Gå til innhold

Sommeravslutning

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts. 

Jenta ønsker at jeg skal komme. Og da synes jeg at jeg skal gå. Jeg er jo på fotball kamper og alt annet.Så jeg stiller på det ungen vil jeg skal være med på. 

Og at jeg skriver biologisk mor ser jeg ikke som noe big deal.det er jo det hun er. Og jeg er ste-mor. 

Anonymkode: def6b...fd9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier du biologisk far også da eller?

Jeg skjønner at mange reagerer på stemødre som omtaler barnets mor som biologisk mor. Med mindre barnet er adoptert eller er i fosterhjem så er det ikke vanlig og totalt unødvendig å omtale barnets mor som biologisk mor. Det holder med mor eller mamma. Merkelig nok omtaler aldri stemødre mannen sin som biologisk far når det gjelder faren til stebarna. 

Anonymkode: 314d6...2e7

Ikke den samme som du siterte. Jeg forstår ikke hvorfor mødre henger seg opp i biologisk mor. Jeg er selv mamma og blir ikke fornærmet hvis noen omtaler meg som biologisk mor. Jeg vet godt at jeg er mor og mamma til mine barn. Er virkelig mødrene på KG så usikre på seg selv??

Forøvrig bør du dra på sommeravslutning hvis du ønsker det. Mor bør ta seg sammen for barnets skyld!

Anonymkode: d5b03...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var foreldre med på 7. klasseavslutningen til gutten vår. Da delte de ut blomster/gaver til elevene og lærerne de har hatt oppover årene. Hvis du har hatt mye med skolen oppover årene synes jeg du skal være med siden hun ønsker det. Hun er såpass gammel også at hun vet om konflikten mellom deg og mor. Bare ikke ta mors plass på avslutningen.

Anonymkode: d961c...335

Hvor er mors plass på avslutningen?

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.6.2016 at 0.02, AnonymBruker skrev:

Hvor er mors plass på avslutningen?

Skal jeg ringe læreren å spørre?

Skrevet

Jeg hadde vært sjeleglad for å slippe enhver sommeravslutning men det er nå så. 

I ditt tilfelle, nei bli hjemme, la mor og far ta denne avslutningen for datteren. 

• Liker 2
Skrevet
Den 15.6.2016 at 16.29, AnonymBruker skrev:

Ts. 

Jenta ønsker at jeg skal komme. Og da synes jeg at jeg skal gå. Jeg er jo på fotball kamper og alt annet.Så jeg stiller på det ungen vil jeg skal være med på. 

Og at jeg skriver biologisk mor ser jeg ikke som noe big deal.det er jo det hun er. Og jeg er ste-mor. 

Anonymkode: def6b...fd9

Synes du er bonus jeg, bonus-mor er et bedre navn på deg. Ste-mor høres så fryktelig ut når hun er så god

Skrevet

Ryddet for avsporinger, samt svar til dette.

- Avalon, mod

AnonymBruker
Skrevet
Den 17.06.2016 at 11.04, AnonymBruker skrev:

Skal jeg ringe læreren å spørre?

Det var du som sa hun ikke skulle ta mors plass, så ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...