nyher Skrevet 2. juli 2016 #21 Skrevet 2. juli 2016 Nå har hun kopiert barnerommene til VP Til og med pynten på den helt like pulten er lik
nyher Skrevet 2. juli 2016 #22 Skrevet 2. juli 2016 Nå sletta hun nettopp en kommentar om hvor likt rommet var VP's
maipai Skrevet 3. juli 2016 #23 Skrevet 3. juli 2016 Hun er så fiffig! Deler ikke alt mulig private ting, som at hun har fått en jobb hun allerede har tatt ferie fra, på bloggen sin sånn som visse andre. Men hun indrer da huset sitt som visse andre.
skruf Skrevet 3. juli 2016 #24 Skrevet 3. juli 2016 Jeg la inn en kommentar til henne der jeg lurte på om hun ikke mente det at hun skulle slutte å herme etter andre bloggere....ble ikke publisert. Hun skrev jo det selv, at hun skulle slutte med dette... 1
Purple Basil Skrevet 3. juli 2016 #25 Skrevet 3. juli 2016 Driver hun fremdeles å stjeler/kopierer innlegg fra andre?
monstergospel Skrevet 3. juli 2016 #26 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, maipai skrev: Hun er så fiffig! Deler ikke alt mulig private ting, som at hun har fått en jobb hun allerede har tatt ferie fra, på bloggen sin sånn som visse andre. Men hun indrer da huset sitt som visse andre. Åssen vet du at hun har fått jobb? Kjenner du henne privat?
maipai Skrevet 4. juli 2016 #28 Skrevet 4. juli 2016 9 timer siden, monstergospel skrev: Åssen vet du at hun har fått jobb? Kjenner du henne privat? Står i kommentarfeltet på bloggen hennes 😉 1
Veslefrikk Skrevet 4. juli 2016 #29 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Så flott at du endelig kom med din versjon og ditt syn på saken. Jeg er veldig enig med deg i mye av det du skriver og hadde også sett det som et kompliment hvis noen hentet inspirasjon fra meg. Jeg har ikke likt kopieringen av tekst og innlegg som du har drevet med og er glad for at du nå i stor grad forsøker å bruke dine egne ord og håper du fortsetter med det. Du har et flott hjem og du har jevnt over mye finere bilder og kvalitet på dem, enn paprika-dama. Lykke til videre med bloggingen og interessen for interiør. Innlegget er ryddet for slettet sitat - Pavilion, mod Endret 7. juli 2016 av Pavilion 14
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. juli 2016 #30 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Hyggelig å endelig høre fra deg! ☺ Siden du er i det snakkesalige hjørnet,- hadde du og Villa Paprika noen gang noe samarbeid, fikk du litt rabatt, eller noe slikt? Du er flink med bloggen din, og jeg er stadig innom og leser litt. Det er greit å bli inspirert, og du inspirerer igjen andre, men å direkte stjele er ikke greit. Stå på videre, og ikke synk ned til det samme nivået med sympatisanking selv. Du er bra nok som du er, og mange liker stilen din. 👍 Endret 5. juli 2016 av TallulahBGood
skruf Skrevet 4. juli 2016 #31 Skrevet 4. juli 2016 @Gladehjem Jeg synes det var ufattelig stygt gjort av Camilla å gjøre det sånn at du mistet den jobben. Selv om du har kopiert og ikke vært helt grei på den måten så fortjente du ikke den i det hele tatt. 16
Gjest Gladehjem Skrevet 4. juli 2016 #32 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Så flott at du endelig kom med din versjon og ditt syn på saken. Jeg er veldig enig med deg i mye av det du skriver og hadde også sett det som et kompliment hvis noen hentet inspirasjon fra meg. Jeg har ikke likt kopieringen av tekst og innlegg som du har drevet med og er glad for at du nå i stor grad forsøker å bruke dine egne ord og håper du fortsetter med det. Du har et flott hjem og du har jevnt over mye finere bilder og kvalitet på dem, enn paprika-dama. Lykke til videre med bloggingen og interessen for interiør. Takk for tilbakemeldingen! Jeg ser nå at folk ikke har likt kopiering av tekster, og det har jeg så klart forståelse for! Men man kommer heller mye lengere av å være gode og snille med hverandre -det skal ikke så mye til. Tusen takk 😊 1
Kollontaj Skrevet 4. juli 2016 #33 Skrevet 4. juli 2016 Synes det er flott at du har sluttet med å plagiere tekst, det ble jo bare dumt. Du har et fint hjem og svært få her inne syntes den måten du ble behandlet på av en annen blogger var ok. Det er vel heller ikke overflod av folk her som støtter bloggeres utlevering av eget og andre privatliv. 6
Gjest Gladehjem Skrevet 4. juli 2016 #34 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, TallulahBGood skrev: Hyggelig å endelig høre fra deg! ☺ Siden du er i det snakkesalige hjørnet,- hadde du og Villa Paprika noen gang noe samarbeid, fikk du litt rabatt, eller noe slikt? Du er flink med bloggen din, og jeg er stadig innom og leser litt. Det er greit å bli inspirert, og du inspirerer igjen andre, men å direkte stjele er ikke greit. Det vet Camilla også, for hun har selv stjålet andres tekst og utgitt seg for å ha skrevet det. Det vet både hun og jeg. Stå på videre, og ikke synk ned til det samme nivået med sympatisanking selv. Du er bra nok som du er, og mange liker stilen din. 👍 Nei vi hadde aldri noe samarbeid, men jeg fikk noen rabatter av de når jeg handlet. Siden jeg var deres største kunde.. men ikke noe mer enn det. Jeg har nok vært alt for snill som har gjort så mye, når jeg har gitt gratis reklame for de og takket var jo at Camilla ville ødlegge for meg! Da sier det bare litt om henne, igjen!
Gjest canacas Skrevet 4. juli 2016 #35 Skrevet 4. juli 2016 Stå på Ine! Det Camilla gjorde mot deg er ikke greit, uansett bakgrunn. Hun får ta det i perleporten! Du har fine bilder og stilen din er veldig lik, men samtidig langt mer ryddig! Skriv ditt eget og lykke til videre
Gjest Gladehjem Skrevet 4. juli 2016 #36 Skrevet 4. juli 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Stå på Ine! Det Camilla gjorde mot deg er ikke greit, uansett bakgrunn. Hun får ta det i perleporten! Du har fine bilder og stilen din er veldig lik, men samtidig langt mer ryddig! Skriv ditt eget og lykke til videre Tusen takk selv, hun gir jo en stor inspirasjon for alle og jeg liker stilen hun har! Da syns jeg også det må være lov og ha en stil som er lik hennes, selv om jeg ikke liker hun så veldig mye lenger! Sånn er det å være "verdens største interiør blogger" 😂
Gjest canacas Skrevet 4. juli 2016 #37 Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, Gladehjem skrev: Tusen takk selv, hun gir jo en stor inspirasjon for alle og jeg liker stilen hun har! Da syns jeg også det må være lov og ha en stil som er lik hennes, selv om jeg ikke liker hun så veldig mye lenger! Sånn er det å være "verdens største interiør blogger" 😂 Håper ikke hun går for verden, det holder med Fredrikstad
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. juli 2016 #38 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Ja, de fleste mistenkte vel at du fikk litt rabatt her og der, og for mange så vil det sikkert virke som om Villa Paprika dermed godkjente, og endog belønnet kopieringen i bloggen din og blesten/reklamen dette skapte. Bloggeierens sanne natur kom kanskje tilsyne den dagen hun ikke lengre kunne bruke bloggen din som innbringende reklameplakat som tilogmed ga henne masse sympati, slik du også hevder. Alle syntes jo så synd på henne som ble misbrukt slik, men som du sier så lot hun det fortsette til hun ikke tjente på det lenger. Sannheten kommer alltid frem i lyset tilslutt. Endret 4. juli 2016 av TallulahBGood
Dollyådi Skrevet 4. juli 2016 #39 Skrevet 4. juli 2016 Ååå, nå blei jeg glad! Jeg er enig i alle kommentarene du har fått her nå siste timen. Når du endelig svarer her inne så lurer jeg på noe jeg har spurt deg om på bloggen og som du aldri har godkjent. Du har jo så flott hjem, hvorfor ferdigstiller dere ikke prosjektene før dere går igang med neste? Feks så har dere ulik lengde på absolutt alle lamellene og det som er for mye øverst henger i doble lengder. På det flotte skapet dere har stedbygget ved spisebordet; hvorfor setter dere ikke på lister eller sparklet og maler over alle stiftene? Det hadde blitt så enormt mye finere! 1
loffen Skrevet 4. juli 2016 #40 Skrevet 4. juli 2016 Så fint å høre fra deg Gladehjem! Er så enig i alt som er skrevet her nå. Stå på videre, du har det flott og tar veldig fine bilder! 3
Anbefalte innlegg