Gråtass Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Hei. Har time for 1.gang hos fysioterapeut i morgen. Er det noe spes jeg ble huske på? Håndkle,lette klær etc? Sliter med stiv nakke,tror selv det er muskulært. Vært stiv i snart 3 uker,nå prøver jeg fysio.
skruf Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Greit med lette/løse klær sånn at fysioterapauten kommer bedre til. Personlig så foretrekker jeg joggebukse, sportsbh (hender av og til at jeg må ta av singleten, og da synes jeg sportsbh er bedre enn en blondebh liksom) og en løs singlet når jeg er til fysio. Har du langt hår så sett det opp i en hestehale eller knute på toppen sånn at det ikke er i veien hvis han skal jobbe med nakken din.
Gjest Margit Spat Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Hos den fysioterapeuten jeg går til, må man ha med eget håndkle dersom man skal behandles på benken. Er enig med @skruf når det gjelder antrekk. Sports-BH og singlet er fint å bruke. Da ser fysioterapeuten lettest hvordan du bruker musklene dine.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Husk sexy undertøy. Anonymkode: 5e112...461
skruf Skrevet 14. juni 2016 #5 Skrevet 14. juni 2016 18 minutter siden, Margit Spat skrev: Hos den fysioterapeuten jeg går til, må man ha med eget håndkle dersom man skal behandles på benken. Er enig med @skruf når det gjelder antrekk. Sports-BH og singlet er fint å bruke. Da ser fysioterapeuten lettest hvordan du bruker musklene dine. Tror det varierer fra fysio til fysio, jeg må ikke ta med håndkle. Blir alltid behandlet på benk. Kanskje ta med for å være sikker ts
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #6 Skrevet 14. juni 2016 Når jeg har vært til behandling for nakke og skuldre så har fysio tatt av bh'en når jeg ligger på magen på benken. Så en vanlig bh har vært det enkleste for min del. Anonymkode: 4a6ef...599
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå