Gå til innhold

Det glade hjem, del 2

Anbefalte innlegg

Gjest canacas
Skrevet
22 minutter siden, Gladehjem skrev:

Nå kan ikke jeg så mye med denne siden på hvordan man sender privat meldinger osv..men det er en grei avtale det, hun kommer nok ikke så langt med disse truslene sine uansett 😊

Det finner du fort ut. Det er i alle fall folk her som støtter deg! 

Skrevet

http://info.blogg.no/1342093340_blogger_og_opphavsret.html

Burde vel være ganske klart dette. Skjønner godt andre bloggere blir forbanna, så hva med litt ydmykhet? Og hva så om noen sladra til arbeidsgiveren din om at du driver bloggen din slik, da mister du jobben fordi det er lett å sjekke at det er sant og fordi de færreste seriøse bedrifter ønsker å bli representert slik. 

• Liker 10
Gjest canacas
Skrevet
1 minutt siden, onyx skrev:

Burde vel være ganske klart dette. Skjønner godt andre bloggere blir forbanna, så hva med litt ydmykhet? Og hva så om noen sladra til arbeidsgiveren din om at du driver bloggen din slik, da mister du jobben fordi det er lett å sjekke at det er sant og fordi de færreste seriøse bedrifter ønsker å bli representert slik. 

Stein i glasshus. Paprikaen kopierer over en lav sko selv. Ingen har drevet henne ut av business (annet enn henne selv) 

Skrevet
8 minutter siden, canacas skrev:

Stein i glasshus. Paprikaen kopierer over en lav sko selv. Ingen har drevet henne ut av business (annet enn henne selv) 

Og så? Betyr det at vedkommende her har rett i å drive slik? Kompisen min jukser på eksamen, så da kan jeg også? Jeg synes ikke synd i noen av dem, men andre får fritt være så naive at de sympatiserer med juksemakerne.

• Liker 12
Gjest Varma
Skrevet
12 minutter siden, onyx skrev:

Kansje greit å sette seg inn hva som er situasjonen, før man kommer med noe som i prinsippet er irrelevant? Her  dreier det seg så mye mer en om en "kopiering" av en blogg. 

Gjest Keikolina
Skrevet
6 minutter siden, canacas skrev:

Uff ja, ikke det spor bedre. Mye verre med den grusomme utleveringen. 0 filter. 

Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, onyx skrev:

Og så? Betyr det at vedkommende her har rett i å drive slik? Kompisen min jukser på eksamen, så da kan jeg også? Jeg synes ikke synd i noen av dem, men andre får fritt være så naive at de sympatiserer med juksemakerne.

Nei. Ingen støtter kopiering her. Les litt mer før du konkluderer. 

Gjest Bluebird1992
Skrevet

Litt spesielt blir det dog når biltyven vandrer inn på politistasjonen for å melde bilen sin stjålet..

Skrevet
4 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Litt spesielt blir det dog når biltyven vandrer inn på politistasjonen for å melde bilen sin stjålet..

Biltyvens bil blir ikke mindre stjålet av den grunn... 

• Liker 2
Gjest Bluebird1992
Skrevet

Og noen er frekkere enn andre.

Skrevet
15 minutter siden, onyx skrev:

Har ikke sett noen som har støttet verken kopiering eller plagiering, har du? 

• Liker 4
Skrevet

Det Glade Hjem; bildene dine har alltid vært mye finere enn VP. :-) Bra at du skriver egne tekster for tiden. Fortsett sånn!

Ellers...bra at du fokuserer på hovedtema med en interiørblogg; interiør. - og ikke lar familie/eks-drama være hovedtemaet for bloggen som en viss annen blogger... ;-p

• Liker 4
Gjest Gladehjem
Skrevet
1 time siden, Dollyådi skrev:

Ååå, nå blei jeg glad! Jeg er enig i alle kommentarene du har fått her nå siste timen. Når du endelig svarer her inne så lurer jeg på noe jeg har spurt deg om på bloggen og som du aldri har godkjent. Du har jo så flott hjem, hvorfor ferdigstiller dere ikke prosjektene før dere går igang med neste? Feks så har dere ulik lengde på absolutt alle lamellene og det som er for mye øverst henger i doble lengder. På det flotte skapet dere har stedbygget ved spisebordet; hvorfor setter dere ikke på lister eller sparklet og maler over alle stiftene? Det hadde blitt så enormt mye finere! 

Vi montertete det opp for å se hvordan det skulle bli og det med skapet har vi ikke fått gjort så mye med enda! Med 2 barn i hus så aventer vi litt med det, ting tar litt tid men det blir en vakker dag! Så klart blir det mye finere når alt er ferdig 😊

• Liker 1
Gjest Gladehjem
Skrevet
1 time siden, loffen skrev:

Så fint å høre fra deg Gladehjem!
Er så enig i alt som er skrevet her nå. Stå på videre, du har det flott og tar veldig fine bilder! :smilbla: 

Tusen takk! 😊 Følte bare at alle dere her inne var i mot meg og at dere støttet VP og var på siden hennes! Håper de fleste tror og vet hvordan du hun egentlig er! 

Gjest Bluebird1992
Skrevet

@Gladehjem Hva mener du med "hvordan hun egentlig er"? Det er interessant siden dere har hatt litt med hverandre å gjøre.

Gjest Gladehjem
Skrevet
1 minutt siden, TallulahBGood skrev:

@Gladehjem Hva mener du med "hvordan hun egentlig er"? Det er interessant siden dere har hatt litt med hverandre å gjøre.

Tenker på hele situasjonen, hun kan virke snill med det første sånn som det var da jeg var deres største kunde! For når hun såg at jeg hadde blitt ambassadør for noen andre, da hadde de mista sin største kunde.. Det var da den sanne Camilla kom frem, det ser man bare må måten hun utleverer xen osv... 

• Liker 3
Gjest Bluebird1992
Skrevet
6 minutter siden, Gladehjem skrev:

Tenker på hele situasjonen, hun kan virke snill med det første sånn som det var da jeg var deres største kunde! For når hun såg at jeg hadde blitt ambassadør for noen andre, da hadde de mista sin største kunde.. Det var da den sanne Camilla kom frem, det ser man bare må måten hun utleverer xen osv... 

Ja, det har du rett i. Med en gang du ble ambassadør så gikk du visst fra Største Kunde til Satan Selv over natta, virket det som, og den koslige bloggeieren endret seg til noe helt annet på rekordtid. 😮

Skrevet

Nei, her er det noe som skurrer. Skrivemåten til detgladehjem forandrer seg iløpet av kommentarene, og hvorfor, hvorfor nå? Hvorfor svare nå? Hva ønskes oppnådd? Og hvorfor henge seg selv ut som offer? 

• Liker 12
Skrevet
5 timer siden, skruf skrev:

@Gladehjem Jeg synes det var ufattelig stygt gjort av Camilla å gjøre det sånn at du mistet den jobben. Selv om du har kopiert og ikke vært helt grei på den måten så fortjente du ikke den i det hele tatt. 

Når Glade Hjem får en jobb som følge av kopiering og tyveri av tekst så er det absolutt på sin plass at hun mistet den jobben jo. Det er faktisk tyveri når man stjeler tekst fra andre, og selv om hun tar bildene sine selv så er ikke stilen noe som kommer fra henne selv. Stilen er eksakt kopiert fra en annen person. Ingen fortjener en jobb på bakgrunn av andres arbeid, tipper det firmaet ikke ble så veldig fornøyd de heller når de så hva som egentlig foregikk. 

Klarer GH å lande en jobb med sine egne tekster og sitt eget personlige særpreg så er det bare flott, men ingen liker folk som kopierer andres arbeid. 

• Liker 15
Skrevet (endret)

Vil du svare på hvorfor du kopierte tekstene til steinihavet ang sykt barn og hvorfor du har brukt andres bilder av deres barn og rom og lagt ut som ditt eget??

Ryddet for sitering til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 12
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...