Smugleseren Skrevet 8. august 2016 #142 Skrevet 8. august 2016 Den 5. august 2016 at 20.36, Rampepus skrev: Hva er greia med at hun reklamerer for Paradiset Interiør, og skriver "vi" har de og de varene på lager? Har hun klart å rote seg inn som ambassadør eller noe der nå, tro? Jeg kan avkrefte at Ine jobber for Paradiset Interiør, for jeg har spurt. Hun kunne sikkert ha jobbet som ambassadør for de om hun hadde litt mindre Villa Paprika-inspirasjon i hjemmet sitt. 1
Gjest Onbothsides Skrevet 8. august 2016 #143 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Smugleseren skrev: Jeg kan avkrefte at Ine jobber for Paradiset Interiør, for jeg har spurt. Hun kunne sikkert ha jobbet som ambassadør for de om hun hadde litt mindre Villa Paprika-inspirasjon i hjemmet sitt. Sa de det siste der eller var det dine ord?
Smugleseren Skrevet 8. august 2016 #144 Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Sa de det siste der eller var det dine ord? Mine ord. Det de sa var at de ikke hadde noen andre ansatte enn de som fysisk jobbet i butikken. Ingen ambassadører eller sponsede personer, da de selv har både blogg og Instagram-konto selv. 2
Gjest Onbothsides Skrevet 8. august 2016 #145 Skrevet 8. august 2016 14 minutter siden, Smugleseren skrev: Mine ord. Det de sa var at de ikke hadde noen andre ansatte enn de som fysisk jobbet i butikken. Ingen ambassadører eller sponsede personer, da de selv har både blogg og Instagram-konto selv. Ok 😊 syns vp har det fint jeg da. Og dermed også gladehjem selvsagt 🙊
Smugleseren Skrevet 8. august 2016 #146 Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Onbothsides skrev: Ok 😊 syns vp har det fint jeg da. Og dermed også gladehjem selvsagt 🙊 Glade Hjem har ett flottere hjem, mer gjennomført enn VP, men kunne ha spart seg for å kjøpe de samme kjedelige IKEA-nattbordene som VP har, blant annet. Det er jo tydelig at Glade Hjem har bedre økonomi enn VP så hvorfor disse? 2
FruRosa Skrevet 9. august 2016 #147 Skrevet 9. august 2016 https://gladehjem.wordpress.com/2016/08/07/en-snkiktitt/ Samme tapet som VP hadde i leiligheten hun leide! Men GH har iallefall klart å følge mønsterrapporten. 8
Kragebein Skrevet 9. august 2016 #148 Skrevet 9. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, mod
Gjest Onbothsides Skrevet 12. august 2016 #149 Skrevet 12. august 2016 Den 4. juli 2016 at 20.59, Gjest Gladehjem skrev: Nei vi hadde aldri noe samarbeid, men jeg fikk noen rabatter av de når jeg handlet. Siden jeg var deres største kunde.. men ikke noe mer enn det. Jeg har nok vært alt for snill som har gjort så mye, når jeg har gitt gratis reklame for de og takket var jo at Camilla ville ødlegge for meg! Da sier det bare litt om henne, igjen! Eg kjenne lokta tå ei reprise! Men altså, man velger selv om man vil "jobbe uten lønn"? Altså, hvis man skal reklamere gratis for noen så kan man ikke sitte å klage på de etterpå? Uansett.
Kragebein Skrevet 12. august 2016 #150 Skrevet 12. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Kragebein, mod
marthes Skrevet 12. august 2016 #151 Skrevet 12. august 2016 jeg vil ikke handle hos paradise interiør etter at hun sier hun gir rabatter til Ine. rart hun velger å gi ine rabatter. (innlegget mitt over her ble slettet...) 6
Veslefrikk Skrevet 12. august 2016 #152 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, marthes skrev: jeg vil ikke handle hos paradise interiør etter at hun sier hun gir rabatter til Ine. rart hun velger å gi ine rabatter. (innlegget mitt over her ble slettet...) Jeg handler heller ikke der, av samme grunn. 3
Blå politibil Skrevet 12. august 2016 #153 Skrevet 12. august 2016 @marthes og/eller @Veslefrikk kan en av dere sende meg en pm med en recap om hvorfor dere ikke handler der? Rakk ikke å få det med meg før det ble slettet. 1
marthes Skrevet 12. august 2016 #154 Skrevet 12. august 2016 6 minutter siden, Blå politibil skrev: @marthes og/eller @Veslefrikk kan en av dere sende meg en pm med en recap om hvorfor dere ikke handler der? Rakk ikke å få det med meg før det ble slettet. er bare fordi jeg ikke vil støtte en forretning for samarbeider/gir rabatter til en blogger som glade hjem (regner med du er kjent i tråden her og vet hva som alltid har blitt diskutert her angående hennes "likheter" med andre interiør bloggere, og "likheter" på innlegg vedrørende barns sykdom) 6
Smugleseren Skrevet 12. august 2016 #155 Skrevet 12. august 2016 Alle burde vel få en sjanse til å forbedre seg. Vi er jo ikke alle født med like evner, like mye tro på seg selv, og like antenner. 2
Marvel1 Skrevet 13. august 2016 #156 Skrevet 13. august 2016 Jeg kommer aldri til å handle fra Paradiset interiør. Nina blir veldig lite troverdig for meg når hun lar GH reklamere for seg. Å GH formulerer seg som hun jobber der....."vi har på lager" osv. 2
Gjest Onbothsides Skrevet 13. august 2016 #157 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Marvel1 skrev: Jeg kommer aldri til å handle fra Paradiset interiør. Nina blir veldig lite troverdig for meg når hun lar GH reklamere for seg. Å GH formulerer seg som hun jobber der....."vi har på lager" osv. Det er klipt og lint fra infoen hun har fått fra Nina ✌🏼️ klipt og limt, igjen.
Veslefrikk Skrevet 13. august 2016 #158 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Det er klipt og lint fra infoen hun har fått fra Nina ✌🏼️ klipt og limt, igjen. Spiller ingen rolle om det er klippet og limt og hvem som har gjort hva. Det er useriøst og med tanke på at Nina har svart i kommentarfeltet til Glade Hjem, uten å gjøre noe for at hun skal endre innlegget sitt, så har hun i mine øyne godtatt det og fremstår da som meget useriøs. Konklusjonen er derfor at jeg ihvertfall ikke kommer til å handle der. 5
Gjest Onbothsides Skrevet 13. august 2016 #159 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Spiller ingen rolle om det er klippet og limt og hvem som har gjort hva. Det er useriøst og med tanke på at Nina har svart i kommentarfeltet til Glade Hjem, uten å gjøre noe for at hun skal endre innlegget sitt, så har hun i mine øyne godtatt det og fremstår da som meget useriøs. Konklusjonen er derfor at jeg ihvertfall ikke kommer til å handle der. Enig i det, og jeg mente ikke at det spilte en rolle-men at det var bare det vanlige som skjer igjen.
Veslefrikk Skrevet 13. august 2016 #160 Skrevet 13. august 2016 12 minutter siden, Onbothsides skrev: Enig i det, og jeg mente ikke at det spilte en rolle-men at det var bare det vanlige som skjer igjen. Ok . Var ikke meningen å være aggressiv mot deg. Blir bare så provosert av måten diverse bloggere og interiørbutikker driver på.
Anbefalte innlegg