Gå til innhold

Det glade hjem, del 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 17.12.2016 den 14.15, maipai skrev:

Et helt utrolig sammentreff at husstanden til GH og husstanden til VP uttrykker et ønske om rød jul i år! Julemagi, velger jeg å kalle det.

Har ikke dobbeltsjekket, men jeg tror faktisk det var Glade hjem som var ute med rød julepynt først.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Har ikke dobbeltsjekket, men jeg tror faktisk det var Glade hjem som var ute med rød julepynt først.

Villa Paprika la ut et innlegg om "rød jul" den 14/12 og Glade hjem den 17/12. Så alt er som normalt...

• Liker 7
Skrevet

Skrev hun ikke en gang at de er veldig nøye når det gjelder oppussing? Synes det mangler listverk og småfiks over alt der..

• Liker 3
Skrevet

Helt utrolig å se at hun klarer å få det eksakt som VP😱

Altså det bordet ved vinduet, de lampene, juletre i samme hjørnet, den stolen og puffen.. Stuen helt lik vp sin, det er scarry 🙈😱

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for omtale av barn og spekulasjoner.

Edie, mod.

Skrevet (endret)
13 timer siden, Ranunkelen skrev:

Skrev hun ikke en gang at de er veldig nøye når det gjelder oppussing? Synes det mangler listverk og småfiks over alt der..

Jeg grøsser hver gang lamellene vises på bilder. Ikke to stykk har lik lengde og ingen overlengde har blitt kuttet av på toppen. For omtrent to år siden kommenterte jeg dette på instagram.. (dum som jeg var). Ble blokkert gitt!! 😩😩

Endret av Dollyådi
  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for kommentarer til moderering, omtale av barn og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Nå venter jeg spent på at GH skal legge ut rød jul, slik som VP. 

Skrevet
2 timer siden, nyher skrev:

Nå venter jeg spent på at GH skal legge ut rød jul, slik som VP. 

Det har hun gjort for mange dager siden...

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Miss Marble skrev:

Det har hun gjort for mange dager siden...

Enda mer rødt, slik som VP har gjort.

Skrevet
2 minutter siden, nyher skrev:

Enda mer rødt, slik som VP har gjort.

Aha, enda mer rødt ja... OK, da er det nok rett rundt hjørnet. Hun skal nok kopiere borddekkingen igjen, må bare rekke å handle først ;)

• Liker 2
Skrevet

Har hun ikke dekt bordet enda? 😱

• Liker 1
Skrevet

Dekker de bordet dager før julaften?

• Liker 3
Skrevet

Synes å huske at GH hadde pynta med rødt før CØ, iallefall på barnerommet 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for omtale av barn, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Jeg er absolutt ingen fan av verken VP eller GH, men jeg synes GH faktisk har et atskillig bedre språk enn VP. Synes ikke VP prøver en gang, og det vitner om manglende respekt for leserne. I tillegg så (selv om det kopieres) får GH til den interiørstilen bedre enn VP. Det blir ikke like mørkt og fullpakka hos GH. Og man kan vel ikke si at VP sin interiørstil er nyskapende eller spesiell på noe vis?  Da bør man vel heller kreditere folka bak Millemoi?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg forstår ikke helt denne bloggeren. Hun skriver om sin julaften og hva de har gjort. Ikke noen bilder som viser noe som helst av det hun beskriver i bloggen. Ikke et bilde av bordet eller andre ting som gjør at man får en viss følelsene av hvordan hun feiret julen. Bare er bilde at et bord vi har sett tidligere. Lille julaften var det bilde av et TV bord. Hun legger ikke ut bilder som viser det hun beskriver, det er bare intetsigende bilder av tomme stuer...

Ryddet for omtale av barn.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...