Gå til innhold

Noen som er flinke til å finne reiser??

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenkt meg til Bulgaria(sunny beach) med en veninne, vil helst dra om 2-3 uker, men sliter med å finne billige reiser. Har jo hørt man kan bestille fly + hotell for 1000-2000 per pers, men jeg finner bare reiser til 5000-10000.. Er veldig dårlig på dette, noen som kan legge igjen en link hvis dere vet om noen billige pakkereiser? Eller steder man kan betale delbetaling?(Tenker å være der ca 1 uke)

Vil ikke ha usakelige kommentarer om at jeg ikke burde dra dit

Endret av Andrea96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det blir vanskelig å finne så lave priser i fellesferien.. 

Skrevet

Jeg vil anbefale å bestille reisen selv, og ikke som charter. Det er som regel billigere. Du kan søke på feks finn.no eller momondo.no etter fly. Da får du billigste alternativ, men husk at billigste alternativ ofte betyr at reisen kan vare lenge, f.eks med flere mellomlandinger og lang ventetid på de ulike flyplassene. 

Hotell kan dere bestille via søkemotorer som f.eks hotels.com, finn.no, momondo.no, expedia.no osv. Da kan dere se på kart hvilke område dere vil bo i, og dere kan hake av for ulike prisklasser. 

Hvis dere ikke må bestille reisen nå, og evt. er åpen for andre reisemål så kan dere sjekke restplasser hos de ulike charterselskapene. Slike reiser kan en ofte få billig. Har også hørt at noen møter opp på flyplasser pakket og klar for å sjekke om noen flyseter blir ledig, som de da har fått til billig pris. 

Gjest Linaria
Skrevet

Fly + hotell for 1000 kroner for to uker i fellesferien? :sprettoy:

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det ikke er så nøye akkurat hvilke datoer dere reiser, ville jeg kanskje satset på å finne restplasser i siste liten.

Anonymkode: e6aab...175

AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...