Gå til innhold

Pillemisbruker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistanke om min mor, men trenger litt hjelp! Hva er det som kjennetegner en pillemisbruker?

Anonymkode: 618b4...564

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En sterk fortvilelse. Sterk angst. Psykiske lidelser. Vanskelig oppvekst. Hardt liv. Selvmordsønske. Men alle pillemisbrukere er ulike.

Anonymkode: 30470...bb6

Gjest Vause
Skrevet

Soleklare tegn er vell abstinenser når man plutselig er tom for piller eller må gå lengre enn vanlig uten sin daglige dose. Hvorfor tror du hun er pillemisbruker? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det?  Jeg har store pupiller pga nærsyn men misbruker ikke piller fordet. Jeg kan ofte snakke litt sløvt og usammenhengende, fordi jeg har hatt en lang dag og stresset uke ikke fordi jeg er ruset som noen kan anta. Sikker på ikke moren din bare har blitt gammel sliten og vimsete? 

Typiske kjennetegn er abstinenser og nasal stemme som har vanskelig for å uttale r og s på riktig måte. Store blanke pupiller og en lett knekk i armledd og benledd. 

Anonymkode: 18479...6d6

Skrevet

Kommer vel an på hvilke piller hun evt misbruker. Sølvet, glemsomhet, likegyldig, overdrevet pratsom, svimete, lattermild er noe av det jeg kjenner igjen fra min eks ihvertfall!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det?  Jeg har store pupiller pga nærsyn men misbruker ikke piller fordet. Jeg kan ofte snakke litt sløvt og usammenhengende, fordi jeg har hatt en lang dag og stresset uke ikke fordi jeg er ruset som noen kan anta. Sikker på ikke moren din bare har blitt gammel sliten og vimsete? 

Typiske kjennetegn er abstinenser og nasal stemme som har vanskelig for å uttale r og s på riktig måte. Store blanke pupiller og en lett knekk i armledd og benledd. 

Anonymkode: 18479...6d6

Heroinknekken? Tror man skal ha et ganske langt fremskredet rusmismruk av sterke stoffer for å få dette.

Når det gjelder store pupiller, så kommer vel dette ofte av amfetamin. Av opiater får man små pupiller. Benzodiazepiner påvirker ikke pupillene i særlig grad. 

Anonymkode: 30470...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...