Gå til innhold

Ble tatt i 120km i 70 sone

Gjest Crazyme

Anbefalte innlegg

Gjest Crazyme

Politiet hadde fulgt etter meg en stund uten at jeg så det.. Når jeg så dem viste jeg at dem kom til å stoppe meg siden jeg viste at jeg kjørte alt for fort! Lå i 80-90 km også i 120km i 70 sone. Politiet stoppet meg når jeg skulle svinge av veien. Dem trodde jeg hadde stjålet bilen siden siden jeg kjørte fra politiet. "Normale folk når dem ser politiet så pleier dem å slakke ned farten, sa dem, men jeg gjorde omvendt...siden jeg ikke så dem i speilet... 

Heldig meg så var alt i orden han sa han ikke ville ta førekort eller gi bot siden jeg ikke kom til å lære av det. Han synes ikke det var nødvendig. Takk og lov haha. 

Foresten så var jeg registrert i politiet fordi jeg hadde kjørt bil når jeg var under 18 ;) 

Hva synes drere om dette, riktig eller galt? 

-Gutt 18 

Endret av Crazyme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, Crazyme skrev:

Ble tatt i 120km i 70 sonen! Slapp unna alt! Siden jeg svarte ærlig. 

riktig eller galt? 

-Gutt 18 

Det er ihvertfall ikke sant!

Anonymkode: aef19...f18

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er virkelig bemerkelsesverdig at det har kommet så mange nek her på forumet i det siste. Det er mange som har sommerferie tydeligvis. 

Anonymkode: fdaa4...2ba

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det lønner seg aldri å innrømme lovbrudd til politiet. En politimann ble tatt i kontroll, så løy han og sa han kjørte mye saktere enn de målte (men fortsatt for fort). Advokaten hans fant ut at de ikke hadde kalibrert måleren så målingen var ugyldig, men siden han innrømte å ha kjørt for fort fikk han bot for den farten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

Det lønner seg aldri å innrømme lovbrudd til politiet. En politimann ble tatt i kontroll, så løy han og sa han kjørte mye saktere enn de målte (men fortsatt for fort). Advokaten hans fant ut at de ikke hadde kalibrert måleren så målingen var ugyldig, men siden han innrømte å ha kjørt for fort fikk han bot for den farten. 

I mitt tilfelle så lønte det seg 😎😝  

11 minutter siden, Badass skrev:

Tilnærmet umulig. Ble du tatt i laserkontroll eller bare sett av politi/sivilpoliti? 

Hel merket politibil🚓 Hadde ikke fikset speilet i bilen. Dem hadde ligget bak meg i 4 kilometere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ihvertfall ikke sant!

Anonymkode: aef19...f18

Jo, dette er sant :) hendelsen skjedde i går ettermiddag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Crazyme skrev:

I hvilket politidistrikt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

120 i 70 sone er ikke noe problem så lenge føret var bra og sikten god.

Hadde du kjørt i 60 i 70 sonen hadde du blitt lynsjet. Sinker i trafikken er de virkelige farlige.

Anonymkode: 1d9b6...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, Crazyme skrev:

Politiet hadde fulgt etter meg en stund uten at jeg så det.. Når jeg så dem viste jeg at dem kom til å stoppe meg siden jeg viste at jeg kjørte alt for fort! Lå i 80-90 km også i 120km i 70 sone. Politiet stoppet meg når jeg skulle svinge av veien. Dem trodde jeg hadde stjålet bilen siden siden jeg kjørte fra politiet. "Normale folk når dem ser politiet så pleier dem å slakke ned farten, sa dem, men jeg gjorde omvendt...siden jeg ikke så dem i speilet... 

Heldig meg så var alt i orden han sa han ikke ville ta førekort eller gi bot siden jeg ikke kom til å lære av det. Han synes ikke det var nødvendig. Takk og lov haha. 

Foresten så var jeg registrert i politiet fordi jeg hadde kjørt bil når jeg var under 18 ;) 

Hva synes drere om dette, riktig eller galt? 

-Gutt 18 

Ja, men så fine historier du lager for deg selv. Enhver oppegående person vet jo at dette ikke er sant. 

Anonymkode: 4b24a...40d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Crazyme skrev:

Jaha, og hvilket politidistrikt var dette? Fort gjort å finne ut om denne historien har et snev av sannhet i seg, vet du. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme
Et øyeblikk siden, Badass skrev:

Ingen bot, ingen advarsel, ingenting? :P 

Han kalte seg onkelpoliti fikk bare tilsnakk av han. Dem gjorde ikke noe mere med det😜 i følge loven så skulle jeg ha hatt 7900 i bot, mistet førerkortet 2 år og fengsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men så fine historier du lager for deg selv. Enhver oppegående person vet jo at dette ikke er sant. 

5 minutter siden, amativeReflection skrev:

I hvilket politidistrikt?

kan si det var på vei mot Oslo.  

Endret av Crazyme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vause

Enten så er dette Norges dårligste politimenn eller så er hele greia bullshit. Jeg tipper på sistnevnte. De kan umulig ha ligget bak deg i 4 km uten å filme deg eller skaffet annet bevis på at du kjørte altfor fort. Jeg kjenner en som ble tatt for å kjøre i 160 km/t i en 60-sone (jeg vet, hårreisende) og han måtte inn til avhør. Politibilen hadde bare ligget bak han i en kilometer, dette var sivil politi. Han mistet ikke lappen men fikk en ganske kraftig bot ettersom politiet ikke hadde bevismateriale på at han kjørte for fort, og han selv nektet for at han kjørte SÅ fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazyme
2 minutter siden, Badass skrev:

Enten så er dette Norges dårligste politimenn eller så er hele greia bullshit. Jeg tipper på sistnevnte. De kan umulig ha ligget bak deg i 4 km uten å filme deg eller skaffet annet bevis på at du kjørte altfor fort. Jeg kjenner en som ble tatt for å kjøre i 160 km/t i en 60-sone (jeg vet, hårreisende) og han måtte inn til avhør. Politibilen hadde bare ligget bak han i en kilometer, dette var sivil politi. Han mistet ikke lappen men fikk en ganske kraftig bot ettersom politiet ikke hadde bevismateriale på at han kjørte for fort, og han selv nektet for at han kjørte SÅ fort.

Nei. Tror  Politi mannen som snakket med meg har vært på nattpatruljen på Max! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Crazyme skrev:

Nei. Tror  Politi mannen som snakket med meg har vært på nattpatruljen på Max! 

Ja, denne historien blir jo bare mer og mer overbevisende... 

Anonymkode: fdaa4...2ba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Crazyme skrev:

kan si det var på vei mot Oslo.  

Skaff deg et liv fremfor å trolle på KG er du snill. Dette skjedde ikke og du slapp ikke unna ved mindre du gav dem en helsikkes blowjob.

Anonymkode: 5f417...9d5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...