AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 De tre siste kveldene har jeg opplevd at jeg får utrolig vondt i hodet. Ellers om dagen har jeg vært litt sår og vond i halsen, men det er bare på kvelden jeg opplever denne hodepinen. Den kjennes ut som om noen presser på hodet mitt fra alle kanter og det blir så tungt. Hva kan det være? Anonymkode: e1ca6...f8f
ajarRun Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Har du drukket masse sprit, øl og vin? Det gjorde jeg de to forrige nettene og da fikk ejg vondt i hodet. I dag har det gått bra på mystisk vis da.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Har du drukket masse sprit, øl og vin? Det gjorde jeg de to forrige nettene og da fikk ejg vondt i hodet. I dag har det gått bra på mystisk vis da. Nei, det har jeg nok ikke. Anonymkode: e1ca6...f8f
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #4 Skrevet 15. juni 2016 Jeg får det ofte slik på keldene når jeg har sovet natten før og hatt en hektisk dag. Da føles det som om en hette er trukket ned over hodet og presser innover. Anonymkode: 50f00...f3d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 #5 Skrevet 15. juni 2016 Jeg får vondt i hodet hvis jeg har vært mye ute i solen. Jeg er begynt å bruke hodeplagg og passe på å drikke litt mer enn vanlig. Hvis du er forkjølet så kan det jo henge sammen med det, det er mange muligheter. Anonymkode: ffd95...21d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå