Gå til innhold

Det glade hjem, del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Aintnofun skrev:

Nå har tinnsoldatene også kommet på plass. Ingen overraskelser der i gården nei 😂

De hun tidligere i sitt eget kommentarfelt har sagt at hun ikke skal ha.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest PetronellaPetrine
Skrevet

Ikke det verste en blogger kan drive med. Mange som blir inspirert av andres interiørbilder. Ser man på interiøkontoer på IG, syns jeg alle stuene ser så og si like ut; Mille Moi, Riviera Maison, Ralph Lauren og temmelig nøyaktig like bord, stoler, lamper, skjenker osv. 

Men kopiering av andres tekster, er selvfølgelig ikke ok. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Gjett hvem som har kjøpt seg ny skjenk fra MilleMoi (selvsagt lik VP sin).

Og GH gjør som VP og dekker bord med brett istedenfor spisebrikker.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Heter det julerotter? 

Trodde det var mus

Endret av Prinsesse788
  • Liker 3
Skrevet
På 23. oktober 2016 den 14.52, Bergensia skrev:

Hun skriver "sier opp folk som", må ikke nødvendigvis gjelde flere med den skrivemåten..

Først, sorry for sitering, men får det ikke bort 🙈

Jeg ser at hun har begynt med denne julekalenderen sin igjen. I fjord hadde hun den samme, men dem som vant mottok aldri noen ting, og hvis man spurte henne, så ble man bare blokkert. Fatter ikke at det er mulig. Får bare håpe hun er seriøs i år da....

• Liker 7
Skrevet

Ine påstår interiør er levebrødet hennes. Er tydelig at hun ikke vet hva levebrød betyr. Ikke jobber hun og ikke er hun forhandler. At det er en hobby stemmer da. En dyr en..

• Liker 10
Gjest Ellapropella
Skrevet
18 timer siden, Pikapiika skrev:

Først, sorry for sitering, men får det ikke bort 🙈

Jeg ser at hun har begynt med denne julekalenderen sin igjen. I fjord hadde hun den samme, men dem som vant mottok aldri noen ting, og hvis man spurte henne, så ble man bare blokkert. Fatter ikke at det er mulig. Får bare håpe hun er seriøs i år da....

Jeg vant og mottok. Gikk helt smertefritt det :) 

Skrevet
6 timer siden, Ellapropella skrev:

Jeg vant og mottok. Gikk helt smertefritt det :) 

Det er bra :) vet om veldig mange som ikke fikk! Og som bare ble blokkert/ikke svart. Men godt å høre at noen fikk da!

• Liker 3
Skrevet

Denne kalenderen virker ikke troverdig. Hvorfor skal bloggeren gi ut julegaver av egen lomme? Står ikke noe om sponsing her. For meg virker det usannsynlig. De som " vinner", hvem er egentlig de....er det personer som ikke eksisterer så blir det heller ingen klager om gaver som ikke kommer. Ble jo endel klager i fjor om gevinster som aldri kom. 

• Liker 11
Skrevet

Hva er greia med de spørsmålene folk må svare på for å vinne? Virker lite troverdig når hun tar bilder av sine egne ting som folk kan "vinne".

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, nyher skrev:

Hva er greia med de spørsmålene folk må svare på for å vinne? Virker lite troverdig når hun tar bilder av sine egne ting som folk kan "vinne".

Mange lar seg nok lure dessverre :dry:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjon og kommentar til moderering.

Edie, mod.

Skrevet

Ryddet for kommentar til moderering.

Edie, mod.

Skrevet

Et helt utrolig sammentreff at husstanden til GH og husstanden til VP uttrykker et ønske om rød jul i år! Julemagi, velger jeg å kalle det.

• Liker 15
Skrevet
10 timer siden, maipai skrev:

Et helt utrolig sammentreff at husstanden til GH og husstanden til VP uttrykker et ønske om rød jul i år! Julemagi, velger jeg å kalle det.

Jeg syns de har i overkant mye rød julepynt ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Følger ikke denne bloggen, men kikker innom iblant. Det etterlater meg som regel med en følelse av å synes synd på bloggeren.

Både Paprikaen og Glade hjem er tydelig sponset av Millemoi. Lurer på om de faktisk liker de etter min mening hæslige vasene.. De fleste interiørbevisste ville valgt Finn Schjøll sine boblevaser, som er langt reinere i design. Eller litt strammere fra Halvor Bakke eller Slettvoll. De tinnsoldatene fra Mestergrønn..vel, vel. 

Jeg lar meg ikke inspirere av Glade Hjem, men synes til tross for umiskjennelig kopiering at hun er flinkere en fru Paprika. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 4
Skrevet
På 18.12.2016 den 8.36, Friluftsdame skrev:

Følger ikke denne bloggen, men kikker innom iblant. Det etterlater meg som regel med en følelse av å synes synd på bloggeren.

Både Paprikaen og Glade hjem er tydelig sponset av Millemoi. Lurer på om de faktisk liker de etter min mening hæslige vasene.. De fleste interiørbevisste ville valgt Finn Schjøll sine boblevaser, som er langt reinere i design. Eller litt strammere fra Halvor Bakke eller Slettvoll. De tinnsoldatene fra Mestergrønn..vel, vel. 

Jeg lar meg ikke inspirere av Glade Hjem, men synes til tross for umiskjennelig kopiering at hun er flinkere en fru Paprika. 

glade hjem er vel neppe sponset?

• Liker 1
Skrevet
På 18.12.2016 den 8.36, Friluftsdame skrev:

Unnskyld meg.. Liker på ingen måte noen av disse bloggerne og ikke vasene heller, men ærlig talt - bare fordi det er en annen stil enn det du liker, så betyr ikke det at du er den "interiørbevisste".

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes også vasekimmentaren var tåpelig.  

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...