AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #1 Skrevet 14. juni 2016 Jeg er 18 år gammel gutt, ca 187 høy og veier i dag ca 70 kg. Jeg ser ganske tynn ut og ønsker derfor å legge på meg. Har hørt at det er mye kalorier (100 kcal i 1 ss olje) i solsikkeolje. Kan man da bare drikke mye av dette? Er det sunt? jeg trenger virkelig noen tips for å gå opp i vekt bygge muskler. Anonymkode: 450f5...5b0
Gjest Crazyme Skrevet 14. juni 2016 #2 Skrevet 14. juni 2016 Dette er egentlig ikke noe stress, kompis. Kom deg på treningsstudio og tren masse! Du vil automatisk begynne å spise mere som gjør at du går opp i vekt (muskler). Da er det viktig å spise sunn og næringsrik mat! Regner med at du vil se resultater etter de første to ukene. Jeg selv gikk opp 10 kg på 3 uker. Meget fornøyd! Masse lykke til! Hilsen gutt 19
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2016 #3 Skrevet 14. juni 2016 Spis mye karbohydrater sammen med fett. Spaghetti og ost er f.eks bra, en god bolle inneholder en del kalorier også. Bare pass på at det ikke er mye mettet fett du får i deg. ;-) Anonymkode: 82326...9e9
Gjest Ajax Skrevet 14. juni 2016 #4 Skrevet 14. juni 2016 Nøtter!! Også skader det ikke å telle kaloriene så ikke du overdriver for da blir det mye fett etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå