AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #1 Del Skrevet 16. juni 2016 Vurderer å kjøpe en bil, sjekket heftelser på motorvogn i Brønnøysund registrene, og der ligger en leasing avtale med en bank. Vil det være som et lån? Har det noe å si for min del? Anonymkode: ae62e...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #2 Del Skrevet 16. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe en bil, sjekket heftelser på motorvogn i Brønnøysund registrene, og der ligger en leasing avtale med en bank. Vil det være som et lån? Har det noe å si for min del? Anonymkode: ae62e...c39 Da kan du jo ikke kjøpe den bilen av andre enn leasingselskapet, da det er de som er den formelle eieren av bilen. Evt kan du søke om å overta leasingavtalen. Anonymkode: 87f4a...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #3 Del Skrevet 16. juni 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe en bil, sjekket heftelser på motorvogn i Brønnøysund registrene, og der ligger en leasing avtale med en bank. Vil det være som et lån? Har det noe å si for min del? Anonymkode: ae62e...c39 Ring banken og leasing selskapet og spør hvilken betydning heftelselsene har for salg, om de blir slettet eller om du overtar avtalen for å kjøpe ut bilen. (Da blir den dyrere!) Anonymkode: 0008f...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå