nyher Skrevet 16. oktober 2016 #201 Skrevet 16. oktober 2016 Nytt innlegg om sykt barn. Hun har tydeligvis hentet "inspirasjon" fra denne bloggen http://www.mamma.no/småbarntween/drømmen-er-å-gå-alene-hjem-fra-skolen 5
Veslefrikk Skrevet 16. oktober 2016 #202 Skrevet 16. oktober 2016 22 minutter siden, nyher skrev: Nytt innlegg om sykt barn. Hun har tydeligvis hentet "inspirasjon" fra denne bloggen http://www.mamma.no/småbarntween/drømmen-er-å-gå-alene-hjem-fra-skolen Inspirasjons-hentingen hennes har jo dessverre og tydligvis ingen grenser. Senest på fredag så fikk jeg meg en aldri så liten god latter i en pause på jobben. Tok en rask runde innom flere blogger deriblant Villapaprika som begynte dagens innlegg med Sjohoooi! Og deretter Gladehjem som begynte dagens innlegg med Det er fredag -sjohooo! Det er jo selvfølgelig bare en liten bagatell, men likevel... Hun må snart gi seg! 11
maipai Skrevet 16. oktober 2016 #203 Skrevet 16. oktober 2016 At hun ikke skjønner at det er så utrolig enkelt å finne ut hvor hun har tatt tekstene fra... Det er sikkert helt j*velig tøft og vanskelig å ha et alvorlig sykt barn. Men det er så dumt at hun ikke kan bruke sine egne ord til å fortelle om det. Det er så respektløst ovenfor dem som faktisk har beskrevet sin situasjon. 16
Gjest Onbothsides Skrevet 16. oktober 2016 #204 Skrevet 16. oktober 2016 6 timer siden, nyher skrev: Nytt innlegg om sykt barn. Hun har tydeligvis hentet "inspirasjon" fra denne bloggen http://www.mamma.no/småbarntween/drømmen-er-å-gå-alene-hjem-fra-skolen Skremmende! Det er jo mest klipp og lim og bytta ut der det passer :/ Hvorfor gjør hun dette?? Altså både Anna, Cbe, Camilla og flere får pes så det holder fordi deg at skrivefeil - men hvor er disse når noen rett og slett kopierer tekster? For det er greit? Leste innlegget igår fondet slo meg at det var anderledes skrevet enn "vanlig", men trodde seriøst hun hadde slutta med denne juksingen. Men en ting skal hun ha, jenta hennes ser veldig skjønn ut og jeg håper hun holder sykdommen i sjakk - fælt når barn er syke:/
nyher Skrevet 16. oktober 2016 #205 Skrevet 16. oktober 2016 38 minutter siden, Onbothsides skrev: Skremmende! Det er jo mest klipp og lim og bytta ut der det passer :/ Hvorfor gjør hun dette?? Altså både Anna, Cbe, Camilla og flere får pes så det holder fordi deg at skrivefeil - men hvor er disse når noen rett og slett kopierer tekster? For det er greit? Leste innlegget igår fondet slo meg at det var anderledes skrevet enn "vanlig", men trodde seriøst hun hadde slutta med denne juksingen. Men en ting skal hun ha, jenta hennes ser veldig skjønn ut og jeg håper hun holder sykdommen i sjakk - fælt når barn er syke:/ Jeg og reagerte på at det ikke virket som hennes ord. Fant ut etter et søk hvor hun har hentet teksten fra. 4
Veslefrikk Skrevet 17. oktober 2016 #207 Skrevet 17. oktober 2016 Lurer på hvor hun har hentet "inspirasjon" til dagens innlegg jeg. Det er ikke hennes ord og dessuten har hun glemt at hun har et barn til... 8
Minipilla Skrevet 17. oktober 2016 #208 Skrevet 17. oktober 2016 Seriøst?? ÅTTE bilder av kaffekoppen i senga? Vi skjønte det etter bilde nummer to liksom. 7
nyher Skrevet 17. oktober 2016 #209 Skrevet 17. oktober 2016 På 16.10.2016 den 11.34, Veslefrikk skrev: Klikker på siteringsopplegget her Litt rart at den syke jenta hennes ikke blir nevnt med et ord, siden hun er avhengig av å ha voksne rundt seg 24/7. Dessuten var det overraskende få skrivefeil i teksten og ikke så ungdomsskole-preg over teksten som det vanligvis er. 5
Merlion Skrevet 18. oktober 2016 #210 Skrevet 18. oktober 2016 22 timer siden, Veslefrikk skrev: Lurer på hvor hun har hentet "inspirasjon" til dagens innlegg jeg. Det er ikke hennes ord og dessuten har hun glemt at hun har et barn til... Her tror jeg vi har noe av inspirasjonen: http://nouw.com/marteklanderud/en-sann-dag-26227414 8
Veslefrikk Skrevet 18. oktober 2016 #211 Skrevet 18. oktober 2016 19 minutter siden, Merlion skrev: Her tror jeg vi har noe av inspirasjonen: http://nouw.com/marteklanderud/en-sann-dag-26227414 Haha . Det er jo faktisk helt fantastisk. Jeg visste jo at hun måtte ha hentet det fra noe sted. Hun fornekter seg virkelig ikke. Lurer på hva som skal til for å få slutt på den galskapen der. 8
Gjest Onbothsides Skrevet 18. oktober 2016 #212 Skrevet 18. oktober 2016 4 timer siden, Merlion skrev: Her tror jeg vi har noe av inspirasjonen: http://nouw.com/marteklanderud/en-sann-dag-26227414 Seriøst!! Jeg får nesten frysninger av denne dama, hadde ikke turt å være blogger med dette som puster setning nakken og speiler innleggene til flere på bloggen sin, og ja det er rett og slett kopiering selv om hun skriver om noen ord og tar bilder av son egen stue, kaffekopp, datter og ja - alt. Kjære Ine, du leser nok dette: du må virkelig skrive et innlegg å forklare hva du driver med for dette er skremmende. Du skjønner kanskje ikke hvor skremmende selv men ta deg sammen før det er for seint.
RaraAvis78 Skrevet 18. oktober 2016 #213 Skrevet 18. oktober 2016 Så ut som en skvipete og tynn kaffe..sikkert kopi den også ;-) 2
Pæddan Skrevet 18. oktober 2016 #214 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er MÅLLØS!!! Hvorfor skrive blogg når du må copypaste ALT en skriver? 13
Kragebein Skrevet 19. oktober 2016 #215 Skrevet 19. oktober 2016 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Kragebein, mod
mjauritz Skrevet 19. oktober 2016 #216 Skrevet 19. oktober 2016 Altså! Når jeg leser denne tråden blir jeg helt paff av hvordan flere brukere her bagatelliserer hva GH driver med! Jeg skjønner godt at VP sa ifra når GH fikk spons på bloggen sin! GH fikk jo rett og slett betalt for VP sitt arbeid! Jeg hadde blitt rimelig irritert om jeg skrev en skikkelig bra skolestil som noen andre kopierte, så kom de inn på medisinstudiet og ikke jeg! Det handler ikke om å like VP eller ikke, det handler om hva som er rett og galt. En ting er om GH hadde på noen måte vært ærlig om dette, men neiiiida, hun bare kjører på. VP gidder rett og slett ikke bry seg lenger fordi det er over stokk og stein, eneste gangene hun setter foten ned er når GH får være ambassadør og får spons, og det skjønner jeg kjempe godt! Å kopiere tekster om syke barn er rett og slett vanvittig respektløst mot de som opprinnelig skrev det. Å dele noe så følsomt og sårt så kopierer en annen blogger teksten din og får masse kudos for det! Hadde blitt rasende! 21
Gjest Onbothsides Skrevet 19. oktober 2016 #217 Skrevet 19. oktober 2016 På 4.7.2016 den 20.55, Gjest Gladehjem skrev: Takk for tilbakemeldingen! Jeg ser nå at folk ikke har likt kopiering av tekster, og det har jeg så klart forståelse for! Men man kommer heller mye lengere av å være gode og snille med hverandre -det skal ikke så mye til. Tusen takk 😊 Så vi skjønner at enten var ikke dette Ina selv som skrev, men at noen latet som for å henge ut Vp. Eller; hvis dett var Ine som skrev så beviser hun at hun bløffer. Hun skulle jo lilsom ikke kopiere flere 😊 Flott. Digger når folk avslører seg på den ene eller andre måten.
Gjest Onbothsides Skrevet 20. oktober 2016 #219 Skrevet 20. oktober 2016 34 minutter siden, nyher skrev: Dagens innlegg er i hvert fall kopiert! Fra hvor?
FruRosa Skrevet 20. oktober 2016 #220 Skrevet 20. oktober 2016 Uavhengig av hva jeg mener om VP er det GladeHjem driver med betenkelig (for å si det pent). 2
Anbefalte innlegg