AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har mistanke om min mor, men trenger litt hjelp! Hva er det som kjennetegner en pillemisbruker? Anonymkode: 618b4...564
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 En sterk fortvilelse. Sterk angst. Psykiske lidelser. Vanskelig oppvekst. Hardt liv. Selvmordsønske. Men alle pillemisbrukere er ulike. Anonymkode: 30470...bb6
Gjest Vause Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 Soleklare tegn er vell abstinenser når man plutselig er tom for piller eller må gå lengre enn vanlig uten sin daglige dose. Hvorfor tror du hun er pillemisbruker?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Hvorfor tror du det? Jeg har store pupiller pga nærsyn men misbruker ikke piller fordet. Jeg kan ofte snakke litt sløvt og usammenhengende, fordi jeg har hatt en lang dag og stresset uke ikke fordi jeg er ruset som noen kan anta. Sikker på ikke moren din bare har blitt gammel sliten og vimsete? Typiske kjennetegn er abstinenser og nasal stemme som har vanskelig for å uttale r og s på riktig måte. Store blanke pupiller og en lett knekk i armledd og benledd. Anonymkode: 18479...6d6
Sh999 Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Kommer vel an på hvilke piller hun evt misbruker. Sølvet, glemsomhet, likegyldig, overdrevet pratsom, svimete, lattermild er noe av det jeg kjenner igjen fra min eks ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 #6 Skrevet 16. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du det? Jeg har store pupiller pga nærsyn men misbruker ikke piller fordet. Jeg kan ofte snakke litt sløvt og usammenhengende, fordi jeg har hatt en lang dag og stresset uke ikke fordi jeg er ruset som noen kan anta. Sikker på ikke moren din bare har blitt gammel sliten og vimsete? Typiske kjennetegn er abstinenser og nasal stemme som har vanskelig for å uttale r og s på riktig måte. Store blanke pupiller og en lett knekk i armledd og benledd. Anonymkode: 18479...6d6 Heroinknekken? Tror man skal ha et ganske langt fremskredet rusmismruk av sterke stoffer for å få dette. Når det gjelder store pupiller, så kommer vel dette ofte av amfetamin. Av opiater får man små pupiller. Benzodiazepiner påvirker ikke pupillene i særlig grad. Anonymkode: 30470...bb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå