Gå til innhold

Mangler seksuell tiltrekning!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den Wednesday, June 15, 2016 at 23.24, Metalcharted skrev:

Han virker usikker og tar ikke tak. Han burde ha kysset deg på første date. Usikkerhet er ikke tiltrekkende, hvis du ikke er den jenta som vanligvis tar initiativet er han lost.

Er vel ikke så vanlig med kyssing på første date da?

Anonymkode: e0c0f...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så vanlig med kyssing på første date da?

Ikke vet jeg med andre, men jeg føler det mye bedre på første, jeg vil helst være fysisk med jenta ganske fort. Da vet jenten hvor hun har meg og blir ikke usikker neste gang vi møtes, om man er på date er jo man tiltrukket av hverandre, hvorfor ikke kysse, man liker jo hverandre. Hvis det ventes lenge med kyss 2, 3, 4 date...ja litt rart synes eg, da forsvinner spenningen. Date er liksom bare de siste puslebitene for å se om man passer sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Metalcharted skrev:

Ikke vet jeg med andre, men jeg føler det mye bedre på første, jeg vil helst være fysisk med jenta ganske fort. Da vet jenten hvor hun har meg og blir ikke usikker neste gang vi møtes, om man er på date er jo man tiltrukket av hverandre, hvorfor ikke kysse, man liker jo hverandre. Hvis det ventes lenge med kyss 2, 3, 4 date...ja litt rart synes eg, da forsvinner spenningen. Date er liksom bare de siste puslebitene for å se om man passer sammen. 

Kanskje du har rett. Jeg husker bare jeg prøvde å kysse en jente en gang på flrste date og hun trakk hodet bakover. Jeg tolket det som at hun ikke var interessert og lot være å melde henne etter daten. Et par dager senere får jeg melding "alt bra? Vil du treffes igjen?"... Det ble ikke noe av med henne til slutt men jeg er siden blitt skeptisk til å prøve med på første date så nå venter jeg heller på at de tar første steget. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har rett. Jeg husker bare jeg prøvde å kysse en jente en gang på flrste date og hun trakk hodet bakover. Jeg tolket det som at hun ikke var interessert og lot være å melde henne etter daten. Et par dager senere får jeg melding "alt bra? Vil du treffes igjen?"... Det ble ikke noe av med henne til slutt men jeg er siden blitt skeptisk til å prøve med på første date så nå venter jeg heller på at de tar første steget. 

Hva er dette for noe tull? Hun tok kontakt med deg etter daten, der du prøvde å kysse henne. Det viser jo at du absolutt bør ta første steget. Å være passiv og vente på at dama tar første steget er noe av det verste du kan gjøre som mann. Du fremstår da som pysete og feig. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.6.2016 at 19.42, tom1986 skrev:

Du ser ikke på han som "sexy" fordi han har vært for passiv. Dere har møttes fire ganger uten å kysse engang og han fremstår som usikker, dermed har han blitt en aseksuell mann i ditt hode. Dette viser hvor viktig det er at menn er pågående og går for å ha sex så kjapt som mulig med nye damer man møter. Hvis man tar det rolig, risikerer man å bli stemplet som venn...grøss. 

Du må ikke "gå for sex", du må vise seksuell interesse.  Det er forskjell mellom å si "bli med opp og ha sex" og å vise "jeg synes du er sexy". 

Alt alle vil ha er jo å oppleve at de er seksuelt attraktive - mer enn en venn. En hånd rett over rumpa, tilfeldige berøringer, et kyss. Det er ikke rocket science.

Det er heller ikke noe å "grøsse" over. Det er bare sosial kunnskap man må tilegne seg. 

Anonymkode: abef1...cfa

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke "gå for sex", du må vise seksuell interesse.  Det er forskjell mellom å si "bli med opp og ha sex" og å vise "jeg synes du er sexy". 

Alt alle vil ha er jo å oppleve at de er seksuelt attraktive - mer enn en venn. En hånd rett over rumpa, tilfeldige berøringer, et kyss. Det er ikke rocket science.

Det er heller ikke noe å "grøsse" over. Det er bare sosial kunnskap man må tilegne seg. 

Anonymkode: abef1...cfa

At du tror "gå for sex" betyr "bli med opp og ha sex", viser vel hvor uerfaren du er. Eventuelt hvilke rare menn du har datet, dersom du er dame...

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp: Hun var sikkert bare nervøs og ville ikke føle hun var lett på tråden, hun var glad du prøvde og hun var interessert derfor sender hun den meldingen, vedder nyrene mine hun hadde latt deg kysse henne neste gang dere traff hverandre. 

Ikke alle vil kysse på første date har jeg også merket, men når jeg smiler og prøver igjen da har det gått bra, de er bare nervøs/skeptisk, men de er så klart interessert i deg når de gidder å gå på date, når de heller kunne gjort noe annet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 15.6.2016 at 19.42, tom1986 skrev:

Du ser ikke på han som "sexy" fordi han har vært for passiv. Dere har møttes fire ganger uten å kysse engang og han fremstår som usikker, dermed har han blitt en aseksuell mann i ditt hode. Dette viser hvor viktig det er at menn er pågående og går for å ha sex så kjapt som mulig med nye damer man møter. Hvis man tar det rolig, risikerer man å bli stemplet som venn...grøss. 

Med den oppførelsen havner du ikke i venne-kategorien en gang, du hører aldri fra de igjen. Ingen som vil ha en pågående kåt mann som kjæreste.

Anonymkode: f1136...acc

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Metalcharted skrev:

Det hadde fått meg til å tro at du var ute etter et ligg fort. Hvorfor så dårlig tid hvis du vil bli kjent tenker jeg da, med mindre målet kun er sex...

Anonymkode: f1136...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...