AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #1 Skrevet 15. juni 2016 Det Italienske politiet har i mange år kjempe i mot den siciliainske mafiaen "Coasa Nostra" som nå er svekket. I Stedet har Nigerianske gjenger overtatt. De har kommet inn til Sicilia i gummibåter og har blitt plukket opp av bla norske båter og sluppet løs i Italia. De fleste land i Europa gir ikke borgere av Afrikas største land på 173 millioner asyl. http://www.theguardian.com/global-development/2016/jun/11/mafia-palermo-nigerian-gangsters-hit-sicily-shores?CMP=share_btn_fb#_=_ Det viser hvor håpløst det har blitt i Europa, ingen av disse skulle ha vært her, men likevel forsetter de bare å strømme på, kan uhindret etablere kriminelle nettverk og blir ikke utvist. Anonymkode: 1fc2a...920
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #2 Skrevet 15. juni 2016 Det er faktisk håpløst. For Norges del er mange afrikanske asylsøkere ureturnerbare siden vi mangler returavtale. Jeg antar det gjelder andre land i Europa også. De er heller ikke flyktninger som rømmer fra krig, men økonomiske migranter uten krav til opphold. Norske skip plukker de opp noen kilometer utenfor kysten av Libya. Det hele er en farse. Nesten så jeg ikke tror det er sant. Anonymkode: b87c1...c9d 1
Drizzt Skrevet 15. juni 2016 #3 Skrevet 15. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er faktisk håpløst. For Norges del er mange afrikanske asylsøkere ureturnerbare siden vi mangler returavtale. Jeg antar det gjelder andre land i Europa også. De er heller ikke flyktninger som rømmer fra krig, men økonomiske migranter uten krav til opphold. Norske skip plukker de opp noen kilometer utenfor kysten av Libya. Det hele er en farse. Nesten så jeg ikke tror det er sant. Anonymkode: b87c1...c9d Hvorfor fraktes de til Europa hvis de ikke kan returneres etter det? Det er jo rene galskapen. Hvis målet er å fylle Europa med afirkanere og asiatere, så er det bedre å fjerne grensene og opprette charter turer som kan frakte de direkte fra hjemlandene hit.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 21 minutter siden, Drizzt skrev: Hvorfor fraktes de til Europa hvis de ikke kan returneres etter det? Det er jo rene galskapen. Hvis målet er å fylle Europa med afirkanere og asiatere, så er det bedre å fjerne grensene og opprette charter turer som kan frakte de direkte fra hjemlandene hit. Ja, det er galskap. Flere land i Afrika har sagt at man ikke kan tvinge migranter til å reise tilbake til hjemlandet, men det har vært snakk om at de vil ta i mot borgere mot penger. Det er et stort befolkningsoverskudd i Afrika. Afrikanske ledere er sikkert glad hvis en del av dette overskuddet forsvinner til Europa. Jeg skjønner godt at de ikke ønsker dem i retur. Så er det en helt annen sak hva som er praktisk gjennomførbart. Det er ikke politisk vilje til å sende de hjem. Mange av de som kom til Europa i fjor, og mange afrikanere som kommer i år, vil mest sannsynlig aldri bli sendt tilbake. Anonymkode: b87c1...c9d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå