårlig karaktertrekk. Alle møter på problemer innimellom, og de blir ikke borte når man ignorerer dem/stikker av, da blir de faktisk større... Så man bør satse på en mann som kan stå i en storm! Hilsen dame Anonymkode: e4d01...c31 Det er helt greit at det ikke er problemfritt og tror ikke det er det de fleste her mener. Det er mer den å lage så jævlig drama ut av bagateller, for så å sette seg i et hjørne og si at ingen ting er galt når jeg spør. Det river meg i filler hvis jeg alltid må være den støttende part for forholdet uten å få noe som helst støtte tilbake. Anonymkode: 64201...db6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #20 Del Skrevet 16. juni 2016 Gi han frihet til å fly og løft han opp slik han løfter deg. Hvis ingen løfter hverandre, gå. Anonymkode: 59965...a7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå